Hop til indhold
Guest HardWorker

Seneste erfaringer

Recommended Posts

Guest HardWorker

Hey, det virker ret dødt her i odense for tiden, men ville lige dele mine seneste erfaringer og høre om hvor i tager hen for tiden.

En af pigerne hos Ulai(Hun er der ikke mere desværre, men er at findes i sjælland nu)

Jeg havde ringet ind for en massage via. deres hjemmeside, men blev smidt denne pige i ansigtet istedet for Ulai. Der var ikke tvivl om at hun tilbød ekstra og det startede hun også med at fortælle. Jeg valgte en B2B i en time for 1000. Massagen var.. ret ringe. Der blev pirret en smule, men MEGET blød massage og føles nu ikke som om det var derfor hun var der. Hun elskede at snakke og var også meget hyggelig at snakke med, men jeg er der primært for massagen og det kunne jeg ikke anbefale. Ved ikke hvordan det står til med de andre piger hos Ulai, men håber det er lidt højere niveau.

Sabai Dee

Har været her et par gange. Et par gange hos Patty og hos den lidt ældre af dem. De er begge super dygtige til massage og også mit foretrukne sted at få massage. De har styr på tingene og ville også nøjes med dette sted, hvis bare det ikke var fordi at de ikke tilbyder massage om mandagen og vidst også søndag nu? Jeg har ihvertfald ikke kunne bestille tid der de seneste uger og det er primært de dage jeg kan, så det er lidt ærgeligt. Hvilket er også derfor jeg har lavet denne tråd for at høre om der er gode muligheder i Odense. Hvis man vil have ekstra er der også mulighed for det vidst. 

Noks massage

Hun er også ret god til massagen. Har også kun fået grønt her, men tror også man kan få ekstra. Var nøgen under massagen og der blev pirret en smule. Hvis man er til den mellemstærke massage, så vil jeg anbefale det her. Hun var også god til at komme rundt omkring på hele kroppen. Der var en lidt underlig lugt, så det trak en smule ned. 

I må gerne stille spørgsmål, men ellers har jeg et spørgsmål til jer: Hvor er jeres nuværende foretrukne sted i Odense omegn(ikke for langt som middelfart etc). ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja enig det meget dødt for tiden, jeg har dog et spørgsmål, er der andre ved Sabai Dee end Patty og den ældre? Jeg savner lidt nogen yngre thai kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Tak for nogen gode anmeldelser 

Jeg får massage i vindegade 20. Det er store lokalerne men det er så dejligt afslappende og servicen er super 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HardWorker skrev, for 23 timer siden:

Noks massage

Hun er også ret god til massagen. Har også kun fået grønt her, men tror også man kan få ekstra. Var nøgen under massagen og der blev pirret en smule. Hvis man er til den mellemstærke massage, så vil jeg anbefale det her. Hun var også god til at komme rundt omkring på hele kroppen. Der var en lidt underlig lugt, så det trak en smule ned. 

Hun har helt klart tidligere tilbudt ekstra. I hvert fald både b2b, handjob og blowjob. Tror ikke hun tilbyder "rigtigt" sex, men ved det ikke med sikkerhed. Var der et par gange i vinters men er nu ikke specielt imponeret over hendes ekstra, men der er andre der har skrevet mere positivt om det. Hendes massage synes jeg til gengæld var god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HardWorker
egekilde skrev, den 30.5.2022 at 21:12:

Ja enig det meget dødt for tiden, jeg har dog et spørgsmål, er der andre ved Sabai Dee end Patty og den ældre? Jeg savner lidt nogen yngre thai kvinder. 

Der er Stella fra jamaica lige pt. Hun udfører også god thai massage, dog lidt i den blødere ende i forhold til de andre samt tilbyder fuld pakke etc. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...