Hop til indhold
Coolio

Mira moon seduction girls

Recommended Posts

Bestilte tid til Mira en sen fredag aften efter jeg havde læst på seductions egen hjemmeside at hun var en himmelsk smuk indianer pige. Forestillede mig et tæske lækker apache indianer med langt kulsort hår, sorte sexede øjne, mørk hud og en utæmmeligt hedt tempereament som i indianer film....

Fantasi er godt men lever sjældent op til realiteterne. Blev mødt af en ung (21 år passer nok meget godt) petite sød og imødekommende dansk pige. Ansigtet minder mest om en amerikansk teenager, håret går hele vejen ned til numsen og er meget kraftigt og sort indianerhår ja, kroppen velproportioneret, flot nunse, petit størrelse passende proportioner, bryster virkelig pæne men alt for hårde for at være ægte. Lidt småtatoveringer, en gående ned af det ene ben, men stadig diskræte nok til at de ikke virkede frastødende.

Akten: først en ridetur, virker lidt uerfaren og lidt svært at få øjenkontakt, missionær samme oplevelse, slutter med doggy som klart var det bedste idet hun stønnede og vred sig på en måde som virkede ægte og fik mig til at få problemer med at holde den selvom jeg kun var på 15min visit. Fullhouse aflevering og lidt sludren bagefter, dog ventede allerede den næste i køen. Mira nåede dog at fortælle at hun havde nogle amerikanske afstammende indianer gener i fanilien og havde derfor fundet på beskrivelsen. Dog vil jeg mene at hun ud over hendes hår ikke ser indiansk ud i ansigtet.

Gentagelse...er ret kræsen, maybe, maybe not, men en absolut sød flot pige!

10skala

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske hvem ved, har du været der længere tid DeathStar?

For mig virkede hun nu lidt distanceret, men som en der alligevel prøvede at gøre sig umage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...