Hop til indhold
Lassebb

Hvordan er hende her fra Herlev ?

Recommended Posts

Ved sidste besøg blev jeg pænt overrasket over hvor rund hun var blevet.

Jeg måtte også pænt vente på at hun fik røget cigaretten hun tændte, da jeg ankom og som hun pulsede løs på, så snart hun fik slået sin store R** ned i læne stolen. Mine indsigelser blev affejet. 

Klart at min lyst til det sjove forsvandt inden vi kom i gang. Resultatet udeblev heller ikke. TysTys Junior skjulte sig. :ph34r:

Kommer jeg igen. Nix. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TysTys skrev, for 2 timer siden:

Ved sidste besøg blev jeg pænt overrasket over hvor rund hun var blevet.

Jeg måtte også pænt vente på at hun fik røget cigaretten hun tændte, da jeg ankom og som hun pulsede løs på, så snart hun fik slået sin store R** ned i læne stolen. Mine indsigelser blev affejet. 

Klart at min lyst til det sjove forsvandt inden vi kom i gang. Resultatet udeblev heller ikke. TysTys Junior skjulte sig. :ph34r:

Kommer jeg igen. Nix. :wacko:

Piger der ryger - så går jeg igen - vil ikke have næsen ned i sådan en bunke hår, der stinker af røg - og selv komme til at stinke af røg resten af dagen + de sikkert også bruger en masse parfume og sjældent går i bad - NEJ TAK - så hellere: jem og fix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for nogle uger siden og det er både første og eneste gang. Umiddelbart en sød pige, men totalt uengageret under sex-akten.

Jeg kan kun anbefale af bruge pengene et bedre sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere var hun min anal-dronning, og hun kunne blive rigtig tændt. Jeg er også stoppet med at besøge hende, for efter en del år i branchen er hun blevet slidt og uengageret. Egentlig lidt sørgelig skæbne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...