Københavner 59 Skrevet 17. Juni, 2022 Hej Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder Er det kun mig der tænker falske profiler ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 17. Juni, 2022 Sadika 8Kkbh indlæg jeg skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 95 Skrevet 17. Juni, 2022 Jeg forstår ikke helt, hvad det er du mener. Hvis du tænker på, at man skal betale abonnement på sugardaters.dk for at se fotos, så er det korrekt - men det gør på ingen måde siden til en falsk reklame, og profilerne til fake. Efter flere års medlemsskab på siden og et større antal frække forhold til unge lækre danske studerende etableret via siden må jeg sige, at det er meget langt fra virkeligheden. De fleste indlæg på eroguides sugarbabesektion vedrører sugarbabes, der har profil på sugardaters.dk - og hvis du vil se foto og kontakte dem/få en aftale kræver det et abonnement. I den tråd, som du henviser til, opfordrer du et andet medlem af eroguide til at sende dig et foto af en konkret sugarbabe. Udover at en såden videregivelse af foto vil være strafbart, så beskytter en sugardaddy oftest sin sugarbabe, og kunne aldrig drømme om at dele hverken foto eller kontaktoplysninger. Måske du skulle overveje at holde dig til de professionelle gp'ere, der offentliggør fotos på gratissites. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 17. Juni, 2022 Københavner skrev, for 2 timer siden: Hej Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder Er det kun mig der tænker falske profiler ? Hvordan vil du komme ind på en datingside, hvis du ikke betaler? Hvis du kender nogle der er gratis, må du meget gerne skrive det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 17. Juni, 2022 Københavner skrev, for 3 timer siden: Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder Er det kun mig der tænker falske profiler ? Er det profiler her i forum, du mener, eller profiler på SD ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 23. Juni, 2022 Advokat1 skrev, den 17.6.2022 at 16:07: Jeg forstår ikke helt, hvad det er du mener. Hvis du tænker på, at man skal betale abonnement på sugardaters.dk for at se fotos, så er det korrekt - men det gør på ingen måde siden til en falsk reklame, og profilerne til fake. Efter flere års medlemsskab på siden og et større antal frække forhold til unge lækre danske studerende etableret via siden må jeg sige, at det er meget langt fra virkeligheden. De fleste indlæg på eroguides sugarbabesektion vedrører sugarbabes, der har profil på sugardaters.dk - og hvis du vil se foto og kontakte dem/få en aftale kræver det et abonnement. I den tråd, som du henviser til, opfordrer du et andet medlem af eroguide til at sende dig et foto af en konkret sugarbabe. Udover at en såden videregivelse af foto vil være strafbart, så beskytter en sugardaddy oftest sin sugarbabe, og kunne aldrig drømme om at dele hverken foto eller kontaktoplysninger. Måske du skulle overveje at holde dig til de professionelle gp'ere, der offentliggør fotos på gratissites. Det korte og lange er, du syntes det er helt fint når man trykker på en annonce så bliver man vider stillet til, i mit tilfælde en betalings side. Det er ikke det der var formålet med eroguide, så vidt jeg ved.Og så var spørgsmålet Syntes i det er i orden, at ligge link op så vi bliver sent vider på alle mulige dating sider, jeg mener det bør være til pigernes annoncer og indlæg herfra eroguides medlemmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 23. Juni, 2022 Københavner skrev, for 34 minutter siden: Syntes i det er i orden, at ligge link op så vi bliver sent vider på alle mulige dating sider Ja, det er i orden, at kun de, der har adgang til siden, der kan bruge linket. Denne sektion af Eroguide handler specifikt om sugardating, og har man ikke en profil på sugardaters.dk, kan man ikke forvente at kunne at kunne bruge links til sugardaters.dk. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 23. Juni, 2022 Københavner skrev, den 17.6.2022 at 15:32: Hej Er det okay med jer, der er profiler der sætter links ind til datingsider hvor man skal betale for at se billeder Er det kun mig der tænker falske profiler ? Ja, det er okay med mig! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 638 Skrevet 25. Juni, 2022 Øh, jeg betaler ikke 5 flade ører til Sugardaters men kan alligevel se billeder (dog max. 3) - det kræver bare at jeg har et godkendt billede. Jeg kan heller ikke læse eller sende beskeder, men sådan er det bare. Ind i mellem kommer der tilbud om en begrænset periode for en billigere pris. Betaler du med MobilePay så fortsætter medlemskabet ikke (sådan var det sidst maj 2022) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg