ppd 7847 Skrevet 20. August, 2023 Manwithmanners skrev, for 13 minutter siden: Så er hun ved at være her…skønt Hun venter på at der er gået løn ind på vores allesammens konti, så vi har mere at skyde med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hibiscus 20 Skrevet 20. August, 2023 ppd skrev, for 15 minutter siden: Hun venter på at der er gået løn ind på vores allesammens konti, så vi har mere at skyde med ? Har du en god anmeldelse af hende, du kan linke til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 21. August, 2023 Hun annoncerede ellers her i sommer, selvfølgelig mens man selv var på ferie. Men håber da hun snart aflægger et besøg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 21. August, 2023 (edited) Hibiscus skrev, for 21 timer siden: Har du en god anmeldelse af hende, du kan linke til? Her med CIM leveret af @Manwithmanners ? Ej..Ærgeligt man ikke kan se hvornår hun kommer da det tager noget tid. Men 12 måneder siden og.... tiden går.... Redigeret 21. August, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 21. August, 2023 ppd skrev, for 1 time siden: Her med CIM leveret af @Manwithmanners ? Ej..Ærgeligt man ikke kan se hvornår hun kommer da det tager noget tid. Men 12 måneder siden og.... tiden går.... Hun var her da i februar også….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 21. August, 2023 Manwithmanners skrev, for 13 minutter siden: Hun var her da i februar også….. Hun har brug for at komme noget mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 21. August, 2023 ppd skrev, for 1 minut siden: Hun har brug for at komme noget mere... Tror jeg nu ikke, tror hun kommer ud fra hvad der passer i hendes liv.. og denne gang bliver det et kort besøg … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 2. Maj https://nympho.dk/n8016/2839/schone-stella-thursday-back/ Stella er tilbage og er savnet. Har mødt hende idag og sidder nu på arbejdet og tænker på oplevelsen. Haft mange stunder med Stella og har altid glædet mig til næste gang. Denne gang føltes nyt og frisk …Stella virkede så sex glad og begærlig på et super frækt blow i tider med mange nye piger er det skøt at møde en pige der leverer det du har brug for i næste uge er mit mål en trekant med Stella og Monica 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 2. Maj Manwithmanners skrev, for 7 timer siden: i tider med mange nye piger er det skøt at møde en pige der leverer det du har brug for hvilke nye piger hehe jeg leder og leder men forgæves Manwithmanners skrev, for 7 timer siden: Monica hvilken monica ? glæder mig til at læse anmeldelse stella er ovenud fantastisk og dejligt at høre hun er tilbage i god form Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 9. Maj Har booket hende imorgen Vores frække rejse fortsætter og efter et lille smut hjemme er hun tilbage og kan nydes de næste dage….hun ved allerede hvad jeg vil have…Bliver stenhård ved tanken om hun skal tilfredstille mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 10. Maj Spændende om den skønne dukker op i dag. Hvis hun gør er sidegevinsten jo nok at Monica kommer med - og sikken sidegevinst /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 10. Maj ButterflyMan skrev, for 33 minutter siden: Spændende om den skønne dukker op i dag. Hvis hun gør er sidegevinsten jo nok at Monica kommer med - og sikken sidegevinst /B Stella er kommet… Monica er stoppet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manwithmanners 362 Skrevet 12. Maj Manwithmanners skrev, den 10.5.2024 at 08:55: Stella er kommet… Monica er stoppet Men mener hun kan booked med Kimberly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter.Pan 8 Skrevet 13. Maj Nogen, der kan oplyse hvor sådan cirka denne guddommelig skabning befinder sig på Amager? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 14. Maj Annoncen på nympho er væk. Kommer hun tilbage til København ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 15. Maj Hun er desværre uden for mit pris niveau men hun ser guddommelig lækker ud. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 15. Maj Hendes annonce på nympho var aktiv i nogle timer i dag men så var den væk igen. Jeg forstår det ikke. Hun svar ikke på min besked på whatsapp . Er hun i København eller er rejst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 973 Skrevet 15. Maj Gentleman52 skrev, for 2 minutter siden: Hendes annonce på nympho var aktiv i nogle timer i dag men så var den væk igen. Jeg forstår det ikke. Hun svar ikke på min besked på whatsapp . Er hun i København eller er rejst. Uanset hvor meget du du prøver at finde logik i den måde hun gør tingene på, så finder du aldrig ud af det. Jeg har besøgt hende rigtig mange gange de første gange hun var her og er stor fan. Men at forstå hvornår hun er her, er en af livets gåder. Min teori er at der er nogle mænd med rigtig mange penge, der booker hende i flere dage og så hører vi fra hende igen, når hun har ledige tider. Jeg har droppet at besøge hende igen af samme grund, men bliv endelig ved med at prøve og tag ikke mine ord for lov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 15. Maj Sweex2 skrev, for 17 minutter siden: Min teori er at der er nogle mænd med rigtig mange penge, der booker hende i flere dage og så hører vi fra hende igen, når hun har ledige tider. Jeg dropper hende. Hun virker utroværdig , Jeg kan risikere at booke hende og så brænder hun mig af på grund af de mænd med mange penge. Tusinde tak for dit svar . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nybegynder11 134 Skrevet 15. Maj Jeg var åbenbart heldig i lørdags. Skrev en besked om morgenen og havde en fabelagtig time med Stella sidst på eftermiddagen. Hun fortalte at hun nok rejste retur til Tyskland i mandags, men vil forsøge at besøge København igen i juni. Jeg skal besøge hende igen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 32 Skrevet 15. Maj Gentleman52 skrev, for 5 timer siden: Jeg dropper hende. Hun virker utroværdig , Jeg kan risikere at booke hende og så brænder hun mig af på grund af de mænd med mange penge. Tusinde tak for dit svar . Jeg har været med hende nogle gange for et par år tilbage. Det var skønt. Har dog også prøvet at blive brændt af en enkelt gang eller to. Hun virker nogle gange lidt uligevægtig. Efter at hendes priser ad to gange er blevet sat op er jeg stået af. De er for højt sat og man kan få en ligeså god oplevelse hos andre skønne kvinder til en mere rimelig pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 15. Maj Akrobat skrev, for 55 minutter siden: Efter at hendes priser ad to gange er blevet sat op er jeg stået af. De er for højt sat og man kan få en ligeså god oplevelse hos andre skønne kvinder til en mere rimelig pris. 100% enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 15. Maj Manwithmanners skrev, den 10.5.2024 at 08:55: Stella er kommet… Monica er stoppet Stella's veninde Monica havde en annonce aktiv i April omkring besøg starten af Maj. Jeg var i sms dialog med Monica om en dato men da vi nærmede os forsvandt hun pludselig ligesom Stella. Ingen svar på sms. Radiotavshed. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 302 Skrevet 16. Maj Hej Det er desværre ikke først gang at die Schöne Stella har annonceret sin ankomst til København, hvor hun så ikke en kommet alligevel. Selv med hendes relativt høje priser er det da et tab, hvis hun ikke kommer. Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 16. Maj Sweex2 skrev, den 15.5.2024 at 15:37: Uanset hvor meget du du prøver at finde logik i den måde hun gør tingene på, så finder du aldrig ud af det. Det gælder nok enhver GP der nogensinde har betrådt denne jord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg