Hop til indhold
nofun

Advarsel imod Philippa - Pussygalores

Recommended Posts

Jeg har længe været en lurker her på siden men har efter besøg hos Philippa følt mig nødsaget til at lave en bruger for at advare jer andre.

Jeg var henne og besøge hende, da hun træder ind i rummet siger hun ikke så meget, jeg troede bare hun var genert.

Vi fik aftalt en gang dansk og hun forlod kortvarigt lokalet, da hun kom tilbage smuttede vi hen på sengen og allerede her blev det underligt. Hun smed en bunke kondomer hen til mig og bad mig om at gøre mig klar imens hun hældte smurte sig ind i glidecreme (det burde hun have gjort mere diskret)..

Hun gjorde intet for at gøre mig tændt over hovedet, jeg burde nok være smuttet men da jeg havde betalt og det havde været temmelig længe siden sidst valgte jeg at fortsætte.

Efter at have rørt en del ved hendes bryster, som desuden ikke er C, det var faktisk de mindste bryster jeg har oplevet, utroligt pæne dog ikke C, da jeg fik kondomet på vendte hun sig om og ville starte direkte i doggy, efter lidt tid fandt jeg det en tand for upersonligt og bad hende om at vende sig på ryggen, det fik hende til at vrisse jeg i så fald ikke måtte ligge mig tæt på hende. Det virkede på ingen måde som at dette var et sted hun havde lyst til at være og ville ønske jeg enten var gået eller at hun havde afvist mig.

Det var nok det mest upersonlige jeg nogensinde har prøvet og det fik mig virkelig til at føle mig beskidt bagefter.

Så jeg kan kun advare jer andre imod at besøge hende, jeg tror ikke hun gør det for andre grunde en pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er på vagtplanen igen imorgen... Tak for anmeldelsen, så behøver man ikke spilde tiden hos hende.

Så du også prøvede at poste den på VL, men hjemmesiden smed den ud som min anmeldelse af Mira. Har skrevet til deres support men der sker ingenting. Har de fuldstændigt mistet touchet??? Tja så må vi jo udelukkende bruge dette forum fremover...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...