Hop til indhold
Kaddi

Nannas hjørne stoppet?

Recommended Posts

Hej allesammen er der nogen der ved hvad der er sket med Nannas hjørne, er hun stoppet eller holder hun pause? Hun plejer at være ret skriv herinde men hun har ikke været online siden 6.maj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke fordi jeg kender Nanna særligt godt, og jeg er slet ikke til at nyde alt det hun kan. Men hun har fortalt at hun var blevet færdig med sin uddannelse, så mon ikke hun er blevet jobramt?

Mon ikke hun lige pludselig holder ferie, og dukker op her igen? Jeg har indtryk af at hun er næsten lige så afhængig af det her, som mange af de mænd der er afhængige af hende.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Michh

Hun er vel nok blevet mæt af det ligesom mange andre gamle bruger, kan jeg egenligt godt forstå da EG egenligt ikke noget som man bliver mee begavet af, men snare tidsfordrev for os som ikke har så meget andet at gå op i .

Jeg selv er on/off og har været det i de sidste over 10 år .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, for 3 timer siden:

Ikke fordi jeg kender Nanna særligt godt, og jeg er slet ikke til at nyde alt det hun kan. Men hun har fortalt at hun var blevet færdig med sin uddannelse, så mon ikke hun er blevet jobramt?

Mon ikke hun lige pludselig holder ferie, og dukker op her igen? Jeg har indtryk af at hun er næsten lige så afhængig af det her, som mange af de mænd der er afhængige af hende.:)

Jeg har besøgt Nanna flere gange og hun har haft civilt job de sidste to år.

Hun har en annonce herpå EG, der fortæller, at hun er aktiv imorgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
SlikkeFrands skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har besøgt Nanna flere gange og hun har haft civilt job de sidste to år.

Hun har en annonce herpå EG, der fortæller, at hun er aktiv imorgen.

Hvor er  det  usmageligt   du  deler  private oplysninger om  en  gp,  medmindre de  oplysninger fremgår af  annoncen. 

Diskretion gælder  begge veje 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 10 minutter siden:

Hvor er  det  usmageligt   du  deler  private oplysninger om  en  gp,  medmindre de  oplysninger fremgår af  annoncen. 

Slap da af 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Evil skrev, for 3 timer siden:

Private oplysninger? Altså at Nanna har haft et civilt job de sidste to år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
Søren A skrev, for 13 minutter siden:

Private oplysninger? Altså at Nanna har haft et civilt job de sidste to år. 

Er  det  oplysninger  som  fremgår  af  hendes  annonce  eller  er  vigtige  i ts forespørgsel? Jeg  kan  ikke  finde  de  oplysninger  på  den  omtalte  gp.  Så  de  private  oplysninger  der  udveksles når  en  sexkøber  og  sexsælger  mødes,  bliver  imellem  de  to.  Det  kræver  bare  lidt  god  opførsel, af  begge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Evil skrev, for 26 minutter siden:

Er  det  oplysninger  som  fremgår  af  hendes  annonce  eller  er  vigtige  i ts forespørgsel? Jeg  kan  ikke  finde  de  oplysninger  på  den  omtalte  gp.  Så  de  private  oplysninger  der  udveksles når  en  sexkøber  og  sexsælger  mødes,  bliver  imellem  de  to.  Det  kræver  bare  lidt  god  opførsel, af  begge. 

Jo, men der er da ikke nogle private oplysninger der er kommet ud. Jeg kan forstå det, hvis han skrev hvor Nanna arbejder henne. 

Du tror at Nanna er den eneste danske GP, der har et civilt arbejde ved siden af, eller hvad er det der gør det så grænseoverskridende for dig, at en kunde har skrevet, at Nanna har et civilt arbejde og at hun har haft det i 2 år. 

Jeg kan da godt lige smide en bombe og fortælle, at Nanna også har studeret på en tidspunkt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...