Hop til indhold
Sleins

Genbesøg

Recommended Posts

Nogen der vil dele lidt erfaringer, med at besøge den samme Gp . 
Ville egentlig gerne møde den samme , men har ladet være da jeg ikke vil risikere at blive for " glad " for pigen . 
Hvad siger i for og imod :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den debat har været fremme for ikke så længe siden.

Jeg ser en jævnligt med nogle måneders mellemrum, ikke oftere af den årsag du nævner.

Nogle er rigtig gode til at skille tingene ad, men svaje sjæle som jeg kan godt løbe ind i problemer når pigen bare er super dejlig og kysser godt. I de tilfælde skal jeg have en pause så jeg ikke mister mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm! Har besøgt den samme GP flere gange, når oplevelsen har været god og skal gentages. Og der er også nogle bestemte jeg vender tilbage til, når det er lige “det” som jeg trænger til. 

Men jeg har heller aldrig haft problemer med at skille tingene ad. Hos en GP betaler jeg for mødet og det gør jeg ikke “falder for” hende. Eller måske har jeg bare ikke mødt den “rigtige”. 

Som skrevet tidligere, så er fordelen at man ved hvad man får og bagsiden at noget af spændingen forsvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

The problem I have is that there is allways THAT first time. The stars and angels you saw are rarely coming back that second time. Meaning that sometimes after a revisit I find myself sitting in the car, and like staring out of the window and like:

- ”Meh, why the fu** did I go back, it wasn’t anything like the first time”

But then you hit that sweet spot and find the one that makes you wonder if it’s a stars & angel time every time you book her. But I must say. During my 15+ years in this game. I can count those experiences on one hand. I think it’s all about chemistry and what kind of expectations you are building up before the revisit.

brgds

Buddha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en som jeg nu holder fast ved. Jeg ved godt jeg kun er der fordi hun får penge for det :) men kemien er på plads og hun har en vidunderlig personlighed :) Derfor kommer jeg tilbage, så tit jeg nu har råd til det, og nyder samværet og en god massage som jeg også trænger til. Ja, jeg er glad for hende men har ikke tabt hovedet helt ( endnu ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Jeg går på genbesøg, hvis det har været godt -mest i thaiverden -har haft mange fede oplevelser -det er bare ikke det samme næste gang ikke kun spændingen...-men mine forventninger er måske for store 2.gang -og det skal kunne måle sig med første gang... Men pigen har haft mange mænd siden jeg var der sidst -derfor er det måske kun mig der hungre "SÅ" meget efter hende -og jeg er måske bare en i rækken... Følelser er ikke noget problem -jeg giver hvad jeg får minimum... Jeg kan nemt forelske mig i agtet. 

Jeg har nogen jeg besøger måske 4-6 gange om året -og det er gensynsglæde fra begge sider, hver gang -og det kan jeg rigtig godt lide. Nogen har haft sid tid og døder ud -nye opstår -og det forsætter.

Men hvis de opfordre mig til , at komme igen snart -så gør jeg det, medmindre noget siger mig det er ½hjertet -og bare for at få penge i kassen af sig selv.......

Er altid på jagt -efter nyt, noget jeg ikke har prøvet før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig brudt mig om flere besøg af samme person, men jeg har kørt spillet, det er manipulation og overbevisning.

Mænd er dumme nok til at falde i faldet, både økonomisk og i dumhed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Nogle møder med en GP bliver aldrig bedre end første gang, mens andre GP’er formår sammen med dig, at gøre møderne bedre og bedre for hver gang. 

Og det bliver kun bedre af, at du er “glad” for pigen. Du skal så bare lære, at pakke dine følelser for hende lidt væk, når du ikke er sammen med hende, ellers så bliver det ulykkelig kærlighed, da hun ikke kan blive din helt egen alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror mine gengangergæster og jeg er enige om at vi er forelskede i hinanden:wub:.. 

I aaaaallle de sekunder vi tilbringer sammen<3.. 

Hvad angår sexen og samværet så bliver det bare bedre.. Jeg synes selv det er såååå fedt at mødes med en mand der faktisk kan spørge ind til "om festen var god" eller om jeg blev færdig med serien osv osv osv.. Og jeg håber da mine stamgæster har det på samme måde.. Sexen bliver også bedre selvom den sikkert når et punkt hvor det ikke kan forbedres mere.. 

Jeg har haft en enkel gæst der var forelsket i mig også når vi havde sagt farvel og der måtte jeg jo forklarer ham det som det er, at det er nemt at forelske sig i en person hvis man møder dem i et tidsrum der kun handler om dem og ikke handler om stressen ved at skulle lave aftensmad og hente børn og kører til fritidsaktiviteter osv osv osv.. I møder jo den bedste udgave af os piger som regel:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også prøvet at én blev forelsket i mig og så måtte det stoppe. Han blev dog ved med at kontakte mig i lang tid efter og jeg endte med at måtte sige meget tydeligt fra og det var ikke rart.

Jeg har én som jeg har set 1-2 gange om måneden i snart et år og vi er rigtig glade for hinanden :wub:.  Jeg elsker når han laver en aftale og glæder mig helt tosset til han træder ind af døren og overfalder ham inden han får sko og jakke af :lol:

Måske med tiden at spændingen aftager, som nogle af drengene påtaler og det kan jeg godt sætte mig lidt ind i, men med nogen mennesker er der bare stadig så meget at afprøve at hvert møde er noget "nyt" blandet med noget  i ved der virker for os begge og den del bliver bedre og bedre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har aldrig brudt mig om flere besøg af samme person, men jeg har kørt spillet, det er manipulation og overbevisning.

Mænd er dumme nok til at falde i faldet, både økonomisk og i dumhed :)

Jeg bliver godt nok ærgerlig på dine vegne...

Med de udtalelser du kommer med, har du helt klart ikke haft dig selv med i dit virke som gp og at kalde dine kunder for dumme og beskrive at du har "kørt spillet, det er manipulation og overbesvisning"......øv hvor er det trist...og respektløst..

Jeg håber at dit syn på mænd  ændrer sig i takt med at din selvhealing blomstre og at du formår at tilgive dig selv for de ting du har gjort i fortiden <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Med de udtalelser du kommer med, har du helt klart ikke haft dig selv med i dit virke som gp og at kalde dine kunder for dumme og beskrive at du har "kørt spillet, det er manipulation og overbesvisning"......øv hvor er det trist...og respektløst..

Jeg håber at dit syn på mænd  ændrer sig i takt med at din selvhealing blomstre og at du formår at tilgive dig selv for de ting du har gjort i fortiden <3

Generelt så det også en meget maskulin ting at udtale "at man har kørt spillet" og at mænd er der køber sex er "dumme".. Tvivler oprigtig på der sidder en dame bag profilen.. Desværre.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror mine gengangergæster og jeg er enige om at vi er forelskede i hinanden:wub:.. 

I aaaaallle de sekunder vi tilbringer sammen<3.. 

Hvad angår sexen og samværet så bliver det bare bedre.. Jeg synes selv det er såååå fedt at mødes med en mand der faktisk kan spørge ind til "om festen var god" eller om jeg blev færdig med serien osv osv osv.. Og jeg håber da mine stamgæster har det på samme måde.. Sexen bliver også bedre selvom den sikkert når et punkt hvor det ikke kan forbedres mere.. 

Jeg har haft en enkel gæst der var forelsket i mig også når vi havde sagt farvel og der måtte jeg jo forklarer ham det som det er, at det er nemt at forelske sig i en person hvis man møder dem i et tidsrum der kun handler om dem og ikke handler om stressen ved at skulle lave aftensmad og hente børn og kører til fritidsaktiviteter osv osv osv.. I møder jo den bedste udgave af os piger som regel:ph34r:.. 

Sådan en kunde er jeg nogen gange der har svært ved at sige farvel efter 2 timer hygge.  Plus Jeg afsætter 6 timer af min dag på sådan et besøge med 4 timer kørsel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Jamen jeg nyder da både og. Dvs en ny for spændingen og nogle gange (ofte)så bliver det en ny jeg gentager med. Og pt. har jeg en skøn GP hvor vi begge mødes glædestrålende hver gang.

Og vi finder på nye finesser hver gang og gentager det der hitter gang på gang på gang.

Forelsket ? ja som Jennifer skriver mens vi er sammen. Og fantaserer om alt det frække vi gør og kan gøre sammen indimellem besøgene.

Det mest potente sexorgan sidder mellem ørene. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

De ting jeg elsker at lege bliver kun bedre besøg efter besøg, jeg tænker pigen ville løbe skrigende bort, eller sparke mig ud af døren, hvis jeg prøvede at udleve hele min krøllede hjernes program på første besøg, det bruges gerne på at føle hinanden på tænderne, om jeg så må sige :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg har en portefølje på 5-6 piger som jeg genbesøger igen og igen da jeg synes det bliver bedre for hver gang og derfor er ret sikker på en dejlig oplevelse 

Jeg skifter dog af og til når der kommer vedvarende gode anmeldelser af en sød pige for også at få spændingen ved et første gangsbesøg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den samme, så meget som muligt. Jeg har ikke rigtigt nogen følelsebeskyttelse og forelsker mig nemt når det kører godt. Og så længe jeg er forelsket så bliver jeg ved.

Det kommer mig ikke så meget ved hvad hun egentlig føler for mig, hvis hun virker glad at se mig - så er det helt tilstrækkeligt. Hvad hun egentlig føler kan jeg jo aldrig sikkert vide alligevel. Jeg kan penetrere hendes mis, men ikke hendes hjerne eller hjerte. Og der er det ikke nogen forskel på GP eller nogen anden kvinde nota bene.

Jeg har ikke nogen følelsebeskyttelse og det er helt bevidst. På den anden side så kommer jeg aldrig at tabe mig helt i ulykkelig forelskelse. Those times are over and done with. Fordelen med alder og erfaring. Man ved at følelser kun er følelser og ikke liv eller død.

Så den samme, så længe som det er godt. Jeg vil ikke leve mit liv mistænksom over hvad andre tænker og føler. Det har jeg ikke rigtigt tid til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 22.6.2022 at 09:34:

Jeg håber dit syn på kvinder ændrer sig i takt med at vi er forskellige.

Branchen er forskellig fra pige til pige, kvinde til kvinde og hvis jeg vurderer at rigtig mange af mine kunder er blevet manipuleret, så er de det.

Du skal måske overveje om ikke størstedelen af kunderne har synes det var fedt at de kendte til spillets regler med genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 22.6.2022 at 11:02:

Generelt så det også en meget maskulin ting at udtale "at man har kørt spillet" og at mænd er der køber sex er "dumme".. Tvivler oprigtig på der sidder en dame bag profilen.. Desværre.. 

Jeg sidder som kvinde og jeg skriver som kvinde. Det irriterende når du sætter tvivl bag min person fordi vi ikke deler samme syn.

Jeg ved af erfaring, at de fleste mænd elskede den facon jeg tillod mig ved genbesøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg sidder som kvinde og jeg skriver som kvinde. Det irriterende når du sætter tvivl bag min person fordi vi ikke deler samme syn.

Jeg ved af erfaring, at de fleste mænd elskede den facon jeg tillod mig ved genbesøg. 

Jeg siger bare JEG tvivler pga dit ordvalg.. Det er anonymt forum så ingen af os ved hvem der sidder derude bag skærmen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg sætter ikke tvivl.. Jeg siger bare JEG tvivler pga dit ordvalg.. Det er anonymt forum så ingen af os ved hvem der sidder derude bag skærmen.. 

Du sætter ikke tvivl, men alligevel tvivler du pga mit ordvalg, det må siges at være tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, den 22.6.2022 at 00:48:

Mænd er dumme nok til at falde i faldet, både økonomisk og i dumhed

Første fornemmelse af dette fører, for mit vedkommende, til et hurtigt stop for legen. Jeg er til at legen udvikler sig i en retning, ikke nødvendigvis den jeg først havde tænkt..

Jeg tænker din forretningsfilosofi er rimelig kortsigtet, men fred med det, hvis det lykkedes for dig.

Bare husk, tit efterlyses der respekt fra/for begge parter, der fremgår ikke så tydeligt af dine indlæg.

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 12 minutter siden:

Du sætter ikke tvivl, men alligevel tvivler du pga mit ordvalg, det må siges at være tvivl.

Jeg prøver ikke at så tvivl omkring noget som helst.. Jeg siger som sagt bare at jeg tvivler.. Jeg troede du med dit "sætter tvivl" mente at jeg såede tvivl.. Dialekter i Danmark kan forvirrer^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...