Guest 567 54 Skrevet 15. Juni, 2022 Pas på denne profil. Hun lover din en trekant med en veninde i en time og pengene tilbage om et par dage, hvis du vil lave en kontooverførsel på 1000,- Hun vil ikke have kontanter kun en overførsel. annonce 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke94 53 Skrevet 15. Juni, 2022 Umiddelbart tænker jeg det er en ung kvinde som er en i meget presset situation. Jeg tilføjede hende for et par dage siden og fik en video hvor hun grædende bad om penge. Jeg tænker ikke der er meget glædespige over hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 15. Juni, 2022 Jeg fik et hvor hun sutter pik og et hvor hun leger med sig selv. Tilbød hende kontanter, men det ville hun ikke have. Jeg er overbevist om det er et scam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 16. Juni, 2022 Snapchat er et gøglermarked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 16. Juni, 2022 https://annoncelight.dk/showad/345249 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperKasper 39 Skrevet 17. Juni, 2022 Hun har været længe på annoncelight med forskellige snapchats i lang tid. Jeg har mødt hende IRL, som er en lang historie. Hvis du tilbyder hende et større beløb vil hun mødes uden overførsel først. Hvis du bare sender hende penge skal du helt sikkert ikke forvente andet end at de er tabt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin_ 3 Skrevet 20. Juni, 2022 Jeg har også fuldt hendes snap som, i mine øjne, næsten er tragikomisk. Det minder mest af alt om digitalt tiggeri og det tydeligt når man snakker hende, at hun bare vil have overført penge. I en story foreslog hun i ramme alvor, at man skulle lægge kontanter i en busk og så ville hun mødes senere på dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke94 53 Skrevet 20. Juni, 2022 SuperKasper skrev, den 17.6.2022 at 19:05: Jeg har mødt hende IRL, som er en lang historie. Den vil jeg (og sikker også andre) da gerne høre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 585 Skrevet 6. Juli, 2022 Jeg vil rigtig gerne høre den historie, for ligesom andre, fået tilbudt hende og hendes veninde for 800 for 1 time og overvejer rigtig rigtig meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 6. Juli, 2022 https://annoncelight.dk/showad/346317 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg