Hop til indhold

Recommended Posts

Guest issen

Jamen det da ik raket videnskab . Er det ikke bare at sms og ? Damen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Misforstår jeg spørgsmålet for klikker jeg på dit link til annoncen står der Aarhus nu. Og har gjort siden 25/5 hvor annoncen sidst er rettet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Mr curious skrev, for 1 time siden:

Misforstår jeg spørgsmålet for klikker jeg på dit link til annoncen står der Aarhus nu. Og har gjort siden 25/5 hvor annoncen sidst er rettet...

Det kan også betyde, at hun var der den 25/5 og ikke er der mere. Hun plejer ligesom så mange andre, at opdatere annoncen dagligt. Går du f.eks. ind og søger på Aarhus i dag, så kommer annoncen formentlig ikke frem fordi hun ikke annoncerer med, at hun kan ses i dag den 6/6. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ER så lækker og en rigtig god oplevelse - Jeg ville skrive en sms til hende. Vente 5-6 timer og så skrive en igen. Hun skal nok reagere. Hun skriver ikke mens hun arbejder.

Men ja hun skulle være i Aarhus nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LillePalle99 skrev, for 1 minut siden:

Hun ER så lækker og en rigtig god oplevelse - Jeg ville skrive en sms til hende. Vente 5-6 timer og så skrive en igen. Hun skal nok reagere. Hun skriver ikke mens hun arbejder.

Men ja hun skulle være i Aarhus nu.

Nåh ... hun har selv lige meldt tilbage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...