Guest Sandflugt Skrevet 16. Juni, 2022 Jeg forlader jer. Det gør jeg af en simpel grund: Jeg har fejlet. Jeg har anmeldt piger. Skrevet om mine aftaler med dem og mine oplevelser med dem. Til jer. Men nu indser jeg at jeg blot har forrådt de piger jeg havde aftaler og samvær med. Det var pigerne jeg så. Dem jeg havde en relation med. En aftale med. Ikke jer … Og i har blot brugt mine anmeldelser, fortællinger og aftaler til selv at tvinge pigerne til samme aftaler. Uden i har gjort jer fortjent til dem. Se dig omkring: Kig på de 5 nærmeste kvinder omkring dig (fysisk der hvor du er nu) og fortæl mig om du vil behandle alle 5 helt ens?! Nej. En er måske ikke tiltrækkende. En er tyk, en er lille, en er gammel, en er ung … Sådan har damerne det også med os mænd. Så når jeg betaler halvdelen af prisen for noget, eller får leveret en bedre ydelse end dig - så skyldes det måske dette med kemi, hengivenhed, venskab og investering i mennesker. Men flere af jer har stået hos damer os sagt “men jeg kan læse at Sandflugt har fået denne ydelse til denne pris”. Det er sikkert naturligt. Men det har været dumt af mig at give jer den mulighed. For med mine anmeldelser har jeg dermed indirekte presset pigerne på pengepung og ydelser. Det var aldrig min intention. Og derfor undskylder jeg til damerne. Håber i kan tilgive mig. Jeg kom på afveje. Og til jer røvhuller: Lad være med at være så skide nærige og grådige. Og til administratorerne her på forummet: I har taget mine ord som gidsel. Og på trods af flere henvendelser har i ikke reageret. Mit råd til alle der får lyst til at skrive anmeldelser herinde: Lad være. Vær tro mod pigerne. Ikke røvhullerne bag skærmen. Det er pigerne der masserer dig. Mændene herinde bag skærmene klapper dig blot virtuelt på ryggen. Og husk at læse retningslinjerne for forummet Du fraskriver dig alt råderet over dine ord, og en dag rammer de dig måske som en boomerang. Jeg fortryder hvert et ord på dette Forum, pånær dem i denne tråd. Over and out Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 16. Juni, 2022 Sandflugt skrev, for 6 minutter siden: Og i har blot brugt mine anmeldelser, fortællinger og aftaler til selv at tvinge pigerne til samme aftaler. Uden i har gjort jer fortjent til dem. Der er ikke nogle her, som tvinger pigerne til noget som helst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 16. Juni, 2022 Søren A skrev, for 1 minut siden: Der er ikke nogle her, som tvinger pigerne til noget som helst. Hvordan kan du sikkert vide det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Juni, 2022 @Sandflugtkom du lige ned fra din pedestal, da du vist har lidt for store tanker om dig selv og din indflydelse på andre brugere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 16. Juni, 2022 På flere pkt. rammer indlægget noget af det som alt for sjældent kommer frem. De hvor 2 mennesker mødes opstår kemi, empati og sympati. Og jo oftere man mødes des større bliver dette område. Nå man isoleret ser på ydelserne og prisen så er det, det alle kan forholde sig til. Men når kemien og sympatien så overvælder en og lysten til den person man er sammen med vokser, så kan meget opstå, som der ikke på forhånd er aftalt og pris sat. Problemet er at når jeg siger til min massage kvinde at denne ydelese ved jeg at andre får for ½ pris for det har jeg læst på EG, så er hun presset op i et hjørne. Nu kan sige nej, og kan så forvente en dårlig anmeldelse på EG, eller sige ja imod sin vilje. Så pas på hvad i skriver. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 16. Juni, 2022 Hmmmmm jeg tænker at det er muligt at lave en lækker anmeldelse uden at udpensle hvad man har givet for div ydelser men blot henvise til at evt interesserede, selv kan spørge pigen. Man kan vel også nøjes med at skrive: Skøn kvinde, dejlig krop, vidunderligt smil, rent og pænt overalt, god kemi, billeder retvisende, bestilte en time og fik fuld valuta for pengene, kan anbefales . Det er vel ikke strengt nødvendigt at beskrive i detaljer hvad man fik? Pointen med anmeldelser er vel at give andre kunder et praj om at kvinden er ægte og lever op til det hun lover i sin annonce? Eller er jeg bare top naiv nu eller har misforstået begrebet anmeldelser? 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 16. Juni, 2022 Guest Sandflugt skrev, 1 time siden: Men nu indser jeg at jeg blot har forrådt de piger jeg havde aftaler og samvær med. Som regel giver positive anmeldelser ekstra omsætning hos pigerne og de kan evt. sætte priserne op - så de har egentlig ikke noget at klage over. Det må være de piger, der får en negativ anmeldelse og ringere omsætning, der har noget at klage på - men så må de jo bare oppe sig og give en bedre og mere anstændig service, så kunderne kommer igen og igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 16. Juni, 2022 Guest Sandflugt skrev, 1 time siden: Jeg forlader jer. Det gør jeg af en simpel grund: Jeg har fejlet. Du har fuldstændig ret! Man skal ikke have været aktiv her i mange timer, førend det burde være klart, at der i et anonymt internetforum er en masse brugere, som man hverken har værdier eller andet tilfældes med, og som man ikke ville bruge tid med IRL. Det burde således også være tydeligt for de fleste, at selvfedme og blær over ekstra tid/ydelser hverken er særligt begavet eller fair overfor pigen. Så når du peger fingre ad alle mulige andre, så er der 3 tykke fingre, som peger tilbage på dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 16. Juni, 2022 Bananas skrev, 1 time siden: Hvordan kan du sikkert vide det? Han kommer med udokumenterede påstande, og vi er enige om, at vi lader tvivlen komme til gode ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 16. Juni, 2022 Jammen så farvel da.............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 16. Juni, 2022 Guest Sandflugt skrev, for 2 timer siden: Jeg forlader jer. Det gør jeg af en simpel grund: Jeg har fejlet. Jeg har anmeldt piger. Skrevet om mine aftaler med dem og mine oplevelser med dem. Til jer. Men nu indser jeg at jeg blot har forrådt de piger jeg havde aftaler og samvær med. Det var pigerne jeg så. Dem jeg havde en relation med. En aftale med. Ikke jer … Og i har blot brugt mine anmeldelser, fortællinger og aftaler til selv at tvinge pigerne til samme aftaler. Uden i har gjort jer fortjent til dem. Se dig omkring: Kig på de 5 nærmeste kvinder omkring dig (fysisk der hvor du er nu) og fortæl mig om du vil behandle alle 5 helt ens?! Nej. En er måske ikke tiltrækkende. En er tyk, en er lille, en er gammel, en er ung … Sådan har damerne det også med os mænd. Så når jeg betaler halvdelen af prisen for noget, eller får leveret en bedre ydelse end dig - så skyldes det måske dette med kemi, hengivenhed, venskab og investering i mennesker. Men flere af jer har stået hos damer os sagt “men jeg kan læse at Sandflugt har fået denne ydelse til denne pris”. Det er sikkert naturligt. Men det har været dumt af mig at give jer den mulighed. For med mine anmeldelser har jeg dermed indirekte presset pigerne på pengepung og ydelser. Det var aldrig min intention. Og derfor undskylder jeg til damerne. Håber i kan tilgive mig. Jeg kom på afveje. Og til jer røvhuller: Lad være med at være så skide nærige og grådige. Og til administratorerne her på forummet: I har taget mine ord som gidsel. Og på trods af flere henvendelser har i ikke reageret. Mit råd til alle der får lyst til at skrive anmeldelser herinde: Lad være. Vær tro mod pigerne. Ikke røvhullerne bag skærmen. Det er pigerne der masserer dig. Mændene herinde bag skærmene klapper dig blot virtuelt på ryggen. Og husk at læse retningslinjerne for forummet Du fraskriver dig alt råderet over dine ord, og en dag rammer de dig måske som en boomerang. Jeg fortryder hvert et ord på dette Forum, pånær dem i denne tråd. Over and out Du har så meget ret i det du skriver, og igen så kan man jo læse sig frem til, hvordan din kritik bliver modtaget. Jeg synes du er et mandfolk. Har jo selv tidligere prøvet, hvordan mænd herfra Eroguide prøver at presse prisen og meget andet. Derfor er jeg ikke aktiv mere og har ikke været det i 5 måneder nu. knus Samantha 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 16. Juni, 2022 Guest Sandflugt skrev, for 2 timer siden: Uden i har gjort jer fortjent til dem. Hva' fanden bilder du dig ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 16. Juni, 2022 Pianistinden skrev, for 1 time siden: Pianistinden skrev, for 1 time siden: Hmmmmm jeg tænker at det er muligt at lave en lækker anmeldelse uden at udpensle hvad man har givet for div ydelser men blot henvise til at evt interesserede, selv kan spørge pigen. Man kan vel også nøjes med at skrive: Skøn kvinde, dejlig krop, vidunderligt smil, rent og pænt overalt, god kemi, billeder retvisende, bestilte en time og fik fuld valuta for pengene, kan anbefales . Det er vel ikke strengt nødvendigt at beskrive i detaljer hvad man fik? Pointen med anmeldelser er vel at give andre kunder et praj om at kvinden er ægte og lever op til det hun lover i sin annonce? Lige præcis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 16. Juni, 2022 @sandflugt: Dejligt at se, du forfølger dit brugernavn og flugter væk med sandet. Amen!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg