sailor 340 Skrevet 5. November, 2013 Det giver vist sig selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. November, 2013 Det giver vist sig selv? Hvad giver sig selv? Hvilken post svarer du på :o Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 5. November, 2013 Glem alt om dårlig stil osv - den dårlige stil har man jo ligesom allerede lagt i det minut man bevæger sig ind på et bordel. Os kunder har en forbandet pligt til at søge at holde priserne så lavt som muligt, så vi kan få kneppet så meget som muligt på en måned uden at blive ruineret. Det er helt til grin bare at smide 1200 - 2000 som jeg af og til har læst om hvis man ikke har fået et nedslag på 10 - 20 pct. Tja vi bliver næppe enige - men det er vel ikke nødvendigvis et krav, at al almindelig god opførsel skal efterlades udenfor når man går ind af bordellets dør? Det vi køber hos pigerne er en tjenesteydelse af meget speciel og meget personlig karakter. Netop derfor skal vi vise ekstra respekt for de rammer de har sat for købet - også prisen. Her i aften har jeg har været på besøg hos en skøn pige, som viste mig en helt ny facet af sexlegen. Hvordan ville den oplevelse have været hvis jeg var startet med at påstå at hun ikke var prisen værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. November, 2013 Borende X m.fl. Mener ikke du er til grin som sådan. Det er da flot af dig, at du bare betaler listeprisen det gør jeg også i et supermarked. Er jo Jyde men bosiddende i Kbh nu i mange år måske derfor prøver jeg altid at få prisen lidt nedsat på indkøb af det jeg her vil kalde luxus goder. Og jeg går jo ikke bare ind og siger, at pigen ikke er hendes penge værd. Det handler om at være lidt gelinde og flink og positiv. Det er det samme i fx Elgiganten. Købesex er en business for både køber og sælger og der er tale om en transaktion til en priser hvor det er helt naturligt at deale lidt. Hvorfor ikke få 200 - 300 kr. i rabat som man i stedet kunne forære konen/kæresten en buket blomster for eller fodboldkort til børnene osv. I mange af de lande hvor pigerne kommer fra (hvis udl piger) er det nærmest en joke hvis man blot betaler prisen. For mig er det stadigvæk ubegribeligt at man blot smider beløb > 1000 uden at få en eller anden form for nedslag. Stay cool og smid ikke med pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. November, 2013 Borende X m.fl. Mener ikke du er til grin som sådan. Det er da flot af dig, at du bare betaler listeprisen det gør jeg også i et supermarked. Er jo Jyde men bosiddende i Kbh nu i mange år måske derfor prøver jeg altid at få prisen lidt nedsat på indkøb af det jeg her vil kalde luxus goder. Og jeg går jo ikke bare ind og siger, at pigen ikke er hendes penge værd. Det handler om at være lidt gelinde og flink og positiv. Det er det samme i fx Elgiganten. Købesex er en business for både køber og sælger og der er tale om en transaktion til en priser hvor det er helt naturligt at deale lidt. Hvorfor ikke få 200 - 300 kr. i rabat som man i stedet kunne forære konen/kæresten en buket blomster for eller fodboldkort til børnene osv. I mange af de lande hvor pigerne kommer fra (hvis udl piger) er det nærmest en joke hvis man blot betaler prisen. For mig er det stadigvæk ubegribeligt at man blot smider beløb > 1000 uden at få en eller anden form for nedslag. Stay cool og smid ikke med pengene Lige en kommentar, bare så hele landet ikke tror at dette er tingenes tilstand. Det er langt fra - meget langt fra - alle jyder der kan finde på at være så ubehøvlede at de forhandler om prisen hos en glædespige. På et køleskab prutter vi om prisen måske, men det har heller ikke følelser. Kan vi ikke snart få aflivet de myter om at jyder prutter om prisen og køber alt sort. Dog en myte passer, det er os med de fleste trailere og jydekroge :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 6. November, 2013 Lige en kommentar, bare så hele landet ikke tror at dette er tingenes tilstand. Det er langt fra - meget langt fra - alle jyder der kan finde på at være så ubehøvlede at de forhandler om prisen hos en glædespige. På et køleskab prutter vi om prisen måske, men det har heller ikke følelser. Kan vi ikke snart få aflivet de myter om at jyder prutter om prisen og køber alt sort. Dog en myte passer, det er os med de fleste trailere og jydekroge Århuselsker. Det er ikke ubehøvlet at prutte om prisen på sex. Og slet ikke, hvis de prostituerede kommer fra lande, hvor man prutter om alt. Bl. a. Thailand. Jeg har så sent som for to timer siden pruttet om prisen. Hvis jeg havde betalt det de forlangte, ville jeg have været til grin Jeg var fire steder i dag, tre af dem steder hvor jeg ikke har været før, og det var ´´et af de for mig nye steder, at jeg fik den rigtige pris, og efter forhandlingen var overstået, kørte det hele som det skulle. Pigen og folkene bag hende fik det de skulle, og jeg fik leveret en behandling, som jeg var tilfreds med. Jeg fik et knus da jeg gik. Og jeg kommer tilbage, specielt fordi det hele var fint, og nu behøver vi ikke at prutte om prisen. Den er nu lagt fast så længe pigen, kvinde omkirng de 23, stadig er på det lille bordel. Århuselsker. Hvad er det for følelser du taler om i forbindelse med forretning? Dine følelser kender du selv, men for leverandøren af sex, er det forretning. Med glæder, overraskelser, og skuffelser, men stadig forretning. Hvis de ikke vil sætte prisen ned, må køberen og eller sælgeren da bare tage konsekvensen af det. Sælgeren må se en tusse flyve sin vej, hvis hun ikke vil gå ned i pris, eller køberen må give sig, og betale prisen, eller finde en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. November, 2013 Vi skal tage hensyn til sælgernes følelser ved køb hos en massagepige men ikke når vi køber et køleskab for køleskabet har ingen følelser påståes der Tænk dog på sælgeren af køleskabet. Ofte får de en dårlig løn, dårlige arbejdstider og de bliver målt på hvor gode sælgere de er, hvor meget de får solgt til så høje priser som muligt, men det er fuldkommen ligemeget Jeg prutter ikke om prisen hos en massagepige, da jeg opfatter det lidt som at købe en rejse f.eks., jeg kigger på udvalget og vælger det jeg synes om til prisen for det er kutyme på det område. Jeg aner ikke hvad der er kutyme på markedet for massagepiger men jeg tror de fleste af os mænd bare betaler prisen. Derfor tror jeg risikoen for at få en dårlig oplevelse ved at prutte om prisen er til stede, altså at oplevelsen bliver derefter, og jeg lader derfor være. Jeg taler danske piger. Men det der rørstrømske romantiske naive snak om åh disse følelser, det er i bedste fald komisk og dobbeltmoralsk. Lige præcis på det punkt med åh disse følelser er jeg enig med Stumpen fra det ydre Thailand. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. November, 2013 Stump. Det er åbenlyst vi ikke lever i samme land. Fraiser. Jeg har læst dit indlæg. Dixi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. November, 2013 ... På et køleskab prutter vi om prisen måske, men det har heller ikke følelserSe, det er lige hér, jeg har forsøgt at komme hen. Et køleskab er en død ting, man endda kan sparke til, hvis det ikke vil makke ret. Men en glædespige er et menneske med tanker, følelser samt et selvværd. At gå til en glædespige er, som jeg har skrevet flere steder, først og fremmest et møde imellem to mennesker – med alle de styrker og svagheder, vi nu engang har som mennesker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. November, 2013 Det er sagt tidligere, at det forudsætter lidt dannelse og fingerfornemmelse af lære/vide hvor og i hvilke situationer man kan tinge om prisen. Og nej, reglerne er ikke betinget af om man køber en ydelse eller en ting. Det skal såmænd nok passe, at man ved gadeprostitution handler pris, men det gør man så bare ikke på de velrenommerede klinikker - og ja for nogen er det åbenbart svært at vide/lære hvornår det er ok og nærmest et krav og hvor det anses som dårlig opførsel. I øvrigt findes der vist en sex-aktions-site, for folk der går mere op i, at tinge pris end i at kunne nyde en oplevelse til listepris - uden at kunne sige "Det var fandeme godt for jeg har lige sparret 200 kr." Og i stedet for at brokke sig over, at man kun var sammen med kvinden i 20 min, efter en ellers god service, kunne man jo næste gang overveje at droppe den 10 minutters obligatoriske prisforhandling. Hvis man så forestillede sig at pigerne i den pæne og høje ende af branchen indstillede sig på, at der altid skulle tinges, så ville en time jo blot koste 3000 på menukortet, så kunne man så spørge sig selv, om det skulle være specielt bedre for nogen parter. Jeg synes det er rart at man kan regne med prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. November, 2013 ... Og i stedet for at brokke sig over, at man kun var sammen med kvinden i 20 min, efter en ellers god service, kunne man jo næste gang overveje at droppe den 10 minutters obligatoriske prisforhandling. Hvis man så forestillede sig at pigerne i den pæne og høje ende af branchen indstillede sig på, at der altid skulle tinges, så ville en time jo blot koste 3000 på menukortet, så kunne man så spørge sig selv, om det skulle være specielt bedre for nogen parter. Jeg synes det er rart at man kan regne med prisen.Du får lige en dobbelttommel opad. Man skal kunne regne med listepriserne uden mudrede mellemregninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 6. November, 2013 Sikke en diskussion... Vi har jo åbenbart forskellige indgange til købesex; måske til sex overhovedet. Nogle vil bare ind og "wham bam thank you mam", imens andre vil nyde noget mer ... skal vi sige ... sanseligt. Og disse forskellige indgange afgør nok noget af hvordan vi opfører os inde i "forretningen". Jeg skal ikke give mig ind i debatten om hvis købesex er at sammenligne med hvilket andet erhverv som helst. Det har jeg debatteret før, med bl.a. den ellers så vidunderlige Christel Love. Men i det spørgsmål var vi ikke enige. Men jeg undrer mig over nogle ting i denne debat. Bl.a. det at det ikke skulle være professionelt af pigerne at ikke ville tage del i en forhandling om prisen???? Hvad har det med professionel at gøre? Der findes masser af forskellige serviceydere, der simpelthen svarer at: "Men så gå til en anden. Min pris er fast". Skulle så denne serviceydere dermed ikke gøre sig fortjent af at tilhøre samfundet og de love der giver ham/hende ret at udføre sit erhverv??? Hvad er det for en logik? Og så det med at ikke fornemme situationen, som Bluejacket er inde på. Her ligger jo hele hemmeligheden. Når man fornemmer situationen så bliver pengene ikke en fritstående faktor der får en helt egen betydning. Pengene er kun er del i spillet, og dem kan man bruge - alt efter fornemmelse - for at øge eller ødelægge kvaliteten i oplevelsen. For at krænke pigen eller vise hende sin påskønnelse. At give drikkepenge, som mange gør, er jo ikke for at ville være Florence Nightingale. Det er jo for at booste næste oplevelse. "Det her var nice. Det viser jeg nu gennem at give dig lidt ekstra og jeg håber vi kan gentage det hele næste gang". Jeg synes generelt det er alt for meget fokus på penge herinde på EG. "Jeg har aldrig betalt mer end 1000 kr" etc etc. Hvad så??? Hvad siger det mig? Ikke en skid! Jeg har en fornemmelse af at mange vurderer det lave pris lige så højt som en god seksuel oplevelse. Måske tilmed højere? Måske er det tilmed forhandlingen ned til et lavt pris, som ER selve oplevelsen? Og jeg kan ikke undgå at føle en lillebitte pust af kvindefjendlighed i debatter af den her type. Hallo og wake up. At der overhoved findes kvinder der er villige at stille sine kroppe og sine væsen til rådighed for de mænd der føler de har behov for det - alle slags mænd, også gamle, tykke og grimme og dumme mænd - er jo faktiskt ikke noget man kan tage for givet. Det er jo næppe en menneskelig rettighed at kunne købe sex. Det er en gave at være taknemmelig for. Skal du købe sex, så køb dog som en mand og var stolt over at du kan betale. In the end of the day, er det det egoistiske og nærige fjols som har haft det kedeligste livet - det er jeg overbevist om. Så hvorfor ikke holde op med dette her pruttesnak og skryderi om hvor lave priser man har kunnet få. Det er det frø som i fuld blomst skaber grunden til menneskehandel. Ligesom det billigste tøj sandsynligtvis er produceret af et menneske der næppe kan overleve på sin løn, måske tilmed af et barn. Men hende behøver du jo ikke se i øjnene når du krænker hendes menneskeværdi. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 6. November, 2013 Undskyld - det blev dobbelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. November, 2013 ... Jeg har en fornemmelse af at mange vurderer det lave pris lige så højt som en god seksuel oplevelse. Måske tilmed højere? Måske er det tilmed forhandlingen ned til et lavt pris, som ER selve oplevelsen? .... At der overhoved findes kvinder der er villige at stille sine kroppe og sine væsen til rådighed for de mænd der føler de har behov for det - alle slags mænd, også gamle, tykke og grimme og dumme mænd - er jo faktiskt ikke noget man kan tage for givet. Det er jo næppe en menneskelig rettighed at kunne købe sex. Det er en gave at være taknemmelig forJeg er meget enig med dig, Bananas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 7. November, 2013 Nu har jeg langt fra fulgt med i denne tråd, men jeg er ikke enig med Bananas i at der er for meget fokus på penge her på EG. 1000 kr eller x antal gange er mange penge for os flest, og ikke på nogen måde udtryk for smålighed at diskutere rimeligheden af. Og ja købesex er i mine øjne ikke i en sådan klasse for sig, at det pr definition er hævet over enhver diskussion om priser, omkostninger, forretningsmodeller etc. Men jeg er enig i at man ikke bør prutte om prisen når man går på bordel - pr definition har man i mine øjne accepteret den pris man er forhåndsinformeret om før et besøg på klinik, og hvis ikke man kan det bliver man ganske enkelt hjemme! Har aldrig pruttet om prisen under et besøg, men jeg vil til enhver tid tillade mig at deltage i debatten om priser og alt andet i denne sammenhæng relevant i forum på EG - og det gerne i en uendelighed og til nogens ulidelighed. Enhver fortørnet, fornærmet aktiv sexarbejder, mutter eller hr pengestærk mandlig købesex forbruger står det frit for at ignorere slige debatter og debattører - gør de det ikke, ja så holdes debatten blot i live Men at sidstnævnte reagerer på debattører der stolt fremhæver at de prutter om prisen, de insisterer på at gøre det på trods af at pigerne ikke accepterer det, ja det forstår jeg til fulde. Uønskede pris-pruttere bør ganske enkelt holde sig væk. En mulighed er at stemme med fødderne ud af landet - 1/2 time sparet hjemme kan betale 1 tur retur flybillet til Berlin eller Düsseldorf. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 7. November, 2013 Så udtrykte jeg mig måske uklart. Selvfølgelig har penge betydning, men har man ikke nok af dem for at nyde et sted, må man jo gå et andet sted, istedet for at presse pigen man ikke har råd til. Jeg ved ikke om i aner hvor meget diskussioner om pris som pigerne udsættes for. Jeg kender piger der hver eneste dag får besøg af, eller telfonopkald fra mænd der absolut skal ha sex en time for 3-400 kr. Når den annoncerede prisen er 1500-2000 kr. Nogle stykker hver eneste dag. Hvor sjovt kan det være, og hvor oplagt bliver hun at forhandle med næste kunde? Penge er ikke kun et betalingsmiddel. Det er også i meget høj grad et kommunikationsmiddel. Hvis du betaler din ansatte en høj løn bliver han/hun glad og føler sig højt vurderet. Du har kommuniceret at du er glad for personen. Hvis du betaler en dårlig løn, har du en ansat der beklager sig indenfor andre, som føler sig lavt vurderet og som ikke bryder sig en skid om loyalitet. Man læser tit herinde om at oplevelsen vel ikke var noget særligt, men til den billige peng skal man vel ikke klage, etc etc. Det er en holdning jeg ikke forstår. Køleskabet køler ikke maden, men det var billigt så man må være tilfreds??? Men hvorfor så købe overhovedet? Det er noget meget danskt - eller måske skandinaviskt, for vi har det også i Sverige - i at være stolt over at ikke betale hvad andre betaler, eller hvad varen egentlig skulle koste. Det er som at man skammer sig for at ha købt noget som kostede meget penge. I stedet for at som man ofte oplever sydpå, være stolt over at man kunde betale for noget man meget gerne ville have. Og glad for at få det man fik. Og den holdningen sniger sig også ind her. I mine øjne er det faktiskt et udtryk for smålighed at diskutere rimeligheden af en piges pris, især med pigen selv, som det jo faktiskt handler om i denne tråd. Og det er et udtryk for smålighed at skryde med at man har lykkets presse hende ned i pris. Rig eller ikke - det handler ikke kun om at respektere den enkelte pige, det handler yderst om at respektere sig selv. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 7. November, 2013 Jeg prutter aldrig om prisen, synes jeg den er for høj, så har hun slet ikke min interesse. Men derfra til at sige, at prisen ikke kan diskuteres, det er alligevel langt, hvis ikke prisen var til diskussion, så ville det jo blive en tag selv butik. Jeg er fuldstændig enig i, at det ikke hører hjemme hos pigen, man må have taget stilling før - f.eks. her inde. Og så lige til slut, så har jeg man gange givet ekstra, eller hvis jeg kun havde sedler der ikke gik op i prisen, så sagt, at det resterende er "drikkepenge" - min favorit thai lige nu, hende startede jeg med at give ekstra og jeg får det så rigeligt igen VJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. November, 2013 With all due respect, de der prutter om prisen, må få en dårligere oplevelse, selv hos de DEJLIGE piger, da stemningen ligesom er lagt. Så føler de at det ikke var det værd, og går til en billig udenlandsk (hvor der ikke bliver betalt skat etc.), bliver bekræftet i at det kan gøres billigere. Det er stadig ikke godt, men sikkert ikke SÅ meget værre end der, hvor de lige fik ødelagt stemningen...... De går med andre ord rundt og har dårlige oplevelser ALTID. Og hvis nogen mener de FÅR gode oplevelser til 700 for en time, så bliv da ved med det. I stedet for at ødelægge dagen for de piger der koster mere Men er det ikke typisk dansk, at alt skal være laveste fællesnævner..... uanset hvem man så støder i processen..... Jeg føler med de danske piger, der ser den udenlandske konkurrence på den måde. Især da det danske omkostningsniveau for en dansk pige bare ER højere i Danmark end for en udenlandsk pige i Danmark. Til gengæld mener jeg jo at de danske piger bare er dejligere. Og jeg betaler gerne hvad det koster at få en god oplevelse. Og så håber jeg da at pigen ind i mellem også synes det er OK. JEG skal ihvertfald IKKE ødelægge hendes dag med at prutte om prisen, eller på anden måde nedgøre hende. TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Jeg synes det er kanon, at der er så mange som bare betaler listeprisen, så er der jo plads til lidt rabat til os andre *fnis* Og hvorfor skulle nogle blive stødt over at køber prøver at opnå den bedste deal. Jeg har prøvet både at lægge fuldt beløb og opnå rabat. Der er absolut ingen forskel i servicen. Igen skal det gøres med stil og pli selvfølgelig. Never mind anyway men en serviceforretning følger jo de samme love som enhver anden type handel. Og dem som tror at pigen bedre kan lide dem fordi de betaler 100 pct. lever jo i en total vildfarelse. De kan bedre lide de ekstra penge selvfølgeligt. Jeg taler jo heller ikke om markante prisnedsættelser blot 10 - 20 pct. hvis udbudsprisen er høj. Jeg tinger ikke ved lave og fair priser på fx 500 for en quickie osv. Jeg har også oplevet en del annoncer på fx escortguide med GILF kvinder som har priser på over 1000 kr. for en halv time. Det er jo helt gak gak. Der findes selvfølgeligt stjerner derude som bare er så gode, at de måske kan holde en pris for fx 1100 til 1200 pr. 30 min og fred være med det. Nå jeg står af diskussionen og ser mig om efter et andet emne. Blot vil jeg opfordre til, at man ikke skal gøre sig til dommer overfor os som prøver at optimere vores ressourcer. Hvis du fx opnår 200 kr. rabat vil du jo kunne opnå 4 besøg på en måned i stedet for 3, hvilket er en forbedring på 33 pct. (4/3 = 1,33) i besøgsfrekvens! Desuden er det sgu meget sjovt lige at presse citronen lidt det skal jo heller ikke være for let vel?? :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 7. November, 2013 Jamen der har vi det jo. Jeg er så utroligt dårlig til at holde procentberegninger i hovedet når jeg nyder en kvinde. A simple lack of multitasking, måske. Og så har jeg det så travlt med andre udfordringer når jeg møder dejligt kvindefolk, at jeg aldeles glemmer at presse citroner. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. November, 2013 Gameguy, du skal selvfølgelig have lov til at agere som du lyster. Såfremt du oplever at den samme pige, leverer den samme oplevelse, uanset om du betaler fuld pris, eller du presser, er det da fint for dig. Synes bare det er sært i den situation hvor man køber en ydelse som leveres af et menneske, med dette menneskes krop og psyke. Men sådan er vi så forskellige. Jeg har det sådan at der er en grænse for hvad jeg finder det rimeligt at betale for en times intimt samvær. Det er ikke en fast grænse, den flyder med de forventninger jeg har til pigen, baseret på de informationer jeg har fra og om hende. Hvis den annoncerede pris ligger langt fra min grænse, undlader jeg blot at kontakte pigen. Sværere er det såmænd ikke. Det er jo helt tydeligt købers marked pt, så det er bare om at kigge sig godt omkring. Rent psykologisk ligger jeg på en 1000 - 1500kr, men der er altså nogen piger jeg gerne betaler mere hos. Plus minus 500 kr generer mig ikke væsentligt. Men så begynder det også at kradse for mig. I går havde jeg f.eks. en 3 timers oplevelse jeg kun skulle betale 1500 kr for. Efterfølgende havde jeg lyst til at gå tilbage og give hende 1500 mere. Sær mand : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 ARRGH så irriterende, men det måtte jo komme, Den dag jeg var enig med Tanja... Man sætter sku da aldrig menesker på tilbud!!! Vil i så også give dem et stempel på røver eller markere de gode stykker med en blå ØF farve?... Ta jer nu sammen og kom ind i kampen med lidt respektk... Knallert kan du noget som helst sted fremvise at pigen har en time løn der minder om 1500-2000? Så har du ikke brugt mange sekunder på at overveje hvad udgifter de har: husleje, ekstra blads annoncering, telefonpigen, tøj, rengøring m.v Hvad med den tid hvor der ingen gæster er, er det bare interesse timer??? Jeg siger ikke i skal have ondt af dem, men kom med respekt... Ellers er der jo for tiden masser af stedes der har døgn åbent til helt andre priser!!! må jeg lige spørge dig hvad du giver i timen hos din mekaniker, eller tømrer for mig at se har de jo også masser af udgifter, husleje dyre maskiner,revisor, told og skat, forsikringer, og meget mere. men der syntes du måske også en timepris på 1500- 2000 eller mere er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pensionisten 63 Skrevet 8. November, 2013 må jeg lige spørge dig hvad du giver i timen hos din mekaniker, eller tømrer for mig at se har de jo også masser af udgifter, husleje dyre maskiner,revisor, told og skat, forsikringer, og meget mere. men der syntes du måske også en timepris på 1500- 2000 eller mere er ok Knallert er det seriøst du sammenligner en glædes pige med en mekanikr??? Kom nu ind med lid respekt for pigerne, synes du ikke de ofre lidt mere af sig selv end en håndværker? End videre kan jeg oplyse dig at de piger Jeg køre med har 700-1000kr før skat når udgifterne er betalt. Dvs. 400-500 udbetalt synes du det er for meget for at stå til rådighed for dig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 8. November, 2013 Stump. Det er åbenlyst vi ikke lever i samme land. Fraiser. Jeg har læst dit indlæg. Dixi Uanset om jeg bor i et andet område end Århus, kan man stadig godt prutte om prisen i din hjemby, og i resten af Danmark. Specielt hvis den prostituerede det aktuelt handler om, kommer fra et land hvor hun selv har pruttet om priser siden hun kunne holde på en 5 bath mønt. Kunden har altid ret, Århuselsker. At prostituerede skulle have flere følelser end en bilsælger, når det gælder prisen på varen, ja hvem kan bevise det? Blot fordi købereb har nogle følelser i klemme, behøver det langt fra at betyde, at den prostituerede har det samme, selv om som en dygtig forretningskvinde siger det modsatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. November, 2013 Knallert er det seriøst du sammenligner en glædes pige med en mekanikr??? Kom nu ind med lid respekt for pigerne, synes du ikke de ofre lidt mere af sig selv end en håndværker? End videre kan jeg oplyse dig at de piger Jeg køre med har 700-1000kr før skat når udgifterne er betalt. Dvs. 400-500 udbetalt synes du det er for meget for at stå til rådighed for dig!!! De opgiver vel ikke det hele til skattevæsenet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg