kajbigpakaj 257 Skrevet 6. Oktober, 2013 den 1. oktorber var det 20 år siden , jeg besøgte en glædespige for første gang. i alle de 20 år har jeg fået en rigtig god service af pigerne, naturligvis har der været nogle dårlige oplevelser, men de kan tælles på en hånd. jeg har besøgt både danske , thailanske og østeuropæiske piger. ofte har jeg fået langt mere tid end jeg har betalt for. et par gange har trykket dog været så stor at jeg har klaret det på under 8 minutter fra pigen åben døren til jeg var ude af den igen jeg ved ikke om jeg bare har været heldig, men jeg kan altså ikke genkende en branche, hvor pigerne bevist snyder med tiden og løber fra aftaler. så her til sidste vil jeg bare sige tak til alle jer dejlige piger, for 20 gode år og håber at de næste 20 år bliver lige så gode 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2013 Selv tak. Jeg skal nok gøre mit for at der bliver flere gode oplevelser :lol: Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2013 Hej Kaj! Mine oplevelser gennem de sidste 20 år, minder meget om dine.. Nu skriver du ikke, hvor meget "forarbejde" du bruger før et førstegangs besøg, men mon ikke nøglen til et succes besøg, i mange tilfælde ligger begravet der? Ellers er du måske bare en sød og lækker fyr.. Desuden tror jeg også at nettets indflydelse på branchen, har gjort det mulig for alle typer useriøse individer, at lege med... Desværre hopper liderlige mænd, stadig på limpinden, og lader sig narre gang på gang. VH Ludvig. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2013 Jeg bidrager også gerne til mere hygge . Måske vi allerede har hygget, nogle er det jo blevet til med 20 års hygge på drengen hihi . Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 10. April, 2014 Jeg bidrager også gerne til mere hygge . Måske vi allerede har hygget, nogle er det jo blevet til med 20 års hygge på drengen hihi . Knus Line nej tak line, så foretrækker jeg min højre hånd Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2014 nej tak line, så foretrækker jeg min højre hånd Søde dig, tråden er æld gammel og jeg har og vil heller ikke byde dig indenfor i mit univers, dertil har du for meget dårlig karma i dig til at jeg ville kunne få en god og fræk oplevelse... Jeg ønsker dig alt godt på din vej videre i branchen og takker af herfra med alt kommunikation med dig. Mvh Line Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 10. April, 2014 nej tak line, så foretrækker jeg min højre hånd Det er vist ikke hjernen der tynger dig til jorden........ Good riddance Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 10. April, 2014 Søde dig, tråden er æld gammel og jeg har og vil heller ikke byde dig indenfor i mit univers, dertil har du for meget dårlig karma i dig til at jeg ville kunne få en god og fræk oplevelse... Jeg ønsker dig alt godt på din vej videre i branchen og takker af herfra med alt kommunikation med dig. Mvh Line hvad med at bevise de beskyldinger du fremsætter? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 10. April, 2014 Det er vist ikke hjernen der tynger dig til jorden........ Good riddance nej, vi kan jo ikke alle være lige så kloge som dig 1 Del dette indlæg Link til indlæg