Guest daddyo Skrevet 21. Juni, 2022 (edited) hvis der er nogle slikkefranse, som de sir i ørkenens sønner, så kan man få stillet sin sult hos dem De tilbyder begge at blive slikket og man kan så få et håndjob efter, eller leg med dem med en finger og selv gøre det , når de er tilfredse De tar begge 1000 for det, Juliane kan selv komme ud, og i want it har lejlighed i nærheden af frb. . Jeg har set den ene, men for ikke at blive genkendt af dem her, nævner jeg ikke hvilken. Men det var fint hyggeligt og piger var bestemt ok, og kom med et brag ) https://sugardaters.com/da/profile/PmW--.gbWn https://sugardaters.com/da/profile/4MZ8b40QzL spændende og lidt sjovt , på en anderledes måde , end jeg har prøvet før Redigeret 21. Juni, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 21. Juni, 2022 Men det er jo smag og behag. om man er til lidt mørk chokolade eller hvid. Jeg er til begge, men vil nok her vælge den hvide, og så feder det jo ikke ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reniller 2 Skrevet 21. Juni, 2022 Wow lyder spændende og er vel en slikkefrans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 25. Juni, 2022 Reniller skrev, den 21.6.2022 at 21:33: Wow lyder spændende og er vel en slikkefrans jo hvem er ikke det, og at ligge og sen en kvinde kommer og nyde hvad man gør, er da i en god sags tjeneste any day ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 17 Skrevet 27. Juni, 2022 Ved du, om de er til mere end det, og til hvor meget, hvis man nu ikke kun er en slikkefrans? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 27. Juni, 2022 Stor i munden skrev, for 3 timer siden: Ved du, om de er til mere end det, og til hvor meget, hvis man nu ikke kun er en slikkefrans? ja det er der, men det kræver at man mødes nogle gange og der er en naturlig kemi til andet end slik for en 10 er ) Og første gang kan der ikke aftales andet end det, selv om jeg fik lov at lege lidt imens jeg legede ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juli, 2022 daddyo skrev, den 21.6.2022 at 14:20: Men det er jo smag og behag. om man er til lidt mørk chokolade eller hvid. Jeg er til begge, men vil nok her vælge den hvide, og så feder det jo ikke ) men for helvede hvor er den mørke dog smuk ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 2. September, 2022 hun har ikke været online i nogen tid, nogle som fik prøvet juliane, jeg har kontakt og møder måske i wnat it i weekenden vi har aftalt oral til hende og hj til mig her første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 15. September, 2022 daddyo skrev, den 2.9.2022 at 08:52: hun har ikke været online i nogen tid, nogle som fik prøvet juliane, jeg har kontakt og møder måske i wnat it i weekenden vi har aftalt oral til hende og hj til mig her første gang Fik du mødtes med I Want It? Hun har ikke været online et stykke tid, kan se hun ikke har læst min besked. Mødte du begge piger til slik samtidigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 16. September, 2022 Emptyman skrev, for 7 timer siden: Fik du mødtes med I Want It? Hun har ikke været online et stykke tid, kan se hun ikke har læst min besked. Mødte du begge piger til slik samtidigt? nej ? Har kun mødt juliane og hun er ikke aktiv mere ser det ud til, faktisk har begge ikke været online i lang tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 16. September, 2022 daddyo skrev, for 5 timer siden: nej ? Har kun mødt juliane og hun er ikke aktiv mere ser det ud til, faktisk har begge ikke været online i lang tid Hvorfor inkluderede du så den anden pige i dit indlæg (under anmeldelser)? daddyo skrev, den 21.6.2022 at 09:09: De tilbyder begge at blive slikket og man kan så få et håndjob efter, eller leg med dem med en finger og selv gøre det , når de er tilfredse [...] Men det var fint hyggeligt og piger var bestemt ok, og kom med et brag ) Men nu spurgte jeg også kun til I want It, fordi du skrev for nogle uger siden, at du måske skulle se hende i weekenden: daddyo skrev, den 2.9.2022 at 08:52: ... møder måske i wnat it i weekenden vi har aftalt oral til hende og hj til mig her første gang Men kan forstå, at det ikke blev til noget? Men ja, de har begge ikke været aktiv længe. Det var egentlig også kun I want It, som jeg synes kunne være interessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
I want it i got it 1 Skrevet 6. Oktober, 2023 Det i want i Got it, nu synes jeg i skal prøve og skrive Til os piger istedet for og sidde og lege med jeres tissemænd og læse kommentar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 4 Skrevet 9. Oktober, 2023 I want it i got it skrev, den 6.10.2023 at 16:43: Det i want i Got it, nu synes jeg i skal prøve og skrive Til os piger istedet for og sidde og lege med jeres tissemænd og læse kommentar Har lige skrevet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 4 Skrevet 9. Oktober, 2023 Og til jer andre så nåede jeg juliane. Sjældent at se en pige bare giver så meget slip og nyder det. Hun trak nærmest betrækket af min hovedpude. Og red min finger med vidt åbne ben imens jeg onanerede bagefter. Desværre svarer hun ikke på kontakt igen. Nok noget hun ville udleve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 11. Oktober, 2023 I want I got it: Virkelig flot pige! Og sød. Men selve sexen er kedelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 4 Skrevet 11. Oktober, 2023 thedanishdude skrev, for 50 minutter siden: I want I got it: Virkelig flot pige! Og sød. Men selve sexen er kedelig lyder hm så som så, hvad måtte du give og i havde sex, ikke bare oral ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 12. Oktober, 2023 sugarM skrev, for 23 timer siden: lyder hm så som så, hvad måtte du give og i havde sex, ikke bare oral ? Beløbet forbliver privat. Men slet ikke ublu. Ja, det var sex. Ikke noget oral. Hun var ikke så vild med kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badabiing 5 Skrevet 12. Oktober, 2023 Er det for nyligt eller er det old news…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 12. Oktober, 2023 Badabiing skrev, for 2 timer siden: Er det for nyligt eller er det old news…? 6-7 uger siden vil jeg tro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 26. Maj, 2024 tror de begge er ude , eller slettet, fik mødt juliane til det hele og kors det var fedt . Men hun svarer ikke, og jeg synes ikke jeg kan kontakte hende privat, fik jo de oplysninger da jeg betalte med mobil pay. Men har fede video som jeg fik optaget af hende og mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 2. Juni, 2024 godkendtsd skrev, den 26.5.2024 at 16:10: tror de begge er ude , eller slettet, fik mødt juliane til det hele og kors det var fedt . Men hun svarer ikke, og jeg synes ikke jeg kan kontakte hende privat, fik jo de oplysninger da jeg betalte med mobil pay. Men har fede video som jeg fik optaget af hende og mig . juliane har stadig profil, men det er over en måned siden hun var aktiv, og det kan så være meget lang tid siden . Nåede at få hendes kusse på tungen og høre hende nærmest skrige i fryd over jeg blev ved det rigtige sted. Vi legede med video, har en flot sexet af det . Men hun læser ikke beskedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 25. August, 2024 ingen er aktive , nogle som ved om de kan træffes på snap, ville godt udforske blondinen med tungen, ser sgu lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 4. September, 2024 pænemand skrev, den 25.8.2024 at 08:56: ingen er aktive , nogle som ved om de kan træffes på snap, ville godt udforske blondinen med tungen, ser sgu lækker ud tak for info, har kontakt, håber på et møde snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 14. September, 2024 (edited) Juliane er aktiv igen . Kun slik og se man spiller pik bagefter. Kommer her snart 1200 Redigeret 14. September, 2024 af pænemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 60 Skrevet 14. September, 2024 https://sugardaters.com/da/profile/7DoMl6n6WY Er det ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg