Borende X 25042 Skrevet 8. Oktober, 2013 Jeg har en enkelt gang stået og skulle til at betale, da jeg fandt ud af at jeg havde glemt "muldvarpen" nede i bilenJeg kommer i tanke om, at jeg faktisk også en enkelt gang var kommet hjemmefra uden penge . Jeg skulle ned på 505 og opdagede i S-toget, at jeg glemt pengene . Jeg måtte så stå af og tage hjem igen. Herfra ringede jeg til 505 og sagde brødebetynget, at jeg desværre ville blive 45 min. forsinket. Så gav Mutter mig et møgfald af den anden verden, for jeg var jo en af dem, der bare udeblev. Jeg forsikrede hende, at jeg var en hæderlig person, der bare skulle have pengene med mig også. En del af forklaringen, viste det sig senere, var, at jeg kaldte mig (det forkætrede) "Peter", og dem skulle der komme en 3-4 stykker af samme dag, hvoraf allerede een havde brændt 505 af. Kunne være, jeg vedvarende skulle kalde mig "Valdemar"? Nå, men da Nancy så, det var mig, fik jeg alle tiders B2B med efterfølgende tur i karusellen og afsluttende bad . Og som Smo har jeg også prøvet at komme helt ud på gaden, før jeg blev kaldt tilbage til betaling – dog med et stort smil fra kreditor . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 8. Oktober, 2013 Har aldrig glemt noget... jeg er jo også så pertentlig... Men jeg har tilgengæld fundet et visitkort(en svensker) på gulvet i bollerummet hos Cassiopeiastars. Hvis man er sælger med de dertil hørende løst siddende visitkort, så bør man altså være omhyggelig med at af-visitkort-ificere sig selv inden man besøger glædespiger. Og det gælder både ens egne visitkort og dem man har modtaget fra andre.... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Oktober, 2013 Jeg plejer at ligge alle mine ting i en bunke, altså briller mobil osv. Så jeg har indtil videre aldrig glemt noget..... Men engang havde jeg ikke penge nok med til massage + afslutning Så jeg måtte køre til banken da massagen vat slut. Hun så også lidt overrasket / glad ud over at jeg faktisk kom igen med de resterende penge. Men hvis jeg havde snydt, så ville jeg jo ikke kunne besøge stedet igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Oktober, 2013 Har aldrig glemt noget... jeg er jo også så pertentlig... Men jeg har tilgengæld fundet et visitkort(en svensker) på gulvet i bollerummet hos Cassiopeiastars. Det kunne være visitkortet var til pigen... så han undrede sig nok over at pigen aldrig ringede :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2013 Jeg har aldrig oplevet at mine gæster har glemt noget.... andet end at slukke deres mobil tlf... :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 8. Oktober, 2013 Jeg har aldrig oplevet at mine gæster har glemt noget.... andet end at slukke deres mobil tlf... Jeg plejer at lade min ligge ude i bilen - eller i hvert fald at stille den på lydløs, men der kan jo være nogle, som altid skal være kontaktbare - og så er det jo bare uheld, hvis det netop er hvor det er allermest intenst - ellers kan jeg anbefale en øresnegl, man bare skal dappe på for at tage telefonen - den kan jo være det kun er en hurtig besked. Man skal dog passe på for dapper man 2 gange, ringer mange af dem op til sidst kaldte nr. - f.eks konen - der så kommer med på medhør Man kan også gøre det med vilje - f.eks til ekskonen :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andemad 54 Skrevet 12. Oktober, 2013 Pung, telefon, nøgler, briller... Hehe, min remse har altid været: "Pung, pik & nøgler" Det er fra før man havde telefoner osv. i lommen, men meningen er jo at stoppe op og tænke over om man har det hele med. Det virker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. Oktober, 2013 Hehe, min remse har altid været: "Pung, pik & nøgler" Det er fra før man havde telefoner osv. i lommen, men meningen er jo at stoppe op og tænke over om man har det hele med. Det virker! Underbukser, pung, mobilos, nøgler, ur, solbriller... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 12. Oktober, 2013 Underbukser, pung, mobilos, nøgler, ur, solbriller... Så vidt jeg er oplyst, så har du det med at optræde i forskellige kostumer/udklædninger. Har du aldrig glemt en høj hat, et simon-spies(RIP) skæg eller et par lederhosen nogle steder? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Oktober, 2013 Jeg har aldrig oplevet at mine gæster har glemt noget.... andet end at slukke deres mobil tlf... Den gruppe hører jeg nok til, altså dem der ikke slukker mobilen. Er lidt oppe i årene og har stadig mine forældre på 89 og 90 år, så naturligvis er mobilen altid i tændt. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 13. Oktober, 2013 Og omvendt - hos mig har 2 piger glemt sit ur :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 13. Oktober, 2013 Ejendele? Aldrig. Både min glædespige og jeg har glemt at få betalingen klaret, en gang måtte telefonpigen lsmutte efter mig Så nu er det det første jeg får afklaret...., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. Oktober, 2013 Jeg scanner altid lige rummet med øjnene, så jeg er sikker på at gæsten har husket det hele, så ingen har glemt noget hos mig. Men jeg har alligevel måttet ringe en gæst tilbage, da han ved et uheld var smuttet med mine nøgler, heldigvis var han ikke nået så langt væk :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Oktober, 2013 Har prøvet at glemme min skjorte. Det opdagede jeg så, da jeg på vej hjem, smuttede ind et sted for at få noget at spise. Og... jeg fik den igen ved næste besøg. Pigen havde passet fint på den imellem tiden. Har det vist også prøvet at glemme medbragt legetøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. Oktober, 2013 Har prøvet at glemme min skjorte. Det opdagede jeg så, da jeg på vej hjem, smuttede ind et sted for at få noget at spise. Og... jeg fik den igen ved næste besøg. Pigen havde passet fint på den imellem tiden. Har det vist også prøvet at glemme medbragt legetøj. Skjorte?? DET er vildt. Så var det godt du havde din blå jakke TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 14. Oktober, 2013 Og omvendt - hos mig har 2 piger glemt sit ur ......Har prøvet en pige har glemt sin nederdel :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2013 TVR Hvis jeg husker rigtigt, så havde jeg vist ikke jakke på den pågældende dag, men derimod en overfrakke - som jeg så kunne beholde på, imedens jeg indtog lidt mad på hjemrejsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg