Findus 3617 Skrevet 11. Oktober, 2013 Jeg har selv været i det her længe, men har holdt pauser som nogle gange har varet flere år. Hver eneste gang jeg har startet igen, har jeg været rystende nervøs de første gange og ikke fået noget særligt ud af det. Det vigtigste er at få nervøsiteten ved situationen "sexkøb" ud af kroppen. Løsningen kunne være Thaimassage som flere har været inde på. Ethvert præstations pres er væk i 45-50 min. og du skal bare koncentrere dig om at nyde pigens hænder på din krop. Der er mange skodsteder, men der er også masser af anmeldelser som vil gøre det nemt at vælge et godt sted i lokalområdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 12. Oktober, 2013 Hej Jeg vil foreslå dig og besøge lotus thaimassage på frederiksberg spørge efter Ann. Ann er en rigtig sød thaipige på 38 år, hun er bosidende i Danmark. Bestil em cocktail på en time med hende, tilbyd 1000,- Hun er nøgen under hele timen, Hun starter med og massere dig på ryggen samtidig med hun sidder og nynner til musikken der kører i rummet, når hun har masseret ryggen lidt begynder hun på lidt B2B medens du stadig ligger på maven, en rigtig lækker B2B og hun er helt sikkert berøringsvenlig, meget endda. Når jeg har været der har jeg altid slikket hende til en orgasme, hvilket hun nyder meget og hvis din nervøsitet ikke forsvinder under en sådan tur så tror jeg ikke nogen kan hjælpe dig. Ann taler rimeligt dansk og er dejlig let og snakke med, en rigtig sød pige. God fornøjelse The rider Lyder sq lækkert har du et link til dem : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 12. Oktober, 2013 Hej RødeFrækkert, Nu har jeg læst alle indlæg igennem og der er mange rigtigt gode forslag, uden tvivl. Jeg lagde mærke til i dit indlæg, at du ikke skriver noget om, hvad det er, der gør dig nervøs ved besøget hos en glædespige? I forhold til mine egne besøg, så har jeg også et hjerte der slår lidt hurtigere end normalt og er ganske rastløs. Det lægger sig dog efter jeg har kommunikeret med gudinden et par minutter. Det skal dog siges, at jeg er lidt til den type 'Rush' som nervøsitet og spænding kan give. At sige 'Slap af', til dig selv i situationen eller inden kan sagtens hjælpe. Det hjælper dog kun, hvis det er noget du har trænes inden og det er godt og grundigt inde på rygmarven, som en slags mantra. Hvis du normalt ikke bruger den sætning til at håndtere situationer med stress og spænding, ved dit nervesystem ikke hvad det skal gøre med sætningen. Ofte vil sætningen i sig selv ikke være nok. Der skal åndedræt og kropspositur med i det, så begynder det at virke. Lær at slappe af på kommando. Det tager lidt træning, men er faktisk ikke svært og meget brugbart alle mulige andre steder i livet. For eksempel i køen i Netto efter fyraften. Og husk pigen er der for at servicere dine behov og ikke omvendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Oktober, 2013 Jeg vil foreslå dig og besøge lotus thaimassage på frederiksberg spørge efter Ann. Lyder spændende, og som skrevet tidligere på denne tråd vil et link (eller adressen) være mere end velkommen. Hvis du foretrækker det må du meget gerne sende detaljerne som pb. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 13. Oktober, 2013 Hej Der var nogle der gerne ville have et link til Lotus massage frederiksberg De har ingen hjemmeside men deres adresse er: Dronning Olgasvej 2 2000 Frederiksberg tlf.38103600 Pigen som jeg besøger hedder Ann stedet ligger på hjørnet af Falkoner Alle og Dronning Olgasvej De har åbent kl. 10.00 og Ann er der fra de åbner Hilsen The Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 13. Oktober, 2013 Hej. hvis du ville besøge mig vil jeg forslå: Fortæl i telefonen at du gerne vil starte ud med kortere tid og måske kun fransk, men at du gerne ville have mulighede for at udvide både tid og ydelse. Så sætter jeg tid af til det. Vi aftaler at du betaler for fransk, men ligger pengene på bordet hvis nervøsiteten forsvinder og lysten til mere rammer dig. Når du besøger mig snakker vi lidt om det igen og jeg foreslår måske at du starter med olie massage på ryg hvor jeg først bruger hænder og så krop. Jeg holder så vidt muligt focus fra pikken og lader den vokse af sig selv. Jeg vil lade dig slikke og kun pirre pikken ganske let. Det kan være en fordel kun at vælge fransk så du er fri for kondom. kik på min hjemmeside www.netteslyst.dk. Håber at høre fra dig knus nette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RødeFrækkert 15 Skrevet 13. Oktober, 2013 Tak for alle de pæne forslag. Jeg er helt overvældet over den positive opmærksomhed mit indlæg fik. Særligt Nette's forslag passer mig rigtig fint, og det kan sagtens være hun hører for mig senere Ellers er jeg mest til forslaget med massage. Har spændinger i ryggen, så det kunne jeg godt bruges. Tak for jeres tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 13. Oktober, 2013 Ja, Nette's tilbud kunne bestemt også friste mig. Ikke specielt på grund af nervøsitet Men fordi det lyder godt i forhold til mit gemyt og behov ... Kombination af snak, massage og lidt erotik alt efter hvordan stemningen og behovet nu er ... Er det rigtig forstået, Nette, at det er dét der tilbydes .. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 14. Oktober, 2013 Ja, Nette's tilbud kunne bestemt også friste mig. Ikke specielt på grund af nervøsitet Men fordi det lyder godt i forhold til mit gemyt og behov ... Kombination af snak, massage og lidt erotik alt efter hvordan stemningen og behovet nu er ... Er det rigtig forstået, Nette, at det er dét der tilbydes .. ? jA! Det er helt rigtigt forstået. Kik ind på min hjemmeside: netteslyst den giver et godt indtryk af mig og oplevelserne ved at besøge mig. håber at se dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 14. Oktober, 2013 Jeg prøver at sige "slap af", men det virker ikke rigtig. Jeg glæder mig vildt til selvforkælelsen, men glæden bliver i det øverste hoved, hvis I forstår. Håber på nogle gode idéer - også fra kvinderne. Jeg havde for mange år siden en kammerat med på short time stedet Billion Beer Bar i Pattaya. Indtil den aften havde han aldrig kunnet få udløsning af oral sex. Jeg havde haft det på samme måde, og problemet blev løst af to forskellige af de modne piger som arbejdede der. Jeg fortalte ham hvem der havde klaret mit tidligere problem. Og han valgt den ene. 20 minutter senere var det en fyr som gennem vægge og gulve skrev "Hurra". Bagefter fortalte han, at hun havde efter at have hørt om hans lidelser, bad ham om bare at ligge sig tilbage, lukke øjnene, og slappe af. Rådet om at blive hos den samme pige, indtil det virker, tror jeg også er fremragende. Den samme pige, masser af tid, plus... lad hende klare sagen... du behøver ikke at føle pligt, ansvar eller lignende. Bare nyd det. Di skriver ikke hvor du kommer fra, men Nikita, som svenskeren foreslår, er næppe en dårlig idé. Eller et af de thailandske mirakler. Held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg