Hop til indhold
Lucash

Solidt og godt håndværk hos Phan Wellness Lyngbyvej 5

Recommended Posts

Jeg syntes jeg havde brug for lidt ekstra forkælelse i dag - så jeg havde lavet en aftale, med de søde modne piger hos Phan Wellness Lyngbyvej 5.

Det var en morgen tid - og jeg mødte op Sharp kl. 9.00 - blev lukket ind af et høfligt godmorgen og en krammer. En meget lille sød moden thai - og spurgte om hun var Nuud (måske ikke stavet korrekt). Det var hun så ikke, men hun kunne sagtens hjælpe mig - eller jeg kunne vente til Nuud kom. Selvom jeg havde aftalt med Nuud, så tænkte jeg - når ja det var jo en forholdsvis billig pris, så jeg kunne evt. altid komme igen, og prøve Nuud.

Mht. disse modne damer, så syntes jeg, at min relative korte erfaring siger mig, at de kan deres kram - og jeg kan lige så godt nævne nu, at jeg blev heller ikke skuffet.

Valgte en oliemassage 1 time (kr. 300) - rent lagen og håndklæde og så ellers igang - med ikke for meget olie, det kan jeg også bedst lidt. Hun fandt alle de ømme punkter på ryg, skulder etc. Skal lige sige, at jeg blev tildækket på bagklappen, men hun gik videre til mine ben, fødder og lår...og så også inderlårene. Hun tog fint fat. Da det ligesom var ved at være tid (til en turn around) - så fjernede hun håndklædet, og så skal jeg ellers love for, at massagen blev mere som en Tantra udgave. Der blev ikke sparet på noget nogen steder - og jeg må indrømme i dette forum, at det havde hun fandme styr på ;) HOLD nu kæft - hvor var det fedt, dejligt og helt forrygende - faktisk lige præcist som jeg havde lyst til og bedst kan lide det. Hun pirrede i et væk bagklappen, mellemkød og lår baller som jeg aldrig har prøvet det før - og i laaaang tid De Herrer. Laaang tid og hun lød sandelig (det gør hun måske hver gang ?) som om hun selv nød det.

Så turn around stikordet - og så var der hejst flag, skal jeg lige love for. Hun rykkede sig helt ind under mine ben, så jeg blev løftet lidt op, og så var der mere af den fantastiske Tantra pirring og hele tiden, lidt leg med min gearstang. Hun lød stadig mere og mere ophidset (ja ja, igen nok måske skuespil) men vi tror jo altid det bedste ikk!! :D

Efter 10 min tid sådan, hvor jeg var ved at gå ud af mit gode skind, så blev det endnu mere intenst - og jeg måtte til sidst udbryde og sende hele ladningen af sted - og hun blev ved at malke og lege, til jeg var FULDSTÆNDIG tømt og jeg må igen indrømme, det var uden sammenligning det bedste håndjob jeg nogensinde har fået. Pyha - og så troede jeg jo at vi var ved at være klar til afvaskning - men der var mere massage på programmet - hoved og skulder. Arhh dejligt at ligge og blive sig selv igen. Så varmt vand, afvaskning og tørring. Afsluttende klap bevægelser som fortæller at nu er vi færdige. Jeg stod på gaden igen kl. 10.25 - så masser god tid, men nu havde jeg så ellers fået travlt.

Og jeg må sige, jeg var helt færdig - og klar til at køre på job. Og som andre har nævnt, så kunne jeg selv bestemme hvad jeg ville betale af ekstra - og de blev MEGET glade. For mens min massage stod på, var Nuud kommet - og hun lovede faktisk efter vi havde snik snakket lidt, at næste gang, så blev det dem begge to. Hmm - lyder ikke dårligt, hvis det er sandt 8-) - så hvis de begge kan det samme, så er jeg nok snart på vej igen til Lyngbyvej 5 - trods det er noget i den forkerte retning for mig.

Så hvis andre har det som jeg, at alderen og udseendet er ikke det vigtigste, det er hvad de kan med deres hænder og serviceniveau, så kan jeg kun varmt anbefale disse to meget søde og venlige thai kvinder. Selvfølgelig hvis en af de unge mø'er på 20 år og som ser fuldstændig blændende ud, kunne de selv samme tricks, så ville det jo ikke gøre oplevelsen dårligere - men når alt kommer til alt, så er håndværket altså i orden, prisen er meget rimelig og selskabet rigtigt hyggeligt.

Uha, jeg frygter desværre allerede for en gentagelse :P:arrow: på vej snart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Det lyder som om du har haft en super oplevelse :)

Det kunne da være man lige skulle kigge forbi på et tidpunkt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om du har haft en super oplevelse :)

Det kunne da være man lige skulle kigge forbi på et tidpunkt :)

Den reklame lyder for god til at være sand - du har vel ingen personlig interesse i stedet?

Well, jeg må hellere kigge ind og foretage en kontrol :P

Hvor parkerer man?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den reklame lyder for god til at være sand - du har vel ingen personlig interesse i stedet?

Hvor parkerer man?

Trist trist, at fordi man har haft en god oplevelse og vil dele den - så skal man finde sig i sådan en efter min mening flabet og mistroisk bemærkning. Du må tro hvad du vil - og måske bare finde et andet sted. Jeg er helt almindelig thaimassage kunde og faktisk ligeglad med hvad du tror og mener. Prøv og parker ved Føtex lige ved siden af, og køb dig en bog om god opførelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse. Hvad blev den totale pris? Har klinikken en hjemmeside?

Hej James

Tak og prisen for massage er kr. 300 for en time og jeg mener jeg betalte 600 for den behandling/tur jeg fik (måske gav jeg kr. 100 i tip, men kan ikke lige huske det). mht. hjemmeside, så har de én, men den er helt ny, og der er ikke nogen bedre informationer endnu!!

Men altså de siger faktisk, hvad vil du give... og selvom jeg ikke er fra Jylland, så vil jeg da selvfølgelig gerne spare og have rabat, men jeg følte at det var pengene værd. Normalt når jeg har fået en såkaldt Tantra tur, så koster massagen alene kr. 500 og så evt. ekstra oveni med hvad det nu er - så jeg mener helt sikkert, at prisen og absolut den tur jeg fik, var i orden.

Men som jeg også skriver, så skal du være til modne, rare, søde og venlige damer - hvor det ikke er udseendet, alderen og store bryster som er afgørende - men simpelthen god gedigen massage, servicen og at gøre kunderne glade og tilfredse.

Jeg kan mærke at det trækker op igen, til et besøg mere... snart. :D

Håber det var svar og "Reklame" :P - sådan er dette forum vel også tiltænkt, ligesom når det er knap så godt, at man også vurdere forskelligt, alt efter ens forventninger, lyster og krav.

God fornøjelse og vi venter på en anmeldelse af dit evt. besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist trist, at fordi man har haft en god oplevelse og vil dele den - så skal man finde sig i sådan en efter min mening flabet og mistroisk bemærkning. Du må tro hvad du vil - og måske bare finde et andet sted. Jeg er helt almindelig thaimassage kunde og faktisk ligeglad med hvad du tror og mener. Prøv og parker ved Føtex lige ved siden af, og køb dig en bog om god opførelse.

Mon ikke det var humoristisk ment? (En god undskyldning for at kigge forbid?)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå der er en hjemmeside - er det muligt med et link? Eller er der ikke noget at tage fejl af hvis man står ved Lyngbyvej 5? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå der er en hjemmeside - er det muligt med et link? Eller er der ikke noget at tage fejl af hvis man står ved Lyngbyvej 5? ;)

Hej

Har været der mange gange, og de sidste beretninger er helt ærlige, de er bare gode. det er en forretning du går ind i. og bliver lukket ud af opgangen helt diskret

God tur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja. Nogen mennesker har bare ingen forståelse for den finere humor.

Glæder mig til at besøge stedet.

:roll:

Hej Default User

Normalt forstår jeg også den finere humor og må undskylde ;) hvis jeg har trådt ved siden af - jeg var måske lidt hurtig - måske fordi jeg virkelig fik en fantastisk oplevelse, og så måske lige et kort sekund, da jeg læste din reaktion, følte at det ikke var humor, men dit alvor. Måske jeg skulle have tydet din Smilie :lol: lidt bedre, så havde jeg nok skrevet anderledes. Sorry du - men parker så ved Føtex parallelt med Lyngbyvejen - og så gå ind og prøv! Jeg glæder mig til din anmeldelse. God tur.

Mht. hjemmesiden så fik jeg den på deres visitkort, som jeg dog ikke har på mig mere, men jeg mener den hed www.phanwellness.dk - dog kan jeg ikke selv finde den nu. Jeg prøvede den ellers lige kort efter - og derfor ved jeg, at den er helt ny og ikke havde nogen anden info, end tlf. nr. og adresse. Måske den er under udarbejdelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes jeg havde brug for lidt ekstra forkælelse i dag - så jeg havde lavet en aftale, med de søde modne piger hos Phan Wellness Lyngbyvej 5.

Det var en morgen tid - og jeg mødte op Sharp kl. 9.00 - blev lukket ind af et høfligt godmorgen og en krammer. En meget lille sød moden thai - og spurgte om hun var Nuud (måske ikke stavet korrekt). Det var hun så ikke, men hun kunne sagtens hjælpe mig - eller jeg kunne vente til Nuud kom. Selvom jeg havde aftalt med Nuud, så tænkte jeg - når ja det var jo en forholdsvis billig pris, så jeg kunne evt. altid komme igen, og prøve Nuud.

Mht. disse modne damer, så syntes jeg, at min relative korte erfaring siger mig, at de kan deres kram - og jeg kan lige så godt nævne nu, at jeg blev heller ikke skuffet.

Valgte en oliemassage 1 time (kr. 300) - rent lagen og håndklæde og så ellers igang - med ikke for meget olie, det kan jeg også bedst lidt. Hun fandt alle de ømme punkter på ryg, skulder etc. Skal lige sige, at jeg blev tildækket på bagklappen, men hun gik videre til mine ben, fødder og lår...og så også inderlårene. Hun tog fint fat. Da det ligesom var ved at være tid (til en turn around) - så fjernede hun håndklædet, og så skal jeg ellers love for, at massagen blev mere som en Tantra udgave. Der blev ikke sparet på noget nogen steder - og jeg må indrømme i dette forum, at det havde hun fandme styr på ;) HOLD nu kæft - hvor var det fedt, dejligt og helt forrygende - faktisk lige præcist som jeg havde lyst til og bedst kan lide det. Hun pirrede i et væk bagklappen, mellemkød og lår baller som jeg aldrig har prøvet det før - og i laaaang tid De Herrer. Laaang tid og hun lød sandelig (det gør hun måske hver gang ?) som om hun selv nød det.

Så turn around stikordet - og så var der hejst flag, skal jeg lige love for. Hun rykkede sig helt ind under mine ben, så jeg blev løftet lidt op, og så var der mere af den fantastiske Tantra pirring og hele tiden, lidt leg med min gearstang. Hun lød stadig mere og mere ophidset (ja ja, igen nok måske skuespil) men vi tror jo altid det bedste ikk!! :D

Efter 10 min tid sådan, hvor jeg var ved at gå ud af mit gode skind, så blev det endnu mere intenst - og jeg måtte til sidst udbryde og sende hele ladningen af sted - og hun blev ved at malke og lege, til jeg var FULDSTÆNDIG tømt og jeg må igen indrømme, det var uden sammenligning det bedste håndjob jeg nogensinde har fået. Pyha - og så troede jeg jo at vi var ved at være klar til afvaskning - men der var mere massage på programmet - hoved og skulder. Arhh dejligt at ligge og blive sig selv igen. Så varmt vand, afvaskning og tørring. Afsluttende klap bevægelser som fortæller at nu er vi færdige. Jeg stod på gaden igen kl. 10.25 - så masser god tid, men nu havde jeg så ellers fået travlt.

Og jeg må sige, jeg var helt færdig - og klar til at køre på job. Og som andre har nævnt, så kunne jeg selv bestemme hvad jeg ville betale af ekstra - og de blev MEGET glade. For mens min massage stod på, var Nuud kommet - og hun lovede faktisk efter vi havde snik snakket lidt, at næste gang, så blev det dem begge to. Hmm - lyder ikke dårligt, hvis det er sandt 8-) - så hvis de begge kan det samme, så er jeg nok snart på vej igen til Lyngbyvej 5 - trods det er noget i den forkerte retning for mig.

Så hvis andre har det som jeg, at alderen og udseendet er ikke det vigtigste, det er hvad de kan med deres hænder og serviceniveau, så kan jeg kun varmt anbefale disse to meget søde og venlige thai kvinder. Selvfølgelig hvis en af de unge mø'er på 20 år og som ser fuldstændig blændende ud, kunne de selv samme tricks, så ville det jo ikke gøre oplevelsen dårligere - men når alt kommer til alt, så er håndværket altså i orden, prisen er meget rimelig og selskabet rigtigt hyggeligt.

Uha, jeg frygter desværre allerede for en gentagelse :P:arrow: på vej snart igen.

Sakset fra http://www.phanwellness.dk/

"Blot for at undgå misforståelser:

Vi tilbyder ikke ydelser af intim eller seksuel karakter" ;):lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor parkerer man?

Kontrol foretaget d.d. En sød Thaipige som kalder sig Ni, 39 år - som nok skal passe.

God massage med kun lidt olie. Dygtig til at finde de rigtige steder og gik godt tilbunds i muskulaturen. Dog er massagen bedre på Surin, mit foretrukne sted for kun massage.

Efter rygliggende kom extra på tale. Jeg kunne få hele pakken til kr. 1000,- men var ikke i hyppehumør. Nøjedes med et udmærket chuk wao. Damage: Ialt kr. 600.-

Ni arbejder også indimellem i Lyngby, og måske andre steder. Hun taler et for en Thai godt dansk. Påstår hun har været her i to år men efter hendes danskkundskaber at dømmer tror jeg hun har været her længere.

Total karakter af den samlede oplevelse: Lidt over middel, 6 af 10.

Gentagelse? Når jeg er mere oplagt vil jeg foretage endnu en kontrol, og denne gang med hele pakken.

Nogen der kender Ni? Slank, kinesiske/vietnamesiske træk, nydelig fremtræden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

.

Navnet på hende der masserede dig, L, kan du huske det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik også afprøvet stedet.

De 2 ældre thai damer giver en virkelig god dyb massage og også en rigtig god afslutning. Men sørg få at få bagerste værelse, da jeg lå i en seng i mellem gangen, hvor jeg blev forstyrret af både postbud der ringede på døren og af folk fra bagerste værelse der rendte frem og tilbage, godt nok var jeg bag et forhæng, men stadigt en smule forstyrende.

Diskret syntes jeg heller ikke det var, da halvdelen af nordsjælland kører forbi på lyngbyvejen udenfor. :P

Hvis jeg besøgte dem igen, var det for deres rigtig gode massage & venlighed.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Nu nærmer sig den søde juletid...." og med alt det man skal nå, må man også i al den stress og jag, huske på, at forkæle sig selv"

Som sagt så gjort. Og nu bliver det stort... Jeg måtte have lidt massage, hygge og ?? - skulle det være et nyt sted, eller et af de faste adresser.

Det blev det sidste - og da Wan Gorn-Thaimassage var optaget :???:, så måtte jeg finde et alternativ. Derfor skriver jeg under denne tråd - fordi valget så faldt på de dejlige, søde og modne damer på Lyngbyvej.

Jeg fik ringet...og Nuud blev vildt glad, for at jeg ville komme. Så af sted det gik med store smerter i lænden, skulder og balder :-P og så er Lyngbyvej efter min mening, et rigtigt godt valg, for at få disse ømme steder behandlet.

Blev modtaget af Nuud og et stort varmt kram og smil, mens jeg bemærkede, at hun havde en MEGET kort hvid "nice" kjole på.

Jeg syntes hun holder sig flot, men det er bare min mening. Hun kaldte glædeligt på Pisarne (ja ja, stavet helt forkert - men hendes kollega) - som jeg tidligere også har prøvet.

De talte lidt på thai og bagerste lokale blev gjort klart, og jeg afklædte mig mine tekstiler. I dag du skal have massage af os begge to, okay siger Nuud. Og jeg siger høfligt, at det bestemmer de selv - det er okay for mig (det har jeg aldrig prøvet, andet end 10 min). Jeg lagde mig, og blev tilbudt drikkelse - og hun var så glad og tændte for musikken, og sang og dansede.

Jeg lader mig fornøje med stemningen, og tænker, det bliver hyggeligt. Vi har snakket om dig, og om du ikke snart kom forbi. Og nu kom du så, og så skal du have en dejlig omgang massage til paradis...det var ordende. :-P  Ah tænkte jeg igen - lige hvad jeg har brug for.

Nu måtte jeg jo lige sikre mig, at jeg havde de økonomiske midler i reserve, når nu de var to kvinder om mig...men Nuud smilede, og var i mægtigt humør, du betaler bare det du plejer, for vi syntes bare det er dejligt du er kommet.

Jeg må sige, at jeg har svært ved, at slappe helt af, når 4 hænder sådan går på vandring på ens krop. Det føles nærmest, som om de er over det hele. Nuud (forkortet til N) i fodenden og Pisarne (forkortet til PS) ved hovedet. Dejlig mellem hård massage, af de omtalte områder. Så de sædvanlige pirrende berøringer - og nu måtte håndklæde så helt af - så masserede de fra hver ende, skiftevis min ende - det var vildt dejligt og meget lækkert, og da det blev mere og mere, efter den grundige massage af ryg, skulder, nakke, fødder og ben, så blev det MEGET koncentreret om mini Luc under min mave, og behandling af røv og mellemkød i en skøn takt, som gjorde mig helt vildt ophidset - alt imens vi småsnakkede lidt på thai, engelsk og dansk. De virkede oprigtigt, som om de også havde det sjovt, hyggeligt og dejligt.

Da de på tidspunkt byttede plads, så PS var i benenden og N ved mit hoved, så lagde hun mit hoved mellem hendes bare ben, og når hun så lænede sig fremad og maseret mine balder etc., så måtte jeg gerne røre hende på lår og ende. Jamen det var da HELT fantastisk i dag, med denne behandling og jeg var sandt at sige, noget rund forvirret og klar til stort set ALT.

Så kom vend-om beskeden - og jeg kantede mig rundt om de søde damer, med min krop, mens de ligesom masserede mig mens jeg vente rundt. Og nu snakkede de mere thai sammen (jeg forstår desværre ikke en fis af det), men jeg spurgte hvad de sagde. Så grinede de sådan lidt kækt, frækt og fnisende :-P og jeg kunne måske vide hvad det var. Mini Luc var der aldeles ikke meget mini over.

Så flyttede PS sig ind under mine lår, som hun plejer at gøre, så jeg var løftet lidt op - og så gav hun ellers fri pirring på lår, julekugler, mellemkød og pik, så det var en sand fornøjelse. Så spurgte N, om hun godt måtte lege med mine brystvorter - jeg havde stadig lov og mulighed for, at kæle hendes ben og bag. Jamen du giver bare los, stønnede jeg sikkert - og så lå jeg altså, med mine hænder godt og varmt på N's lår, ben og bag, mens hun nulrede mine brystvorter, hvor PS havde taget godt fat om Store Luc...

Det blev sgu meget nært og intenst, og imens nynnede N lidt og PS begyndte, som hun plejer, at stønne (ja ja, i dette skønne og fuldstændige ophøjede øjeblik) var jeg nok til falds for det hele. Jeg stor NØD behandlingen og så var det efterhånden svært, at holde sig, mens N sagde skønt paradis...Kuglerne var støbt, krudtet var parat, pistolen var ladet - så kunne man ligeså godt affyre salutten. Og der syntes jeg disse to damer gør noget, som nogle andre i systemet kan lære af. De stopper ikke håndarbejdet, når man er i gang med affyring. Næh næh, de bliver skam ved og ved og ved...til jeg var HELT tømt, og så lige lidt mere - så der ingen tvivl er.

Der er ingen væske, eller sædceller tilbage - pungen er tom og alt næring, kræfter og julestres er ude af kroppen. Så var der jo også den dejlige afvaskning, og efterfølgende afstressende dejlige ansigtsmassage.

Jeg kan kun sige én ting, det var fandme helt i særklasse, den bedste behandling, jeg i lange tider har fået. Og det var nok noget i den retning, jeg måske havde drømt om, og lige præcis havde brug for.

Og jeg var der fra kl. 13.30 - 14.50. Massage af 2 søde, dejlige og kompetente damer. Jeg havde en god fornemmelse i kroppen - og N gav mig endnu en stor, varm og kærlig krammer, med ønsket om en god jul og glædeligt gensyn.

Rigtig God Jul og Knald Godt Nytår  :-P  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gladfordet

VIRKELIG god anmeldelse. Tak :)

Kan man holde sig væk efter at ha læst tråden - mnæææ det tror jeg sgu ik :)

Er der een af dem du mest kan anbefale ? Eller er de bare skide gode til det der begge to ?

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
gladfordet skrev, for 2 timer siden:

VIRKELIG god anmeldelse. Tak :)

Kan man holde sig væk efter at ha læst tråden - mnæææ det tror jeg sgu ik :)

Det er tilsyneladense gået meget godt med at holde dig væk i de 3 år der er gået siden anmeldelsen...:)

Måske der er kommet andre piger til..

/North..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...