Hop til indhold
Morten_Nielsen

Ægte kæresteoplevelse med Anna

Recommended Posts

Anna havde jeg besøg af igen i dag, og hvor må jeg bare sige det var den bedste oplevelse i lang tid, det er så fantastisk indlevende sex, hun kysser som var vi nyforelskede kærester, hun kan virkeligt sit kram. 

Jeg vil gentage succesen når der er råd igen, stor anbefaling herfra, hun fortjener virkeligt en stor anbefaling. 

Jeg skriver ikke så tit herinde mere, synes der er så mange fusere, der ikke er værd at skrive hjem om. 

Jeg er begyndt at forstår hvorfor det er godt at holde sig til den/de samme piger, hvorfor spilde penge på det ukendte, når man ved hvad man får hos en som Anna. 

Det er bare god sex, fra start til slut, og hendes engelsk er perfekt. 

Jeg skal til Italien på fredag, og der venter endnu en gammel flamme jeg har kontakt med over telefonen, også glædespige, men hun kan også sit kram. 

Glæder mig også til at se hende igen, man bliver klogere med alderen, som helt ung skulle jeg bare have en ny pige hver gang, gad aldrig gå tilbage til den samme, jeg har nu endeligt lært lektien med alderen. 

Jeg håber bare Anna bliver i Danmark, nu har hun været her et stykke tid, så vil bare gerne have flere besøger hende så hun bliver, nu hvor jeg har fundet en pige jeg vil have besøg af igen og igen. 

Har haft andre gode gamle favoritter som desværre ikke er til at finde igen, dejligt Anna stadigvæk er her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige haft besøg af Anna og må bare tilslutte mig rosen af hende. Hold nu op hvor er hun en dejlig person og smuk og fræk. Har kun én gang før oplevet en der var så tilstede og udstrålede at hun kunne lide mit selskab og vores forehavende.

Hun er mega smuk især fordi hun er naturlig, ikke noget der er hjulpet på vej og det sætter jeg pris på. Der var rigeligt til gården og gaden på en måde der var lige som det skulle være. Hendes kavalergang da hun trådte ind var afgrundsdyb og jeg var i en tilstand af lykke og forventningens glæde steg fra maksimum til maksimum +1.

Vi startede med hyggelig og sjov samtale over et glas vin og snart efter satte hun sig foran mig. Hun kysser fantastisk og synet af hendes svulmende barm afslørede nærmere bundløse forhold end afgrundsdybe. I udpakket version fremstod barmen som en stor naturlig barm nu gør, når tyngdelov er gældende og kvinden ikke er 18, tror nu det passer når hendes alder er angivet til 28 (måske er jeg naiv). Vi havde virkelig god sex som hun virkede til at nyde, måske mest første runde, men det er måske fair nok. Igen er jeg måske naiv og springer i med begge ben når jeg bilder mig ind at kvinden jeg er sammen med nyder det, men det er ok selvom det måske er rent skuespil. Langt hellere det end dem hvor man helt åbenlyst kan mærke at de bare gerne vil have det overstået, den følelse fik jeg ikke med Anna.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...