Jeole 2 Skrevet 28. Maj, 2022 https://annoncelight.dk/showad/344364 Jeg har mødt Alisa 2 måneder siden d hun har været her sidste gang. Hendes billeder er ægte, med flot slank krop og dejlige numse. Hendes bryster er kunstlige men dejlige og bløde. hun elsker at sutte, dejlig personalitet, kan godt lide at snakke og jeg fik en dejlig omgang græsk som kan bare anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 29. Maj, 2022 Flot pige, desværre er de læber total turn off for mit vedkommende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 29. Maj, 2022 mester4u skrev, for 7 timer siden: Flot pige, desværre er de læber total turn off for mit vedkommende De da go sutte læber hun har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Maj, 2022 Nej, Alisa i Vissenbjerg er også totalt turn off for mig.......virkelig uheldige indgreb i læber og ansigt.....leder tankerne hen på Michael Jacksons mislykkede indgreb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 29. Maj, 2022 Joan skrev, for 2 timer siden: De da go sutte læber hun har Det er jo smag og behag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 29. Maj, 2022 mester4u skrev, for 10 timer siden: Flot pige, desværre er de læber total turn off for mit vedkommende Det samme her. Jeg ville løbe skrigende bort, hvis jeg mødte en med sådan et ansigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brumbassen76 4 Skrevet 30. Maj, 2022 Har besøgt hende her til aften, nem at snakke med, sexen var fin. Kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AcrossTheSky 66 Skrevet 3. Juni, 2022 mester4u skrev, den 29.5.2022 at 02:45: Flot pige, desværre er de læber total turn off for mit vedkommende Der er altså også gjort ekstra meget ud af det på billederne, synes slet ikke de er så voldsomme i virkeligheden. Var faktisk overraskeot over hvor normal hun så ud. Men super sød og sjov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg