knallert 3415 Skrevet 15. Oktober, 2013 Jeg er meget på linie med Andreas. Det er vel de færreste herinde i tvivl om. Selv betragter jeg prutteri som en dårlig mellemøstlig skik, der er ved at vinde alt for godt fodfæste her i landet. Og hvorfor nu det? Jo, fordi prutteri i tilstrækkeligt stort omfang ophæver ethvert begreb om en vares reelle værdi. Og et marked, hvor man mere og mere mister fornemmelsen for de reelle værdier, er det svært at manøvre rundt i. Og undgå at blive snydt i. Derudover spildes der jo hele årsværk på golde skænderier om en pris. Upruttebare priser skaber derimod klarhed. Lige meget, om det er håndklæder eller købesex. og hvad er så varens pris er det den du mener den er værd eller er det det kunden mener den er værd. stort set alle vare kan forhandeles ned i pris så må det jo være et tegn på at den er for dyr i udsalg :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Oktober, 2013 Det kræver en vis dannelse og indsigt, at vide hvor og hvornår man kan prutte priser. Jeg kan såmænd sagtens forstille mig, at det er helt ok at prutte om prisen, når man render rundt i kvarter med udenlandske piger på gaden. Omvendt prutter man ikke om prisen, når man besøger piger i den eksklusive del af markedet. Har man blot en smule dannelse, bestiller man heller ikke bord på en gourmet restaurant, for derefter at prutte om prisen på deres menukort. Hvis en pige har for lidt at lave, skal hun såmænd nok selv finde ud af, at justere lidt på prisen, så der tiltrækkes et bestemt publikum - Og ja - krejler typer er en bestemt slags mennesker, der bør holde sig til steder der ikke fordre speciel dannelse og pæne manér. Omvendt skal den manden i jakkesæt nok heller ikke købe sin hest på Jallerup markedet, eller hvad den slags steder kaldes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Oktober, 2013 I min optik er der forskel på, om gæst kommer første gang og vil prutte om prisen, måske endda betvivler at ydelsen er pengene værd, eller om jeg selv tilbyder en fast gæst rabat / giver ham mere tid o.lign. Enig, som ved al anden Business så er der forskel på loyale storkunder og små kunder der shopper som viden blæser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Oktober, 2013 For hulen, der er nogen, der snakker, som vinden blæser. Hvor vidt, det er ok at prutte (prie, hedder det på synnejysk ) om prisen hos lagenartister eller ej, skal jeg ikke gøre mig til dommer over. Men at drage paralleller til det civile handelsliv, er da så malplaceret som en hund i et spil kegler. Traditionen herfor varierer jo fra branche til branche, hvis nogen forsøger at tinge om prisen ved kassen i Fakta, Aldi eller Føtex, så er vedkommende ikke uforskammet, bare lidt ubegavet, helt på linie med den, der betaler det for bilen, som der står på prisskiltet. Det sidste gør sig også gældende i tøj- og skobutikker, maskin- og forsikringsbranchen, hvor det at handle om tingene er en naturlig del af processen. Generelt kan der overalt, hvor den, man handler med, har prokura til at forhandle prisen, handles om den samme, og set ud fra det, skulle det vel også være i orden at handle med pigen, men på et eller andet plan virker det til at være no go. Men ellers er derpå kundesiden tale om 2 segmenter, de, der vil tinge om alt, og de, der ikke vil. De første, fordi det ligger dybt i deres natur at få mest for pengene, de andre, fordi de ikke finder det anstændigt og som måske skeler lidt til, at de gerne vil vise, at de har råd. Og til mig selv, jeg sørger altid for, at konditionerne inklusive prisen er afklaret på forhånd, og at forhandle 100 kr med en pige er under det niveau, hvor jeg vil spilde min mavesyre. Og hvis jeg finder prisen absurd, vælger jeg bare at gå. Der, hvor det kan være lidt svært, er hos de udenlandske piger, ikke fordi udbyder eller kunde er uærlige, men fordi man snakker forbi hinanden. Hos thai-massagesteder har de nogen gange den uskik at ville genforhandle midt i det hele. Jeg har en helt klar opfattelse af det prisniveau, der bør herske de steder, og det meddeler jeg med det samme, nemlig 3-400 kr for massagen, 2-300 for et håndjob og 1.000 for den fulde pakke, jeg har aldrig betalt mere, men har rejst mig, betalt for massagen og er skredet, hvis der begynder at gå hestehandel i det på halvvejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Oktober, 2013 og hvad er så varens pris er det den du mener den er værd eller er det det kunden mener den er værd. stort set alle vare kan forhandeles ned i pris så må det jo være et tegn på at den er for dyr i udsalg Eller også kan det være, at producenten i sin udgangspris indregner, at der kommer nogle jyder, skotternes naboer, der altid vil prøve at tvinge prisen ned . Uanset. Hvis alle producenter handler sådan, mistes da fornemmelsen af varens reelle værdi. En vares værdi fås jo ved at lægge materialer, arbejdsløn, lager, transport samt andre produktionsomkostninger sammen og så lægge en mere eller mindre rimelig procentdel i fortjeneste oven i. Det er kun det sidste parameter, der kan pruttes på, hvis ikke varen skal sælges med underskud. Vender vi os så til vor egen, lille nicheverden, må jeg tilstå, at jeg ikke fatter diskussionen. De fleste har vel inden besøget i glædeshuset gjort sig bekendt med priserne. Når de (alligevel) går derhen, har man i min optik accepteret prisen, i og med man overskrider dørtærsklen til glædeshuset. Betingelserne for ydelsen er kendt. Det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt: Pigen kan ikke begynde at tage en højere pris end skiltet med, når man først er kommet ind – de gange, hvor det har været anmeldt herinde, har der lydt et brøl af forargelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 15. Oktober, 2013 For hulen, da BX. Lige så sympatisk du er, lige så hamrende københawnernaiv er du. Hvorfor tror du, at en jyde på ethvert dækcenter kan hente 60-70 % på den listepris, sælgeren lægger ud med? Tror du seriøst, at mærkevare sportstøj indkøbt i østen er den pris værd, som butikkerne annoncerer. Snak briller, én af mine venner gennem de sidste 35 år, er optiker, han har åbenbaret mig lidt om prispolitikkerne, og det er artige procentsatser, man snakker om her i bruttoavancer. Tror du seriøst, at en optikerkæde ville kunne tilbyde din alder som rabatsats, hvis der var tale om reelle butikspriser, man annoncerede? Skynd dig nu at flytte væk fra mågeøen, så du kan komme til at fungere fornuftigt på 1. salen. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 829 Skrevet 15. Oktober, 2013 At prutte om prisen når man handler varer ser jeg ikke noget forkert i. Der er vel ikke nogen grund til at betale mere end nødvendigt for en standardvare, som man kan købe mange steder. At prutte hos prisen hos en glædespige er dog ikke det samme. Her køber du en serviceydelse, og med mindre man er meget afstumpet, så er sex og nærvær ikke en standardvare. Købers værdi af ydelsen afhænger meget af pigens engagement i udførelsen og kemien mellem pige og kunde. Hvis man starter med at gøre pigen mobset ved at prutte om prisen har man derfor allerede ødelagt noget af den ydelse man køber. Derfor betaler jeg den annoncerede pris. Men hvis de annoncerede priser er for høje i stedet for andre lokkende bedre prissatte alternativer, ja så dukker jeg bare aldrig op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 15. Oktober, 2013 PRUT Sidst jeg pruttede var jeg hos et besøg hos en af de dejlige piger Ja pludselig skete det, PRUT Ja, jeg var flov, men hvad fik jeg ud af det??? Hvis du PRUTTER på det rette tidspunkt, og kemien er der, så kan man få et meget langvarigt, og dejligt forhold til hinanden Glæder mig til næste gang Og nej der bliver ikke PRUTTET Jeg ved hvad hun er værd, og betaler med glæde, hvad prisen er Nogle gange lidt mere Ergo. Hvis du har en varer, og du mener at du ved hvad er værd, vil du så sætte den ned? Nej, Lad kunden gå et andet sted hen, køb den billigere vare, og blive skuffet GOG (Med smil på, ups, der kom en prut ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. Oktober, 2013 Hejsa Jeg har i dag fået et Prutte tilbud som jo næsten var umuligt at modstå ( ironi er brugt ). 500kr for en halv time + 10 sommersby en halv L Coca- cola og bagel ! Sjovt nok ringede en kollega i sidste uge og fortalte om et lignende tilbud , så jeg døde næsten af grin da jeg fik et tilsvarende . Jeg syntes at det er en super dårlig indgangs vinkel at ville prutte prisen ned hos en pige som trods alt sælger noget af det mest intime 2 mennesker kan have sammen. Jeg benytter en dansk mandlig massør ( Body sds massør) og jeg tror ærlig talt nok at han ville glo en anelse hvis jeg spurgte efter 20% i rabat for hans massage. Hvis man syntes at den pige man gerne vil besøge er for dyr - så må man lede efter en som falder i ens smag/ prisklasse ! Jeg er pænt opdraget - Jeg kunne Never ever aldrig nogensinde kunne finde på at prutte om prisen over for et menneske som skulle blotte deres inderste for mig. Og for at være helt ærlig så syntes jeg at det er dybt ydmygende når det en sjælden gang sker at en mand prøver på det hos mig. Og nej jeg er ikke sart i psyken eller lign - jeg har bare min stolthed og integritet i orden ! Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 16. Oktober, 2013 Jeg har i dag fået et Prutte tilbud som jo næsten var umuligt at modstå ( ironi er brugt ). 500kr for en halv time + 10 sommersby en halv L Coca- cola og bagel ! Så skal det sgu være en god bagel! Du skulle tage og stille modkrav som 750 kr. + 4 nye vinterdæk, 5 kg. plutonium og en slowdance med Barack Obama. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2013 Youngster Ja, eller "Du kan få det 100 kr. billigere, hvis du selv skifter og vasker sengetøj, og ellers gør alt klart til næste besøg" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 21. Oktober, 2013 Det er meget dårlig stil både at prutte og at prutte om prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 21. Oktober, 2013 Det er meget dårlig stil både at prutte og at prutte om prisen. det kan da godt være en dårlig stil men der er mange penge at spare :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Oktober, 2013 Det er super dårlig stil ! Vend den om - Hvad nu hvis pigen siger ok, du får en halv time for 500 plus en bagel og 10 sommersby ( nævner kun det tilbud fordi at det er et jeg selv har fået) og så levere en rigtigt skidt oplevelse , fordi at det var det hun selv fik da hun stod der i trusser og følte sig skidt tilpas ? Ærligt så er det næsten 100% mandens egen skyld. Men selvfølgelig har vi da lov at sige tak men nej tak.... Men vend den om - ville i ikke selv finde det bare en lille smule ydmygende at en pige kiggede op og ned af jer og vurdere at lige præcis DIN pris skal være lidt højere - alene fordi hun syntes at hun lige skal prøve at presse DIG ! Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Oktober, 2013 Så skal det sgu være en god bagel! Du skulle tage og stille modkrav som 750 kr. + 4 nye vinterdæk, 5 kg. plutonium og en slowdance med Barack Obama. Altså Hr. Youngster - for en slow Dance med Obama er der næsten frit spil på alle hylder Jeg kan godt finde på en enkelt ting eller 10 jeg gerne ville spørge ham om Baglen kan vi dele - og naturligvis de 10 sommersby ! Jeg er ikke nærig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 22. Oktober, 2013 Altså Hr. Youngster - for en slow Dance med Obama er der næsten frit spil på alle hylder Jeg kan godt finde på en enkelt ting eller 10 jeg gerne ville spørge ham om Baglen kan vi dele - og naturligvis de 10 sommersby ! Jeg er ikke nærig Så ærgerligt jeg er kommet til at slette ham fra min telefonbog. Præsidenten er også en mand jeg gerne ville have en samtale med, men nok ikke lige under en slowdance. Kan virkelig ikke forstå hvorfor det lige er sommersby, da det efter min smag er noget sukkervand. I samme gruppe som light-øl for mig. Men jeg vil gerne have del i den bagel. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Tanja 0 Skrevet 31. Oktober, 2013 nej men de får jo heller ikke 1500-2000 kr i timen Langt de fleste mænd kender prisen Inden, de aflægger et besøg, så det står dem frit for at vælge en billigere udgave...!!...Du spørger jo heller ikke din frisør, om du kan få det lidt billigere, hvis du har måne...?..Kunne nævne mange andre sammenligninger, det var bare lige den mest nærliggende. ..Til gengæld er det nok nemmere at blive udsat for lidt extra service, hvis man ikke først har diskuteret pris.. ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2013 Langt de fleste mænd kender prisen Inden, de aflægger et besøg, så det står dem frit for at vælge en billigere udgave...!!...Du spørger jo heller ikke din frisør, om du kan få det lidt billigere, hvis du har måne...?..Kunne nævne mange andre sammenligninger, det var bare lige den mest nærliggende. ..Til gengæld er det nok nemmere at blive udsat for lidt extra service, hvis man ikke først har diskuteret pris.. ... ARRGH så irriterende, men det måtte jo komme, Den dag jeg var enig med Tanja... Man sætter sku da aldrig menesker på tilbud!!! Vil i så også give dem et stempel på røver eller markere de gode stykker med en blå ØF farve?... Ta jer nu sammen og kom ind i kampen med lidt respektk... Knallert kan du noget som helst sted fremvise at pigen har en time løn der minder om 1500-2000? Så har du ikke brugt mange sekunder på at overveje hvad udgifter de har: husleje, ekstra blads annoncering, telefonpigen, tøj, rengøring m.v Hvad med den tid hvor der ingen gæster er, er det bare interesse timer??? Jeg siger ikke i skal have ondt af dem, men kom med respekt... Ellers er der jo for tiden masser af stedes der har døgn åbent til helt andre priser!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13850 Skrevet 31. Oktober, 2013 Hvis en glædespige sætter timeprisen op, fordi hun har fået færre kunder til at dække sine mange udgifter - bør hun nok søge et andet erhverv, hvor det ikke drejer sig om at regne den ud Mht. de døgnåbne steder, så synes jeg netop de steder kører med lidt for høje priser + en noget dårligere service - deres bedste service består vist mest i at holde døgnåbent, så folk, der ikke så gerne vil forbindes med besøg hos en glædespige, kan snige sig rundt langs husmurene og få lettet trykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 1. November, 2013 ARRGH så irriterende, men det måtte jo komme, Den dag jeg var enig med Tanja... Man sætter sku da aldrig menesker på tilbud!!! Vil i så også give dem et stempel på røver eller markere de gode stykker med en blå ØF farve?... Ta jer nu sammen og kom ind i kampen med lidt respektk... Knallert kan du noget som helst sted fremvise at pigen har en time løn der minder om 1500-2000? Så har du ikke brugt mange sekunder på at overveje hvad udgifter de har: husleje, ekstra blads annoncering, telefonpigen, tøj, rengøring m.v Hvad med den tid hvor der ingen gæster er, er det bare interesse timer??? Jeg siger ikke i skal have ondt af dem, men kom med respekt... Ellers er der jo for tiden masser af stedes der har døgn åbent til helt andre priser!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2013 Vi skal ikke ud i den med at blive sammenlignet med håndværkere igen vel...? Vi sælger en intim ydelse, vi bruger vores krop som " værktøj", vi giver noget personligt i form af varme, nærvær, menneskeligt, erotisk og lytter og føler med vores gæster, ingen sammenligning med mekanikeren i mine øjne... Hvis prisen er for høj, ja så er der som vi tit har debatteret mange andre løsninger derude... Og bagefter kan vi så ind i mellem læse indlæg om, ingen indlevelse, koldt og uden kemi, beskidte steder, triste piger osv... Jeg er i den overbevisning om, at man får det man betaler for og jeg betaler selv gerne for en god oplevelse/ service . Knus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2013 Vi skal ikke ud i den med at blive sammenlignet med håndværkere igen vel...? Vi sælger en intim ydelse, vi bruger vores krop som " værktøj", vi giver noget personligt i form af varme, nærvær, menneskeligt, erotisk og lytter og føler med vores gæster, ingen sammenligning med mekanikeren i mine øjne... Hvis prisen er for høj, ja så er der som vi tit har debatteret mange andre løsninger derude... Og bagefter kan vi så ind i mellem læse indlæg om, ingen indlevelse, koldt og uden kemi, beskidte steder, triste piger osv... Jeg er i den overbevisning om, at man får det man betaler for og jeg betaler selv gerne for en god oplevelse/ service . Knus fra Line 3 af de lange, Line, så sender jeg dig i orbitalkredsløb en hel formiddag Sorry, sorry. God weekend, den har vist nået mig - weekenden og al dens løssluppethed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2013 Man kan godt prutte om prisen, hvis den er høj. Jeg giver aldrig fuld pris hvis der er tale om 1 K og derover i listepris. Dem som tilbyder 500 - 600 prutter jeg ikke om. Glem alt om dårlig stil osv - den dårlige stil har man jo ligesom allerede lagt i det minut man bevæger sig ind på et bordel. Os kunder har en forbandet pligt til at søge at holde priserne så lavt som muligt, så vi kan få kneppet så meget som muligt på en måned uden at blive ruineret. Det er helt til grin bare at smide 1200 - 2000 som jeg af og til har læst om hvis man ikke har fået et nedslag på 10 - 20 pct. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2013 Glem alt om dårlig stil osv - den dårlige stil har man jo ligesom allerede lagt i det minut man bevæger sig ind på et bordel. Tja. jeg undres til stadighed over hvad der får folk med ovennævnte holdning til i det hele taget at købe sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. November, 2013 ...Det er helt til grin bare at smide 1200 - 2000 som jeg af og til har læst om hvis man ikke har fået et nedslag på 10 - 20 pct.Jeg har meget vanskeligt ved at følge dig her, endsige sætte mig ind i din tankegang. Jeg plejer at lægge næsten det dobbelte for et kvalitetsbesøg. Hvor er det lige, jeg er til grin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg