Hop til indhold

Recommended Posts

For ikke så længe siden gik turen forbi storbarmede Sabrina i Rødovre, lokket af Sabrinas lækre lange hår, indbydende frontparti og nogle virkelig gode anmeldelser, hun har fået over den seneste tid.

Stedet i Rødovre er der nogen, der har beskrevet som indiskret, da der er en del firmaer i området, både i den opgang, som man finder Sabrina i, og i dem, man kommer forbi på vej derhen. For mig at se er det snarere omvendt. Jeg synes netop, at de mange firmaer er med til at give diskretion, for omgivelserne kan jo ikke vide, hvem man er på vej til at møde.

Kommunikationen med Sabrina var ikke helt lige til, og mødet var tæt på ikke at blive til noget, fordi hun var lang tid om at svare. Om det er sådan hver gang eller kun for nye gæster, er jo svært at vide, men påregn at skulle have tålmodighed. Så kan man jo blive positivt overrasket, hvis det går nemt og hurtigt med bookingen.

En storsmilende Sabrina tog imod i lingeri og høje stiletter, og det var en sand fornøjelse at gå bag hendes velformede, g-strengsbeklædte røv hen til værelset. Ud fra hendes billeder i annoncen havde jeg forventet en pige i størrelse L eller måske endda XL, men det var ikke tilfældet. Hun er snarere en str. M, men med meget store, flotte bryster.

Inde på værelset gik smil og nusseri over i tungekys og grams, og tøjet fløj af. Det vil sige det meste af det, for Sabrina beholdt lækkert nok hofteholderen og de velsiddende strømper på, hvorefter vi hengav os til hinanden. Sabrina er af andre blevet rost for at tage pikken helt til roden i et fantastisk økoblow. Helt så dybt synes jeg nu ikke det var, og ganske vist var øko-blowjobbet godt og med dejlig meget øjenkontakt, men for mig kom det ikke helt op i englesang. Men det var også helt ok, for jeg ville hellere trænge ind i hende og se hendes store bryster med de imponerende areola gynge.

Alt i alt var det et ganske ok besøg hos en humørfyldt og servicemindet Sabrina, som virker til at være med på det meste (minus anal og knep uden gummi), og hun vil gerne gøre det godt for sin gæst. Hendes engelsk er ikke voldsomt godt, så hyggesnakken var lidt udfordret. Hendes latter og gode humør opvejer det dog lidt, og stemningen var god. Priser ligger i normalt leje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Persiskhingst skrev, for 3 timer siden:

Må man komme på hendes bryster ??? 

Ved det ikke med sikkerhed, men jeg vil gætte på, at det er ok.

warmgun skrev, for 3 timer siden:

Dejlig informativ anmeldelse. Hvordan er hendes priser?

Tak. Priserne er standard. Økofransk er inklusiv i prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Persiskhingst skrev, for 5 timer siden:

Må man komme på hendes bryster ??? 

Ja det måtte jeg, så tænker ikke der er nogle problemer i koster heller ikke ekstra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 3 timer siden:

Nogen med nylige erfaringer med Sabrina?

Mener at hun en overgang ikke ønskede, at man lavede anmeldelser. Ved ikke om det stadig er tilfældet. Det er dog længe siden, der har været anmeldelser, så det er nok stadig aktuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...