trucker76 98 Skrevet 26. Maj, 2022 Hej allesammen Nogen som har besøgt hende her? Billederne ser næsten for godt ud til at være sande https://annoncelight.dk/showad/344129 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
29b 8 Skrevet 26. Maj, 2022 Alle mine alarmklokker ringer også her. Jeg har skrevet lidt med hende, men det er meget korte svar man for tilbage. Ville være spændende at høre om nogen har besøgt hende, fordi hun ser jo sød ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 26. Maj, 2022 Ud fra overskriften er hun dansk. Betvivler dog dette ud fra noget "Google translate" i teksten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 31 Skrevet 27. Maj, 2022 Ingen grund til at spilde tiden på hende/dem. Det er de samme gøglere på spil, som på tråden her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden123 0 Skrevet 27. Maj, 2022 Jeg var godtroende og tabte 1200kr i morges . Av av Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 27. Maj, 2022 snole skrev, for 12 timer siden: Ingen grund til at spilde tiden på hende/dem. Det er de samme gøglere på spil, som på tråden her. Har lige læst den. Springer da lige over så. Tak for advarselen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg