Kaddi 0 Skrevet 15. Juni, 2022 Hej allesammen er der nogen der ved hvad der er sket med Nannas hjørne, er hun stoppet eller holder hun pause? Hun plejer at være ret skriv herinde men hun har ikke været online siden 6.maj :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 15. Juni, 2022 (edited) Ej for den da, jeg håber sandelige ikke hun er stoppet. @Nannas Hjørne Ville vi i givet fald komme til at savne Redigeret 15. Juni, 2022 af Hans69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 241 Skrevet 15. Juni, 2022 Ikke fordi jeg kender Nanna særligt godt, og jeg er slet ikke til at nyde alt det hun kan. Men hun har fortalt at hun var blevet færdig med sin uddannelse, så mon ikke hun er blevet jobramt? Mon ikke hun lige pludselig holder ferie, og dukker op her igen? Jeg har indtryk af at hun er næsten lige så afhængig af det her, som mange af de mænd der er afhængige af hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michh Skrevet 15. Juni, 2022 Hun er vel nok blevet mæt af det ligesom mange andre gamle bruger, kan jeg egenligt godt forstå da EG egenligt ikke noget som man bliver mee begavet af, men snare tidsfordrev for os som ikke har så meget andet at gå op i . Jeg selv er on/off og har været det i de sidste over 10 år . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 15. Juni, 2022 Utroligt sammenfald at Nanna pludselig er savnet https://www.eroguide.dk/forum/topic/155319-nannas-hjørne/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 15. Juni, 2022 Nyde skrev, for 3 timer siden: Ikke fordi jeg kender Nanna særligt godt, og jeg er slet ikke til at nyde alt det hun kan. Men hun har fortalt at hun var blevet færdig med sin uddannelse, så mon ikke hun er blevet jobramt? Mon ikke hun lige pludselig holder ferie, og dukker op her igen? Jeg har indtryk af at hun er næsten lige så afhængig af det her, som mange af de mænd der er afhængige af hende. Jeg har besøgt Nanna flere gange og hun har haft civilt job de sidste to år. Hun har en annonce herpå EG, der fortæller, at hun er aktiv imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 15. Juni, 2022 SlikkeFrands skrev, for 38 minutter siden: Jeg har besøgt Nanna flere gange og hun har haft civilt job de sidste to år. Hun har en annonce herpå EG, der fortæller, at hun er aktiv imorgen. Hvor er det usmageligt du deler private oplysninger om en gp, medmindre de oplysninger fremgår af annoncen. Diskretion gælder begge veje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 15. Juni, 2022 Evil skrev, for 10 minutter siden: Hvor er det usmageligt du deler private oplysninger om en gp, medmindre de oplysninger fremgår af annoncen. Diskretion gælder begge veje Slap da af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. Juni, 2022 Evil skrev, for 3 timer siden: Hvor er det usmageligt du deler private oplysninger om en gp, medmindre de oplysninger fremgår af annoncen. Diskretion gælder begge veje Private oplysninger? Altså at Nanna har haft et civilt job de sidste to år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil Skrevet 15. Juni, 2022 Søren A skrev, for 13 minutter siden: Private oplysninger? Altså at Nanna har haft et civilt job de sidste to år. Er det oplysninger som fremgår af hendes annonce eller er vigtige i ts forespørgsel? Jeg kan ikke finde de oplysninger på den omtalte gp. Så de private oplysninger der udveksles når en sexkøber og sexsælger mødes, bliver imellem de to. Det kræver bare lidt god opførsel, af begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. Juni, 2022 Evil skrev, for 26 minutter siden: Er det oplysninger som fremgår af hendes annonce eller er vigtige i ts forespørgsel? Jeg kan ikke finde de oplysninger på den omtalte gp. Så de private oplysninger der udveksles når en sexkøber og sexsælger mødes, bliver imellem de to. Det kræver bare lidt god opførsel, af begge. Jo, men der er da ikke nogle private oplysninger der er kommet ud. Jeg kan forstå det, hvis han skrev hvor Nanna arbejder henne. Du tror at Nanna er den eneste danske GP, der har et civilt arbejde ved siden af, eller hvad er det der gør det så grænseoverskridende for dig, at en kunde har skrevet, at Nanna har et civilt arbejde og at hun har haft det i 2 år. Jeg kan da godt lige smide en bombe og fortælle, at Nanna også har studeret på en tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg