Gæst Skrevet 11. Juni, 2022 (edited) bigfoot skrev, den 31.5.2022 at 13:26: Så bliver der rydet lidt op i branchen. Menneskehandel er noget svineri af værste skuffe - så det er fint der bliver slået ned på det. https://fyens.dk/artikel/udskrev-dummebøder-til-russiske-og-ukrainske-prostituerede-fire-mænd-sigtet-for-menneskehandel-flere-er-stadig-på-fri-fod niskanen skrev, den 31.5.2022 at 14:35: Og det er jo tydeligt at det stadig eksisterer med de 'omrejsende tivolier', der skiftevis er i Århus, Vejle og Odense. Jeg får ondt i maven over at se, hvordan disse piger cirkulerer rundt og arbejder non-stop, mens andre herinde bliver ved med at putte penge i maskinen. Imponerende at nogle af disse piger tilmed, ud fra anmeldelser, leverer god service. @bigfoot @niskanenNu kan man jo blive anklaget for menneskehandel hvis man køre en flygtning over grænsen i sin private bil. Der er da heller ikke noget i artiklen som antyder at pigerne på nogen måde har været tvunget til at sælge sig selv. Tværtimod er de anklagede anklaget for at have hjulpet pigerne og taget sig betalt for dette via husleje og dummebøder, hvilket ikke er meget andet end hvad der sker dagligt på de fine bordeller med kun danske piger. Bortset fra det er jeg enig i at menneskehandle er noget svineri og fortjener hårde straffe, men i min verden er det at hjælpe/lokke en luder til landet og hjælpe hende med annoncer, arbejdslokaler, tag over hovedet m.m. IKKE menneskehandel. Og selvfølgelig skal alfonserne have betaling for det arbejde de udføre. Det bliver menneskehandel i min verden når luderne bliver tvunge til at sprede benene. Det er ikke menneskehandel bare fordi de er blevet lokket til at sprede benene med løfte om at kunne tjene nogle hurtige penge. Redigeret 11. Juni, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juni, 2022 Den ærlige skrev, den 31.5.2022 at 14:48: 3) kan også være de er blevet lokket og troede. det var under andre vilkår. men endte med en stor gæld. som de dårlig kan betale af. Gæld kan i min verden ikke bruges som argument for at en pige er tvunget til at sprede benene. Det kan godt være at hun bliver truet med tæsk eller andet hvis hun ikke betaler sin gæld og derfor spreder benene, men så er det ikke gælden som får hende til at sprede benene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juni, 2022 (edited) niskanen skrev, den 31.5.2022 at 14:35: mens andre herinde bliver ved med at putte penge i maskinen. @niskanen Men du har ikke noget problem med at flyve med lavpris flyselskaber som bruger billig og underbetalt flypersonale og bruger skattely i stor stil? Redigeret 11. Juni, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 11. Juni, 2022 @nørden Nu kan man jo vælge at tolke på artiklen på mange måder, men i min optik, er det ikke i orden at lokke eller presse pigerne til at prostituerer sig. Vi skulle gerne leve i et samfund hvor det er pigen selv der vælger at prostituerer sig, enten af lyst, nysgerrighed eller andre drifter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juni, 2022 bigfoot skrev, for 4 minutter siden: @nørden Nu kan man jo vælge at tolke på artiklen på mange måder, men i min optik, er det ikke i orden at lokke eller presse pigerne til at prostituerer sig. Vi skulle gerne leve i et samfund hvor det er pigen selv der vælger at prostituerer sig, enten af lyst, nysgerrighed eller andre drifter. @bigfoot Jeg er overbevist om at vi lever i et samfund, hvor langt de fleste piger gør det fuldstændigt friviligt for at tjene nogle hurtige penge. For mange af disse piger er det et alternativ til at skulle side i kassen i et supermarked, arbejder for et lavpris fly selskab eller på en fabrik. Ja de er sikkert blevet lokket med guld og grønne skove, men det er jo ikke meget anderledes end alt andet reklame hvor du bliver misinformeret. At de fortsætter selvom de ikke syndes det er sjovt, skyldes mange gange at de fortsat tjener væsentlig flere penge end hvis de arbejde for f.eks. et lavpris flyselskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 11. Juni, 2022 nørden skrev, for 11 minutter siden: Gæld kan i min verden ikke bruges som argument for at en pige er tvunget til at sprede benene. Det kan godt være at hun bliver truet med tæsk eller andet hvis hun ikke betaler sin gæld og derfor spreder benene, men så er det ikke gælden som får hende til at sprede benene. Jeg ved ikke om jeg kan forklare dig det. men prøver når en pige bliver lokket til Danmark af forskellige grunde. bliver hun installeret i et værelse. med beskeden om hun skal aflevere ca 5000 kr. hver dag plus hun skal betale for husleje mad mm. de 5000 kr. er en fiktiv gæld. Kald dem dumme bøder. det samme som hvis jeg skulle betale dig penge uden af have lånt nogle af dig. så hvis pigen er syg en uge. eller andre årsager ikke kan arbejde. så stiger den fiktive gæld. og kan blive ret uoverskuelig. og hvis pigen ikke betaler kommer der trusler og vold ind i billede. Og så kan du jo selv tænke dig til hvor mange kunder der skal igennem butikken. vurdere selv om pigen gør det af fri vilje eller ej. men det er sådan i Danmark man må ikke tjene penge på andres sex ydelser. God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juni, 2022 Den ærlige skrev, for 14 timer siden: Jeg ved ikke om jeg kan forklare dig det. men prøver når en pige bliver lokket til Danmark af forskellige grunde. bliver hun installeret i et værelse. med beskeden om hun skal aflevere ca 5000 kr. hver dag plus hun skal betale for husleje mad mm. de 5000 kr. er en fiktiv gæld. Kald dem dumme bøder. det samme som hvis jeg skulle betale dig penge uden af have lånt nogle af dig. så hvis pigen er syg en uge. eller andre årsager ikke kan arbejde. så stiger den fiktive gæld. og kan blive ret uoverskuelig. og hvis pigen ikke betaler kommer der trusler og vold ind i billede. Og så kan du jo selv tænke dig til hvor mange kunder der skal igennem butikken. vurdere selv om pigen gør det af fri vilje eller ej. men det er sådan i Danmark man må ikke tjene penge på andres sex ydelser. God weekend Igen. Det er trusler og vold som tvinger hende til at sprede benene. Ligeså snart at der er tale om trusler og vold er der tale om tvang, men sålænge at hun bare spreder benene fordi hun har stor gæld, så er det frivilligt i min verden. Men det er jo i bund og grund ikke anderledes end hvad den gennemsnitlige gade narkoman er udsat for dagligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 12. Juni, 2022 nørden skrev, for 8 timer siden: Igen. Det er trusler og vold som tvinger hende til at sprede benene. Ligeså snart at der er tale om trusler og vold er der tale om tvang, men sålænge at hun bare spreder benene fordi hun har stor gæld, så er det frivilligt i min verden. Men det er jo i bund og grund ikke anderledes end hvad den gennemsnitlige gade narkoman er udsat for dagligt. Så hvis man skylder mange penge væk. og er bange for reprisalier hvis man ikke betaler. og spreder ben så man kan betale er det frivilligt det ene udelukker nok ikke det andet. det samme med dumme bøder, det for unge mennesker til at begå kriminalitet de ikke ville have gjort, hvis det ikke var angsten for hvad de bliver mødt med hvis de ikke betaler. Men respektere din holdning god søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2022 (edited) Den ærlige skrev, den 12.6.2022 at 07:25: Så hvis man skylder mange penge væk. og er bange for reprisalier hvis man ikke betaler. og spreder ben så man kan betale er det frivilligt det ene udelukker nok ikke det andet. det samme med dumme bøder, det for unge mennesker til at begå kriminalitet de ikke ville have gjort, hvis det ikke var angsten for hvad de bliver mødt med hvis de ikke betaler. Men respektere din holdning god søndag Du fatter jo tydeligvis ikke forskellen på frivilligt at sprede benene fordi man har gæld eller vil tjene nogle hurtige penge og være tvunget til at sprede benene fordi man bliver truet, gæld eller ej, så skal vi ikke bare stoppe her. Redigeret 13. Juni, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 13. Juni, 2022 nørden skrev, for 8 minutter siden: Du fatter jo tydeligvis ikke forskellen på frivilligt at sprede benene fordi man har gæld eller vil tjene nogle hurtige penge og være tvunget til at sprede benene fordi man bliver truet, gæld eller ej, så skal vi ikke bare stoppe her. Jo det gør jeg faktisk. gæld og hurtige penge er vi enige om. tror vi taler forbi hinanden. fiktiv gæld og betale for at arbejde er noget andet. god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg