Hop til indhold
ppd

Tager imod "Give finger"/"Fingering"?

Recommended Posts

Mange piger er ikke så rundhåndet med at skrive deres fulde menuer. Det gælder både danske klinikker OG udenlandske piger.

Det er måske et lidt specielt emne, men så alligevel:

Jeg kommer desværre meget, meget hurtigt efter at være kommet ind i varmen, så tænker på:

Hvilke piger på Pussygalores, Sexyclub, Seduction Girls, Eventyrpigerne og Annoncelight  må man "Give finger" altså røre de store/små skamlæber OG "give finger" ? (Hygiejniske forholdsregler er taget. Selvfølgelig rene hænder og veltrimmede korte negle osv. osv.).

Brugen af handske eller andet på fingeren/hånden kunne også være en mulighed for maksimal beskyttelse på et følsomt område, hvis pigen kræver det.

Det kunne være spændende at prøve at lave "kom her" tegnet med en GP, så det ikke kun er mig som når klimaks og "sprøjter", da jeg også ønsker pigen skal blive en smule stimuleret og i det mindste, få et-eller-andet ud af mit 30 minutters selskab. Det er ikke altid jeg føler pigen kan mærke pikken også selvom jeg forsøger at komme godt op og ned, da den kun er 6-7 cm når den er mest glad. :)

Er det ALTID NO GO og Streng Straf, at røre en GP mere end at føre tungen, frem og tilbage over klitoris eller kan man forsigtigt spørge når pigen er godt varmet op?

Eller kan ekstrem hurtig gentagende berøring af klitoris og kun dér, også give pigen maksimal nydelse og "komme"/sprøjte for de øvede?

Vil pigen blive lidt mopset, ved afregningen, og før seancen, hvis man siger at ens mål er at få pigen til at "komme", da hun måske skal være "frisk" til næste besøgende..?

Når jeg har fået udløsning  skal jeg i hvertfald bruge 22-27 min på at få fuld rejsning igen men hvis pigen har en ny besøgende lige efter ens besøg, er det måske svært for hende at blive liderlig igen, så hurtigt? 

Det kunne være fantastisk hvis pigen kunne stimuleres til noget der minder om en orgasme (piger kan få rullende-orgasmer flere gange i træk på kort tid?)  og få ligeså meget ud af et møde som jeg, efter 2 sekunders fyrværkeriet fra mig er slut, da også pigerne skal gå glade, afslappede og ikke mindst veltilpasse hjem.

Ved godt at de mest populære piger også føler de 3 ord når de kigger på deres indtjening fra besøgende, men alligevel..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv stor tilhænger af - og tænder meget på - at mærke pigen nyde mig og det jeg gør. Det er helt sikkert lækkert når man kan give “sin” kvinde orgasme. 

Men jeg tror også du har en “forkert” antagelse ift. besøg hos en GP, hvis jeg læser dit indlæg korrekt. For der første tror jeg ikke at GP’erne er konstant smask liderlige og kun har kunder når safterne løber. De yder en service for kundens skyld, og ikke for selv at opnå en orgasme. 

Dernæst ift. at tilfredstille - eller give en orgasme - til en kvinde, så er der stor forskel på hvad der tænder, om de bedst kan opnå skede- eller klitoris-orgasme, stimulering af andre erogene zoner end bare skede og klitoris, kemien mellem jer osv. osv. 

Hvis jeg var i dine sko og dit ønske er at kunne bruge fingrerne og opnå orgasme til hende, så ville jeg finde en GP’er og tage dialogen med hende inden et møde.

Jeg har været hos GP’er hvor man gerne må bruge fingrerne (og tungen), og jeg bilder mig da også ind at de nyder det. Så jeg tænker ikke det er umuligt at finde en GP der vil imødekomme dit ønske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg skal selvfølgelig fokuserer på, først og fremmest mine egne behov, men det kunne også være rart at forsøge at tænde pigen mest muligt.

Jeg tror jeg før har stillet noget ligende spørgsmål herinde og fik også et svar tilbage fra en pige som gerne kunne vise mig det, men jeg må nok også forbi Pussygalores og Sexyclub endnu et par mange gange  for at øve mig og så tage dialogen med pigen inden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er en orgasme til mig man ønsker at opnår så skal man holde sig fra at stikke fingre op all together andet end måske ganske forsigtigt og ind og ud.. Det der op og ned noget og kom her bevægelser gør ikke noget godt for mig.. Det der er dejligt på mig er det en tissemand kan gøre og jeg har endnu ikke mødt en der kunne lave særlig mange krumspring:P.. Derimod er jeg glad for simulering af klitoris både med tunge og fingre så længe man er forsigtig.. Jeg kan sagtens få en orgasme og også flere på en dag.. Jeg kan dog aldrig få mere end en med den mand jeg nu engang er sammen med og det gælder faktisk også i mit privatliv og har altid været gældende.. Tror jeg bliver for følsom bagefter i omkring en halv times tid og så der ikke tid til endnu en orgasme fordi det kan godt tage noget tid for mig at opnår orgasme.. 

Men det er lidt som for mig med tungekys som ikke tænder mig specielt meget.. Jeg vil hellere små blide kys med minimum af tunge.. Jeg kalder det hollywoodkys..

Men det er bare nogle "regler" der tilfældigvis passer min seksualitet skide godt.. Jeg tror reglen med finger stammer fra at mænd tit og ofte, når bølgerne gå højst, glemmer hvad de egentlig har gang i og det kan godt resulterer i ømhed efter en 2-3 gæster.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk, Jennifer!

Tak fordi du deler det med os.

Vi mænd kan jo godt tage en hurtig spiller ved at tænke på et ansigt og eller  krop og så komme op og ringe og

*Splat!*,

så kommer den der rus og måske lidt rystelse i kroppen for de fleste i et par sekunder.

Ja, Piger er længere om at nå klimaks. Men hvis de så også nyder vejen dertil.

Må øve mig mere på klitoris men ja, det man tænder på er forskelligt fra person til person. Det er også dejligt at se pigens brystvorter stritte.

Så jeg skal ikke lære dette udenad for at tilfredsstille pigen bedst muligt..

https://babyinstituttet.dk/wp-content/uploads/2017/05/konsorganer-set-nedefra.jpg

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal have lidt basic viden ift hvad der sidder hvor, men derudover ville jeg ikke begynde at læse på “orgasmeguides” eller lign. Mennesker er, som du selv er inde på, forskellige og min erfaring siger mig også, at kvinder er meget forskellige ift. hvad der tænder dem og hvordan de bedst opnår orgasme. 

Men hvis bare man er respektfuld, nysgerrig og forsigtig, så kan man bare prøve sig frem og lytte til de signaler der er - så skal det nok lykkes. 

Og så vær ærlig ift. hvad det er du gerne vil og hvor du har brug for “vejledning”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørger altid pænt om jeg må give pigen finger. Nogle gange får man et ja og nogle gange et nej. :)

Det sidste år har jeg været heldig med de danske piger på klinikkerne og har fået lov til at give fire forskellige piger finger. Jeg vil dog ikke nævne nogle navne. Min fornemmelse er at "fingerlege" sjældent er en "fast ydelse på menukortet" hos de danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrandmandSam skrev, den 17.6.2022 at 19:32:

For der første tror jeg ikke at GP’erne er konstant smask liderlige og kun har kunder når safterne løber. De yder en service for kundens skyld, og ikke for selv at opnå en orgasme. 

100 % korrekt, også lidt for pengenes skyld.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

100 % korrekt, også lidt for pengenes skyld.:)

Ja, det kom vist til at lyde lidt som om, at GP’erne yder servicen kun for at gøre kunderne tilfredse. :P

Det er nok også lidt for pengene… (Lidt ligesom når vi selv går på arbejde, selvom man har er arbejde man er meget glad for)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...