Hop til indhold

Recommended Posts

Havde idag fornøjelsen af at besøge Sif og Victoria DaVinci til en super lækker trekant. Både Sif og Victoria er virkeligt lækre og frække. De er begge nogle man ville dreje hovedet efter på gaden, de er røv flotte :D 

Uden at gå for meget i detaljer med selve akten, så startede de ud sammen og jeg joinede dem til en af de frækkeste og lækreste halve timer i mit liv. Der er virkeligt god kemi mellem de to piger og man kan mærke at de godt kan lide at lege sammen. Der var godt med fræk øjenkontakt og snak. Der var også plads til lidt grin ind i mellem :rolleyes: Hvis man får muligheden kan jeg klart anbefale at give dem et besøg, enten sammen eller hver for sig. Men pas på, man kan godt blive vild med dem og lidt afhængig <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor meget måtte du slippe for sådan en dejlig fornøjelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en dejlig oplevelse. Jeg har endnu ikke besøgt Sif, men besøgte Victoria for to uger siden. Hun er i hvert fald super dejlig. Jeg tænker, at Sif også må besøges :x.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DavidBowie skrev, den 11.6.2022 at 22:19:

Det lyder som en fantastisk oplevelse! For booking kontakter man da en af pigerne direkte eller PG?

Jeg skrev direkte med Victoria, men tænker man kan begge ting.

ppd skrev, den 11.6.2022 at 21:17:

Hvor meget måtte du slippe for sådan en dejlig fornøjelse?

Deres pris fremgår af deres annoncer når de tilbyder det, ellers tænker jeg det er bedst at tage dwn snak med dem selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både @VictoriaDavinciog @Sifpigen  er på Eroguide.
Jeg er 'på vej' .. ;) og har vekslet et par PB'er med Victoria.
Hun er nem at komme i kontakt med.
Hun har også e-mail, men generelt synes jeg et er nemmere at kontakte pigerne her på EG hvis de jævnligt er forbi spam-filtrene driller ved mail, osv osv)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhn87 skrev, den 11.6.2022 at 17:36:

Havde idag fornøjelsen af at besøge Sif og Victoria DaVinci til en super lækker trekant. Både Sif og Victoria er virkeligt lækre og frække. De er begge nogle man ville dreje hovedet efter på gaden, de er røv flotte :D 

Uden at gå for meget i detaljer med selve akten, så startede de ud sammen og jeg joinede dem til en af de frækkeste og lækreste halve timer i mit liv. Der er virkeligt god kemi mellem de to piger og man kan mærke at de godt kan lide at lege sammen. Der var godt med fræk øjenkontakt og snak. Der var også plads til lidt grin ind i mellem :rolleyes: Hvis man får muligheden kan jeg klart anbefale at give dem et besøg, enten sammen eller hver for sig. Men pas på, man kan godt blive vild med dem og lidt afhængig <3

Hey you! Tusind tak for din søde anmeldelse - det var bestemt mega frækt og hyggeligt! Håber vi snart ses igen til mere leg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DavidBowie skrev, den 11.6.2022 at 22:19:

Det lyder som en fantastisk oplevelse! For booking kontakter man da en af pigerne direkte eller PG?

Man kan både booke igennem mig og Victoria - men det mest optimale er hvis man ringer direkte til PG, de har overblikket over vores kalender når vi er på vagt, så kan de nemmere se hvornår vi har en ledig tid :) God aften søde! :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, den 15.6.2022 at 17:44:

Både @VictoriaDavinciog @Sifpigen  er på Eroguide.
Jeg er 'på vej' .. ;) og har vekslet et par PB'er med Victoria.
Hun er nem at komme i kontakt med.
Hun har også e-mail, men generelt synes jeg et er nemmere at kontakte pigerne her på EG hvis de jævnligt er forbi spam-filtrene driller ved mail, osv osv)

Det vil vi da glæde os til… altså hvis du er på vej :wink::x

Del dette indlæg

Link til indlæg
jhn87 skrev, den 11.6.2022 at 17:36:

Mange tak for den fine anmeldelse :x og tak for en fræk halv time sammen med dig og Sif…. Damn det var hot! :-P;-):x

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 7 timer siden:

Det vil vi da glæde os til… altså hvis du er på vej :wink::x

Jeg skal skam nok komme!
Véd godt der gik lidt tid ... 
Jeg satser på at besøge dig @VictoriaDavinci midt - slut Juli, hvis du har en vagt.
Jeg holder øje med PG's vagtplan.
Så besøger jeg jer begge, senere ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, den 20.6.2022 at 19:20:

Jeg skal skam nok komme!
Véd godt der gik lidt tid ... 
Jeg satser på at besøge dig @VictoriaDavinci midt - slut Juli, hvis du har en vagt.
Jeg holder øje med PG's vagtplan.
Så besøger jeg jer begge, senere ... 

ingen stress, det var skrevet som en lidt kæk kommentar :P Du er mere end velkommen, når du kan finde tid i din kalender ;)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 4 timer siden:

ingen stress, det var skrevet som en lidt kæk kommentar :P Du er mere end velkommen, når du kan finde tid i din kalender ;)<3

Haha, ja, det er det med at læse smileys forkert.
Jeg er jo fra en generation et stykke før Smiley-tidsalderen ... :P
Og tak for din PB .. 

.. og i øvrigt, en ren lavpraktisk detalje ...

Der er ikke noget link fra din profilside til din annonceprofil...
Véd ikke om det er noget du kan ordne, men det kan være en god idé fordi der står de nødvendige oplysninger på annonceprofilen ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:

Haha, ja, det er det med at læse smileys forkert.
Jeg er jo fra en generation et stykke før Smiley-tidsalderen ... :P
Og tak for din PB .. 

.. og i øvrigt, en ren lavpraktisk detalje ...

Der er ikke noget link fra din profilside til din annonceprofil...
Véd ikke om det er noget du kan ordne, men det kan være en god idé fordi der står de nødvendige oplysninger på annonceprofilen ... 

Jeg er ikke helt så skarp på annonceindstilingerne her på Eroguide, så jeg linker lige til min Annoncelight :lol::wub: 

https://annoncelight.dk/showad/324314

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...