Jan 83 Skrevet 15. Juni, 2022 Vi skal i disse tider have lavet om på begrebet for ikke at støde nogen. Så fremover hedder det "glædes person". Ironi kan forekomme. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 15. Juni, 2022 Så er det jo godt vi har forkortelsen gp, det kan dække over begge dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 15. Juni, 2022 "Glædes person" kan sikkert også støde nogen;-) Specielt herinde -hvor nogen elsker at fluekneppe hinanden for vildt, bare fordi de kan... -og afspore tråde som ellers var ret konkret... Men underholdende er det da;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 15. Juni, 2022 Der er ikke noget bedre end at give en lækker glædesperson en god gang tisseperson. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 15. Juni, 2022 Det er helt slut med tissekone og tissemand, nu hedder det tisseperson for alle 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. Juni, 2022 Møffe skrev, for 2 timer siden: "Glædes person" kan sikkert også støde nogen;-) Specielt herinde -hvor nogen elsker at fluekneppe hinanden for vildt, bare fordi de kan... -og afspore tråde som ellers var ret konkret... Men underholdende er det da;-) Afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 15. Juni, 2022 tvr skrev, for 1 minut siden: Afsporing Og jeg føler mig krænket. Regeringen må straks komme med et lovforslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 15. Juni, 2022 Huh? Jeg er ikke nogen person før jeg har fået min morgenkaffe... 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 15. Juni, 2022 "Glædes person" er vi så "En person der besøger en Glædes person" -"kunde" er jo dybt stødende i disse me2tider;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 15. Juni, 2022 Pianistinden skrev, for 5 timer siden: Huh? Jeg er ikke nogen person før jeg har fået min morgenkaffe... ... så tror jeg ikke jeg vil besøge dig inden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 15. Juni, 2022 Det eneste der krænker mig her er at glædespige og glædesperson skrives i to ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 15. Juni, 2022 Krebs skrev, 1 time siden: ... så tror jeg ikke jeg vil besøge dig inden! Well......går man til drage tæmning, vil man måske overleve en morgenstund med mig før kaffen....men jeg tvivler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 15. Juni, 2022 Møffe skrev, for 3 timer siden: "Glædes person" er vi så "En person der besøger en Glædes person" -"kunde" er jo dybt stødende i disse me2tider;-) Ja så er jeg ikke kunde. Min er ikke lang nok til og støde dybt "finderselvud" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 18. Juni, 2022 Pianistinden skrev, den 15.6.2022 at 11:10: Huh? Jeg er ikke nogen person før jeg har fået min morgenkaffe... Laver du så også en kop til mig ? Så slipper jeg for at stå ud af sengen nemlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg