PeeHairy 331 Skrevet 29. Maj, 2022 Hej Brødre Er der nogen erfaringer med denne Klub XXX som også snakker om fantasitilvirkelighed... Man skal være medlem. Men er der erfaringer med om det er ægte - eller der ikke er noget svar når pengene er indbetalt.? Prisen er i $ kan jeg se på siden... - er det norm eller et fare signal? Tak for evt erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 29. Maj, 2022 Jeg skrev til dem om at deltage i et af deres gangbang. Jeg fik et svar tilbage, som bl.a. sagde at jeg skulle tilmelde mig deres onlyfans eller at jeg kunne betale 1600 for at blive medlem. det var jeg ikke lige interesseret i, så jeg har ikke deltaget i nogle af deres gangbangs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 66 Skrevet 29. Maj, 2022 Har også skrevet at jeg kunne bidrage med en “del” stadig uden svar !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 174 Skrevet 29. Maj, 2022 Jeg har ikke deltaget efter at det er rykket over på onlyfans, men flere af pigerne er gode nok, så jeg tænker at melde mig ind en dag hvor min kalender passer med gravid&liderlig/Natasja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 19 Skrevet 29. Maj, 2022 Det er et ret lækkert koncept. Vil gerne være med hvis det ikke er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 171 Skrevet 29. Maj, 2022 Jeg har erfaring med klubben, dog under et andet navn. Har kun gode erfaringer med dem - gode arrangementer, med dejlige piger ! Ja medlemskab er en del af pakken, men har altid fået god værdi for mit medlemskab. Man kan såvidt jeg kan se starte med en måneds medlemskab, for at se om det er noget for en inden man beslutter om man vil signe op for et helt år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 10. Juni, 2022 (edited) Det virker underligt, At man ikke betaler i kr. Da man så også betaler for en veksling. Og prisen er mere usikker. Det kunne være fedt, vis det bare var en ren dansk klub. Redigeret 10. Juni, 2022 af Langtunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 174 Skrevet 11. Juni, 2022 Onlyfans er ikke et dansk site,.derfor afregnes der i $. Både arrangør og piger er danske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg