Hop til indhold
fixpc4sex

Prut om prisen?

Recommended Posts

Problematikken er vel i bund og grund, at der p. g. a. .dk's vanvittige prisniveau ikke er plads til ret megen skejen ud for familien Jensen henne på hjørnet.

Jeg har vist nævnt det før, nemlig at mere end 90 % af mine besøg af forskellige årsager nu foregår hos thaipiger.

Her er prutteriet en naturlig del af miljøet og især den hjemmefra medbragte kultur, så her melder jeg klart ud, hvad jeg er villig til at betale, for første gang hos en ny pige, lægger de altid ud med priser, der er helt ude af proportioner med, hvad de er villige til at sælge ydelsen for.

Jeg tinger så altid lidt ekstra med dem, for så med undtagelse af de tilfælde, hvor jeg ikke i min vildeste brandert kunne forestille mig at komme igen, altid ender ud med at betale den pris, som jeg forlods har besluttet at ville give, differencen med et smil og påskønnelse af deres indsats.

Det afføder som minimum altid et knus og en glad modtagelse, når man dukker op igen.

Når man læser nogle indlæg i denne tråd, så kan man ikke undgå at blive opmærksom på den tendens til at pådutte prutterne et dårligt menneskesyn og så angribe denne tese, smagløst i mine øjne, men hvem ved, hvis nogen har lyst til at betale fuld listepris hos optikeren, tøjhandleren og brugtbilsforhandleren, så fred være med det, men jeg kan ikke undsige mig for at vurdere intelligensniveauet kritisk hos folk, der gladeligt betaler fuld pris hos en optikerkæde, der i fjernsynet helt åbenlyst reklamerer med, at dens priser er så opskruede, at det er muligt at give i hvert fald 64 % rabat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tinger så altid lidt ekstra med dem, for så med undtagelse af de tilfælde, hvor jeg ikke i min vildeste brandert kunne forestille mig at komme igen, altid ender ud med at betale den pris, som jeg forlods har besluttet at ville give, differencen med et smil og påskønnelse af deres indsats.

Hej Onslow, vil du ikke forklare ovenstående igen, så vi andre også forstår det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Onslow, vil du ikke forklare ovenstående igen, så vi andre også forstår det :D

Gerne, min ven. ;)

Hvis du læser afsnittet før det af dig citerede, så vil du se mig påstå, at prutten om prisen er en del af thailandsk kultur ligesom spil på alt, hvad der kan spilles på.

Når jeg så helt i overensstemmelse med deres kultur tinger lidt med dem, f. eks. fra 1.000 kr til 900 for den fulde pakke, så lyser de mærkbart op, når jeg alligevel betaler 1.000, for det opfatter de ikke som snedig taktik fra min side men som påskønnelse af den indsats, de har ydet.

Er det forståeligt nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok forståeligt Onslow.

Og jeg læser dig som en af dem der også kan læse situationen og handskes med den på en måde der ikke krænker pigerne - uanset hvad din taktik er. Eller?

Og sådan er det måske med de aller fleste herinde? Hvad ved jeg? Selvom jeg bliver lidt mistænksom mod dem som skryder med sit pruttende.

Men derude findes en hel masse mænd der prutter på en helt anden og ofte aggressiv måde. Tilmed pruttetruer. Eller siger man trusselprutter?

Thaimiljøet er anderledes end det danske. Men også der er man nødt at kunne opføre sig på en for miljøet funktionel måde, hvis man vil noget mer end kun onanere i en pige.

Hos optikern, den brugte bilhandleren eller på klinikken; det går at forhandle med glimt i øjet, charme og den gode kontakten i behold. Men det er sagtens også meget let at krænke modparten og ødelægge kontakten - især hvis man lever i forestillingen at man som mand og kunde er overlegen.

Og det er det rigtigt mange af købesexkunderne der inbilder sig at de er.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bananas,

tak for dine positive ord! :)

Jeg ved ikke, hvorfra du har dine erfaringer med folk, der prutter aggressivt, jeg kan kun tale ud fra mine egne erfaringer, som stammer fra de piger, jeg kender eller besøger, og så naturligvis også fra den del af min omgangskreds, som har den samme hobby som mig.

Og i de fora oplever jeg ikke en sådan kultur eller mangel på samme.

At der i thailandske miljøer indgår en kultur omkring alskens spil og prutteri, kan Stump utvivlsomt bekræfte, du selv ligeså, så den gensidige respekt mellem udbyder og kunde, som de fleste af os herinde hylder, vil snarere lide et knæk, hvis man ikke spiller med på det.

Generelt er der også det psykologiske aspekt, når majoriteten af danske bordeller uden skelen til stedets og pigens markedsværdi (beklager ordet, men jeg gad ikke lede efter et, der ikke ville støde de politisk korrekte) tager en tusse for ½ time, så opstår der vist en blokade hos de fleste.

Denne blokade kvæler i hvert fald hos mig enhver lyst til at give drikkepenge (påskønnelses symbol).

Når jeg med smil i øjne og på læber forhandler en times massage med efterfølgende fuld pakke ned fra de standard 1.000, så falder det mig således ulig lettere at smide differencen sammen med nogle rosende ord.

Og som jeg ovenfor skrev, så bliver pigen ligeledes meget gladere, når tingene foregår på den måde.

At der utvivlsomt findes de typer, som du henviser til, vil jeg ingenlunde betvivle, de er bare ikke i de kredse, hvor jeg færdes. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Bananas,

tak for dine positive ord! :)

Jeg ved ikke, hvorfra du har dine erfaringer med folk, der prutter aggressivt,

Det har jeg fra piger jeg møder. En prøvede tilmed at prutte med kniv (!!!!). Uden fremgang, dog, så han fik snige sig af sted med kniven i lommen igen. Sej pige!

Men mest drejer det sig om at ikke give op. "300?" "Nej, det koster 1500!" "Men jeg har kun 300!" "Men så gå et andet sted!" "Please, 350?" "Nej siger jeg!" "Jeg kommer tilbage!", "Gør ikke det!"

And so on and on and on....

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg fra piger jeg møder. En prøvede tilmed at prutte med kniv (!!!!). Uden fremgang, dog, så han fik snige sig af sted med kniven i lommen igen. Sej pige!

Men mest drejer det sig om at ikke give op. "300?" "Nej, det koster 1500!" "Men jeg har kun 300!" "Men så gå et andet sted!" "Please, 350?" "Nej siger jeg!" "Jeg kommer tilbage!", "Gør ikke det!"

And so on and on and on....

B

det der har jo slet intet med at prutte om prisen :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nys hjemkommet fra Vejle

(for os københavnersnuder (hvad man abselut skal have fortalt igen og igen....ala hc. andersens ææææventyr....do er æ kjøvenhavnersnude!!! )

, til oplysning så ligger Vejle i Jylland, Det er derover hvor de har hø i træskoenene, kører i hestevogn køber en hest på æ markede ( der er der hvor de står og krejler om prisen og slår håndslag på prisen og spytter i næven (se lige jeg kan jysk :D:D )og ved at internettet er noget man bruger som fiskegarn ((var i Esbjerg dagen før)) og så siger de en masse med æææ hva og æææ (de bruger meget det der æ)....Os andre bruger mere det der æ i forbindelse med æg osv.........(jamen så har vi ligesom det på plads :D:D:D:D:D:D:D:D

Vi tager dagens bedste :D

Ældre pæn pakistansk herre i døren, (Han snakker Perkistansk) :D

Ding dong....

Jeg går ud og åbner sådan ca. 10 cm.....ER DU MEDLEM HER???!!!!!

Herre....(oversat).....jeg forstår ikke, jeg komme tit her, jeg kende xxxxx, jeg vise dig telefonnr,

(her leges der så med telefon i 5 min og et pigenavn optræder som jeg aldrig har hørt om)

Herre: jeg kommer tit her, hvorfor du sur?(den med sur er sådan en standart ting, ligemeget hvem der står i døren, så er det juleaften og Og man skal udbryde "Haalelujaaaaa (nå nej vi er i jyllland så det bliver til Haalelujæææææ, og står der en der skal have telefonen som vejviser og oversættter i 5 min bliver det til æææææææææææ? :D:D:D:D

herre igen vise telefonen og pige navn....

Nå okay...kom ind, sid ned.....Hvad har du lyst til?

Herre.....Jeg vil have sex!

(hold da op, så er det skuda godt det ikke er frisøren du er gået til, Indskudt bemærkning fra mig i tankerne)

Og hvad er så lige det for dig?

Herre....Ja jeg vil gerne have dansk i flere stillinger?

(Igen tankerne, nu er jeg ikke særligt indinteresseret i herren, så vi prutter)

Jamen det har jeg til 700kr

Herren.....Jamen jeg plejer at give 400kr hos xxx...og andre piger

mig: Jamen jeg vil da gerne være rar ved dig så du skal have et godt tilbud 800kr.

Herren Jamen jamen....jeg fast herre....jeg give dig 400kr

mig. Jeg vil gøre dig glad, så du skal få dansk i flere stillingere til 900kr

~~~~~~~~~~~~

Skægt nok gik herren :D

Ved senere samtale med Mutter var det, en pige der overhovede ikke kende manden, som manden henviste til, og at han prøvede hos alle pigerne på stedet.

At mutter og jeg så også i samtalen "vendte" den somaliske herre der kommer og gemmer sig ved dørren og står med åben mund og stikker sin pegefinger ind (ala sutte rulle)....

En herre, pigerne har jagtet ned af gaden, for at skræmme ham væk, med at true ham med kæmpedildoer, givet ham peberspray og andet for at få ham til at holde sig væk,

Essens: han går på sin daglige tur på klinikkerne og vil have fransk uden gummi til 300kr og bruger en masse tid til at forklare dette med at sidde og suttte på sin finger

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Der er mange måder at "prutte" om prisen, det gør man på markeder, loppemarkeder, gedemarkeder, hestemarkeder og i udlandet.....Thailand og sikkert også andre steder

Og det er da fint at nogle kulturer bibringer os deres kultur, og dem der kan lide det, dem om det.

Og jeg tager gerne på ferie til fjerne himmelstrøg og tilpasser mig deres kultur, og jeg tager hjem med en oplevelse rigere.

Men Jeg bor i danmark, med dansk kultur, jeg forventer at mine gæster opføre sig efter dansk kultur,

Jeg forventer en sjov fræk oplevelse , efter bedste danske betingelser.

Oplevelsen skal ikke starte i andre kulturer eller hos hestehandlenen.

Oplevelsen skal være med gensidig respekt for hinanden!

"drikkepenge eller ej"....

En pris er en pris og skal ikke diskkuteres, den skal accepteres eller ej.

Det er gensidig respekt!

(Her skal lige så indføjes til jer drenge i Jylland, i det her indlæg, er der masssere af humor, i har bare brug for at få lidt "røg" igen, efter hvad en "køvenhavnersnude" må høre, når man er over hos jer....nå nej æ hør :D:D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nys hjemkommet fra Vejle

(for os københavnersnuder (hvad man abselut skal have fortalt igen og igen....ala hc. andersens ææææventyr....do er æ kjøvenhavnersnude!!! )

, til oplysning så ligger Vejle i Jylland, Det er derover hvor de har hø i træskoenene, kører i hestevogn køber en hest på æ markede ( der er der hvor de står og krejler om prisen og slår håndslag på prisen og spytter i næven (se lige jeg kan jysk :D:D )og ved at internettet er noget man bruger som fiskegarn ((var i Esbjerg dagen før)) og så siger de en masse med æææ hva og æææ (de bruger meget det der æ)....Os andre bruger mere det der æ i forbindelse med æg osv.........(jamen så har vi ligesom det på plads :D:D:D:D:D:D:D:D

Vi tager dagens bedste :D

Ældre pæn pakistansk herre i døren, (Ding dong....

Jeg går ud og åbner sådan ca. 10 cm.....ER DU MEDLEM HER???!!!!!

Herre....(oversat).....jeg forstår ikke, jeg komme tit her, jeg kende xxxxx, jeg vise dig telefonnr,

(her leges der så med telefon i 5 min og et pigenavn optræder som jeg aldrig har hørt om)

Herre: jeg kommer tit her, hvorfor du sur?(den med sur er sådan en standart ting, ligemeget hvem der står i døren, så er det juleaften og Og man skal udbryde "Haalelujaaaaa (nå nej vi er i jyllland så det bliver til Haalelujæææææ, og står der en der skal have telefonen som vejviser og oversættter i 5 min bliver det til æææææææææææ? :D:D:D:D

herre igen vise telefonen og pige navn....

Nå okay...kom ind, sid ned.....Hvad har du lyst til?

Herre.....Jeg vil have sex!

(hold da op, så er det skuda godt det ikke er frisøren du er gået til, Indskudt bemærkning fra mig i tankerne)

Og hvad er så lige det for dig?

Herre....Ja jeg vil gerne have dansk i flere stillinger?

(Igen tankerne, nu er jeg ikke særligt indinteresseret i herren, så vi prutter)

Jamen det har jeg til 700kr

Herren.....Jamen jeg plejer at give 400kr hos xxx...og andre piger

mig: Jamen jeg vil da gerne være rar ved dig så du skal have et godt tilbud 800kr.

Herren Jamen jamen....jeg fast herre....jeg give dig 400kr

mig. Jeg vil gøre dig glad, så du skal få dansk i flere stillingere til 900kr

~~~~~~~~~~~~

Skægt nok gik herren :D

Ved senere samtale med Mutter var det, en pige der overhovede ikke kende manden, som manden henviste til, og at han prøvede hos alle pigerne på stedet.

At mutter og jeg så også i samtalen "vendte" den somaliske herre der kommer og gemmer sig ved dørren og står med åben mund og stikker sin pegefinger ind (ala sutte rulle)....

En herre, pigerne har jagtet ned af gaden, for at skræmme ham væk, med at true ham med kæmpedildoer, givet ham peberspray og andet for at få ham til at holde sig væk,

Essens: han går på sin daglige tur på klinikkerne og vil have fransk uden gummi til 300kr og bruger en masse tid til at forklare dette med at sidde og suttte på sin finger

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Der er mange måder at "prutte" om prisen, det gør man på markeder, loppemarkeder, gedemarkeder, hestemarkeder og i udlandet.....Thailand og sikkert også andre steder

Og det er da fint at nogle kulturer bibringer os deres kultur, og dem der kan lide det, dem om det.

Og jeg tager gerne på ferie til fjerne himmelstrøg og tilpasser mig deres kultur, og jeg tager hjem med en oplevelse rigere.

Men Jeg bor i danmark, med dansk kultur, jeg forventer at mine gæster opføre sig efter dansk kultur,

Jeg forventer en sjov fræk oplevelse , efter bedste danske betingelser.

Oplevelsen skal ikke starte i andre kulturer eller hos hestehandlenen.

Oplevelsen skal være med gensidig respekt for hinanden!

"drikkepenge eller ej"....

En pris er en pris og skal ikke diskkuteres, den skal accepteres eller ej.

Det er gensidig respekt!

(Her skal lige så indføjes til jer drenge i Jylland, i det her indlæg, er der masssere af humor, i har bare brug for at få lidt "røg" igen, efter hvad en "køvenhavnersnude" må høre, når man er over hos jer....nå nej æ hør :D:D:D

Vejle ligger jo altså i Jylland. Er man rigtig jyde prutter altså om prisen, hvis der er chance for at få den ned, og det er der ihvertfald hos de prostituerede. Da jeg har en dejlig kone gennem 45 år er det jo snart 50 år siden jeg har forhandlet pris på sex, men fik jeg behovet igen ville jeg stadig prutte prisen ned, den kultur har vi altså Jylland.

Jeg har lidt ondt af de enlige mænd der er nødt til at købe sex igennem hele livet, sex et par gange om ugen er vel nogenlunde normalt, det 104 gange om året.

Med en pris på 1000 kr. pr. gang bliver det til 104 000 kr. om året så hvorfor ikke prøve få det for det halve.

Til jer københavnere, hvorfor arbejde i Jylland hvis I ikke kan lide jyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Frøken Cherie.

Det var altså voldsomt underholdende, det der indlæg lidt længere oppe. Mere af det :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Problematikken er vel i bund og grund, at der p. g. a. .dk's vanvittige prisniveau ikke er plads til ret megen skejen ud for familien Jensen henne på hjørnet.

Jeg har vist nævnt det før, nemlig at mere end 90 % af mine besøg af forskellige årsager nu foregår hos thaipiger.

Her er prutteriet en naturlig del af miljøet og især den hjemmefra medbragte kultur, så her melder jeg klart ud, hvad jeg er villig til at betale, for første gang hos en ny pige, lægger de altid ud med priser, der er helt ude af proportioner med, hvad de er villige til at sælge ydelsen for.

Det afføder som minimum altid et knus og en glad modtagelse, når man dukker op igen.

Når man læser nogle indlæg i denne tråd, så kan man ikke undgå at blive opmærksom på den tendens til at pådutte prutterne et dårligt menneskesyn og så angribe denne tese, smagløst i mine øjne, men hvem ved, hvis nogen har lyst til at betale fuld listepris hos optikeren, tøjhandleren og brugtbilsforhandleren, så fred være med det, men jeg kan ikke undsige mig for at vurdere intelligensniveauet kritisk hos folk, der gladeligt betaler fuld pris hos en optikerkæde, der i fjernsynet helt åbenlyst reklamerer med, at dens priser er så opskruede, at det er muligt at give i hvert fald 64 % rabat.

Onslow, for mig har du ret i det meste. Specielt piger fra Asien vokser op med at tinge om prisen. Der sker hele tiden, fra køb af gulerødder til massage og sex.

Den med at sexvaren bliver dårligere, fordi man har tinget om prisen, og fået den fra 20% til 50% ned, er en myte. Det prisoplæg som pigen oftest kommer med, er mest ud fra princippet "går den så går den, og den idiot han plukker jo pengesedlerne ned fra palmerne". Så hvorfor ikke prøve til.

I øvrigt husker jeg ikke beretninger her på siden, om mænd der havde dårlige erfaringer med at tinge om prisen. Er det min hukommelse som servicerer mig dårligt, eller har der været tilfælde, hvor kunden er blevet blankt afvist, eller har fået dårligere sex, fordi fantasiprisen fra massøsen ikke blev accepteret.

At Århuselsker smider storsindet rundt med sine penge, er helt op til ha, præcist som det er op til folk, som vil have prisen ned hvor den hører hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her kan jeg med ro i sindet sige at der ikke er kommet en eneste dårlig oplevelse ud af at der er pruttet med prisen... for vil man det får man ikke nogen oplevelse... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump < jeg har aldrig været sammen med en thai, men det var lige oppe over.

efter en aften i byen, som sluttede på Thai Corner, faldt jeg i snak med en gut, som blev nærmest forfærdet over jeg ikke havde prøvet sex med en thai. Han anbefalede mig en sted i Oenschlagergade, hvor der var en særligt fantastisk pige. Fint nok, jeg gik med ham, og vi kom ind og jeg så pigen. Fint nok, han var sgu lækker nok og talte tilmed lidt engelsk. Det kostede 1000/time, og så smuttede han.

Her begyndte verden så at dreje den anden vej, for ikke så snart var han ude af døren, før tingene - og betingelserne - ændrede sig radikalt. Pludseligt, kom der en helt anden pige ind, som for det første var nok ca 15 år ældre og ikke i nærheden af at være fuckable - og som bekendt er jeg ikke just kræsen, og da slet ikke kl 04 søndag morgen.

Efter lidt palaver, kunne jeg få den "kønne" men hun kostede så lige pludseligt 1600/time, og så var det at min lyst stille og roligt forsvandt. Så jeg gjorde mine til at smutte, i den tro at det netop var et spørgsmål om "går den så går den". men det virkede mere som om at det var modellen: få dem ind, lov dem noget, og så stram skruen... for de fleste går ikke, men betaler bare "merprisen"... tjae, jeg gjorde ikke og har stadig min første Thai til gode.

Men efter den oplevelse haster det ærlig talt ikke... jeg følte mig som en amerikansk turist i en marrokansk bazar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Her kan jeg med ro i sindet sige at der ikke er kommet en eneste dårlig oplevelse ud af at der er pruttet med prisen... for vil man det får man ikke nogen oplevelse... :lol:

Sisse, jeg tror at d e n er fest ind. Og jeg kan godt forstå, at du kæmper for dine indtægter.

Det er nok bl a derfor, at flere og flere foretrækker de asiatiske prostituerede i DK.

Og så husker jeg lige den bemærkning fra debatten om den rumænsle kvinde der udtalte sig til Information. Danske mænd foretrækker slanke kvinder. Nu ved jeg ikke hvilken type du passer ind i, men hvis nu en mand kan tinge om prisen, og samtidigt får noget der er mindst 20 kg tyndere end det han har hjemme i dobbeltsengen, så fatter jeg fint det valg mænd foretager til fordel for asiatiske kvinder.

Selv foretrækker jeg kvinder under 50 kg. men sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Stump < jeg har aldrig været sammen med en thai, men det var lige oppe over.

efter en aften i byen, som sluttede på Thai Corner, faldt jeg i snak med en gut, som blev nærmest forfærdet over jeg ikke havde prøvet sex med en thai. Han anbefalede mig en sted i Oenschlagergade, hvor der var en særligt fantastisk pige. Fint nok, jeg gik med ham, og vi kom ind og jeg så pigen. Fint nok, han var sgu lækker nok og talte tilmed lidt engelsk. Det kostede 1000/time, og så smuttede han.

Her begyndte verden så at dreje den anden vej, for ikke så snart var han ude af døren, før tingene - og betingelserne - ændrede sig radikalt. Pludseligt, kom der en helt anden pige ind, som for det første var nok ca 15 år ældre og ikke i nærheden af at være fuckable - og som bekendt er jeg ikke just kræsen, og da slet ikke kl 04 søndag morgen.

Efter lidt palaver, kunne jeg få den "kønne" men hun kostede så lige pludseligt 1600/time, og så var det at min lyst stille og roligt forsvandt. Så jeg gjorde mine til at smutte, i den tro at det netop var et spørgsmål om "går den så går den". men det virkede mere som om at det var modellen: få dem ind, lov dem noget, og så stram skruen... for de fleste går ikke, men betaler bare "merprisen"... tjae, jeg gjorde ikke og har stadig min første Thai til gode.

Men efter den oplevelse haster det ærlig talt ikke... jeg følte mig som en amerikansk turist i en marrokansk bazar.

Montezi, jeg anerkender din oplevelse. Den er sikkert som du har oplevet den.

Men sådan er de jo ikke alle sammen. Hvis de var, havde thaierne, og de få andre asiatere i sexbranchen, ikke fået den succes det har. MHO.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg skam udemærket klar over... det var også mere for at illustrere at, de heller ikke allesammen bare tager det første og bedste tilbud... men muligvis var de også helst fri for mig og mine penge... hvem ved?

Personligt ville jeg aldrig prutte om prisen - hvis jeg synes det er for dyrt, finder jeg et alternativ - for jeg kan sagtens forestille mig hvordan en pige kan tænke hvis hendes pris prøves forhandlet ned... nok lidt på samme måde som jeg følte mig, da man prøvede at forhandle prisen op - nemlig som en ligeyldighed, der blot var kunne give den anden part mere for mindre. Efter min mening ikke den bedste indledning på et gensidigt intimt samvær.

Muligvis er jeg et dum spade, der bare betaler prisen - heldigvis slipper jeg så for at føle mig som et dumt svin istedet... men sådan er vi jo så forskellige, og har hvert vores livssyn.... live and let live ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

mærkelig at vi bliver ved med at prutte i debatterne :)

Jeg er Jyde, jeg er prisbevist..... men jeg prutter ikke. Jeg søger ganske enkelt efter et sted, der passer til hvad jeg vil give og have ;)

Jeg betaler almindeligvis mellem 60 kr og 375 kr for et knald.... nogengange går jeg amok med 750 kr for en slavepige i en time.

Så det bliver ikke til mange Danske piger, da de sælger en himmelsk oplevelse for 1100 kr..... og ja, jeg søger jo bare et godt knald ;)

Dette gør jeg ikke opsøger et dansk sted, for de sælger jo ikke hvad jeg vil have :) Skulle jeg bruge min sparsomme tid på at køre fra klinik til klinik for at prutte om prisen??? eller bruge den taletidstlf jeg ikke har, for at ringe rundt og høre om jeg ikke kan få det til halv pris pga det er torsdag?? Nej gider jeg da ikke, bruger da tiden på at finde steder der er interessant for mig.

De findes derude..... såmænd også i lille Dannevang

Hvis de dyre piger har for lidt at lave, laver de jo nok et slagtilbud ;) ellers tager jeg det som udtryk for, de har nok at lave og tager den pris de kan få..... og det er sådan markedsmekanismerne skal være

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enkelte gange har jeg hos thai-piger været ude for, at de gerne vil sælge længere tid til en favorabel pris, fremfor f.eks at give penge tilbage :D

Mht. Montezis oplevelse - så er kl. 4 om morgenen, nok heller ikke det bedste tidspunkt at søge en god oplevelse med en glædespige i det hele taget - uanset hvor hun kommer fra i verden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enkelte gange har jeg hos thai-piger været ude for, at de gerne vil sælge længere tid til en favorabel pris, fremfor f.eks at give penge tilbage :D

Mht. Montezis oplevelse - så er kl. 4 om morgenen, nok heller ikke det bedste tidspunkt at søge en god oplevelse med en glædespige i det hele taget - uanset hvor hun kommer fra i verden :lol:

Det kan du have ret i.

Jeg hørte forøvrigt engang en bondemand sige, at kvinder og kreaturer skal man ikke kigge på om morgenen.

M.V.H. Pensionisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

vil det sige at vi både skal betale dig pigen bilen og husleje + at du også vil have kmpenge oveni :?:

Jeg tror måske bare du skal sætte dig ind i udgifterne før du presser pigerne i pris næste gang

Snakker vi escort, Ja jeg vil have min time løn100kr, og jeg vil ikke betale brændstof ud af min egen løn det er der kun en til og det er dig, der ud over er der en telefonpige der også skal have en løn og måske er der også andre der hjælper pigen med markedsføring osv... Som jeg siger står pigen typisk med ca 50% tilbage som hun skal svare top skat af.

Så husk hvis du vil have 10% af 2000kr (200kr) så er det fra hendes del af kagen Det er logik at hendes faste udgifter ikke bliver mindre af at du får rabat...

Og snakker vi klenik er det jo det samme, huslejer ligger typisk på 2500-3500 og det kan hun ikke undgå... Først når de er betalt tjæner hun penge hvis ikke der også kommer annoncer og lig.

Ekstrabladet 300+ pr. dag, side6.dk 3000 pr14. dag

Jeg håber virkelig Du får en dårlig service når du præsser prisen, så du kan mærke hvir triste de bliver,

For jeg skal se det når de komme tilbage i bilen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror måske bare du skal sætte dig ind i udgifterne før du presser pigerne i pris næste gang

Snakker vi escort, Ja jeg vil have min time løn100kr, og jeg vil ikke betale brændstof ud af min egen løn det er der kun en til og det er dig, der ud over er der en telefonpige der også skal have en løn og måske er der også andre der hjælper pigen med markedsføring osv... Som jeg siger står pigen typisk med ca 50% tilbage som hun skal svare top skat af.

Så husk hvis du vil have 10% af 2000kr (200kr) så er det fra hendes del af kagen Det er logik at hendes faste udgifter ikke bliver mindre af at du får rabat...

Og snakker vi klenik er det jo det samme, huslejer ligger typisk på 2500-3500 og det kan hun ikke undgå... Først når de er betalt tjæner hun penge hvis ikke der også kommer annoncer og lig.

Jeg håber virkelig Du får en dårlig service når du præsser prisen, så du kan mærke hvir triste de bliver,

med den udredning kan jeg se at min pris som håndværker skal hæves ca 300 procent og så kommer jeg slet ikke i nærheden af de 2000 du snakker om :!::!::!: nu har jeg heller ikke skrevet noget om at jeg prutter prisen ned hos pigerne og jeg har da kun haft gode oplevelser med piger jeg har besøgt, ok der har da været et par mindre gode men det havde intet med prisen at gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Arrrr nu ikke helt rigtigt... Ekstrabladet side 6 er 1020 pr mdr, husleje de fleste steder max 1600 kr pr vagt, annonce forskelligt ja, men så vildt er det nu ikke, dyrt ja men dog ikke så dyrt :) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Arrrr nu ikke helt rigtigt... Ekstrabladet side 6 er 1020 pr mdr, husleje de fleste steder max 1600 kr pr vagt, annonce forskelligt ja, men så vildt er det nu ikke, dyrt ja men dog ikke så dyrt :) knus Line

48.000 kr i husleje om måneden....... Waaaauuuuwwww det må være nogle fede lokaler i har ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

48.000 kr i husleje om måneden....... Waaaauuuuwwww det må være nogle fede lokaler i har ;)

det er da billigt stefens pige betaler jo mindst 75000 :lol:

Redigeret af Administrator
Rettet quote fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...