Hop til indhold

Recommended Posts

Bornholmerpro skrev, den 22.6.2022 at 06:50:

Så fik jeg besøgt den meget omtalte Emilly. 
kontakten optil mødet var sådan set fin, og et møde blev aftalt. 
da jeg ankommer smiler hun professionelt til mig og tager hurtigt styringen med, læg dit tøj der, læg dig der osv osv. 

jeg fornemmer her på baggrund af tidligere anmeldelser at hun ligesom kører en standard rutine. Slik på brystvorter, videre til pikken øjenkontakt mv, 

jeg er ikke typen der holder af at læne mig tilbage og nyde rejsen, jeg vil gerne bestemme rejsen og jeg afbryder hendes rutine og tager styringen…. Ved f.eks. At ville op på kanten af sengen og få suttet pik… vende hende rundt og slikke hende bagfra…. Mv. 
jeg kan mærke det ikke er noget hun synes er nemt, men tænker hun måske lige skal vende sig til det…..

da jeg står for enden af sengen hvor hun har min pik i munden og jeg holder hende om hovedet.., helt uden at styre tempo og dybde, men hvor jeg blot følger hendes bevægelser bliver det pludseligt for meget for hende. Hun råber af mig at jeg fandme ikke skal holde mine hænder der og nu gider hun ikke mere. 
jeg siger at jeg jo ikke tog fat og styringen og hun siger de må aldrig være der. 

her stopper så min aftale med hende og jeg må gå med uforrettet sag. 

konklusionen er for mig at ønsker man et besøg med en pige der tager styringen og giver en rejse, ja så er der mange anmeldelser der siger hun levere…

hvis man som jeg gerne vil være med på at styre rejsen, så er det svært for emilly. Hun blev utryg såsnart jeg ville andet end hun havde planlagt og arme om hovedet selv uden styring af dybde og fart og jeg mener helt uden… det reagerede hun meget voldsomt på… og jeg jeg måtte gå led uforrettet sag og en del kr fattigere. 

hun virker ikke på mig som en varm kvinde der nød det hverken før eller efter. men hun ved hvad hun gør indtil man vil andet end det hun har planlagt. 

hun er en petit kvinde, små bryster og lidt fødsels form… 

med andre ord forvent ikke en ung stram kvinde. 
så siger hun at hun er fra Grækenland. Men hørte  rumænsk musik mens jeg var der

Hun har altid været en stor ener og så er hun smaddersød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da kun godt at hun har grænser, og at hun kan give tydeligt udtryk for dem.

Måske kan oplevelsen give dig en grund til at reflektere lidt over din egen opførsel? 

For det lader til, at du har glemt, hvem der sætter reglerne? Du ejer jo ikke hendes krop, bare fordi du betaler for en ydelse. Vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bornholmerpro skrev, den 22.6.2022 at 06:50:

Så fik jeg besøgt den meget omtalte Emilly. 
kontakten optil mødet var sådan set fin, og et møde blev aftalt. 
da jeg ankommer smiler hun professionelt til mig og tager hurtigt styringen med, læg dit tøj der, læg dig der osv osv. 

jeg fornemmer her på baggrund af tidligere anmeldelser at hun ligesom kører en standard rutine. Slik på brystvorter, videre til pikken øjenkontakt mv, 

jeg er ikke typen der holder af at læne mig tilbage og nyde rejsen, jeg vil gerne bestemme rejsen og jeg afbryder hendes rutine og tager styringen…. Ved f.eks. At ville op på kanten af sengen og få suttet pik… vende hende rundt og slikke hende bagfra…. Mv. 
jeg kan mærke det ikke er noget hun synes er nemt, men tænker hun måske lige skal vende sig til det…..

da jeg står for enden af sengen hvor hun har min pik i munden og jeg holder hende om hovedet.., helt uden at styre tempo og dybde, men hvor jeg blot følger hendes bevægelser bliver det pludseligt for meget for hende. Hun råber af mig at jeg fandme ikke skal holde mine hænder der og nu gider hun ikke mere. 
jeg siger at jeg jo ikke tog fat og styringen og hun siger de må aldrig være der. 

her stopper så min aftale med hende og jeg må gå med uforrettet sag. 

konklusionen er for mig at ønsker man et besøg med en pige der tager styringen og giver en rejse, ja så er der mange anmeldelser der siger hun levere…

hvis man som jeg gerne vil være med på at styre rejsen, så er det svært for emilly. Hun blev utryg såsnart jeg ville andet end hun havde planlagt og arme om hovedet selv uden styring af dybde og fart og jeg mener helt uden… det reagerede hun meget voldsomt på… og jeg jeg måtte gå led uforrettet sag og en del kr fattigere. 

hun virker ikke på mig som en varm kvinde der nød det hverken før eller efter. men hun ved hvad hun gør indtil man vil andet end det hun har planlagt. 

hun er en petit kvinde, små bryster og lidt fødsels form… 

med andre ord forvent ikke en ung stram kvinde. 
så siger hun at hun er fra Grækenland. Men hørte  rumænsk musik mens jeg var der

ha besøgt emiliy to gange. det har fungeret fint. jeg ha også lidt på fornemmelsen at hun ha fast rutine at gøre tingene på når man er i gang. men,samtidig ha jeg også oplevet at hun er åben og villig til at blive taget bagfra for eks. el andet. dog er det vigtigt tror jeg, at respektere hendes evt nej. og hvis man ha betalt for 30 min,det inkluderer visse ydelser,så må man holde sig indenfor det ydelser.

indlevelses evne er lidt begrænset,men du får hva du betaler for. 500kr for en halv time med megafransk er super pris. hun virker sød og rar og heg besøger hende gerne igen. man ka få to piger hos hende for 1200 kr i 30 min

Redigeret af hornydick

Del dette indlæg

Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 22 timer siden:

Det er da kun godt at hun har grænser, og at hun kan give tydeligt udtryk for dem.

Måske kan oplevelsen give dig en grund til at reflektere lidt over din egen opførsel? 

For det lader til, at du har glemt, hvem der sætter reglerne? Du ejer jo ikke hendes krop, bare fordi du betaler for en ydelse. Vel?

Tja det er jo så din konklusion på episoden. 
jeg prøver igen og sige hvis man kan lide at tage styringen også indenfor rammen så find en anden. Hvis ikke man styrer så gå endelig til hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er selv til det lidt mere hårde og lige på sex også give damerne nogen frække klaps på patterne of balderne... ikke alt det der kysse og kramme halløj, dog skal pigerne selv være med på legen før jeg syntes det er frækt. 

Derfor tror jeg det er bedst man skriver i en besked hvad det er man kan lide og forventer af disse møder inden man laver en aftale. 

Lyder som om at Emily er mest til det søde og bløde sex. Eller måske du bare fik skubbet til hendes grænser på en måde som hun bare ikke kunne lide.. Mega ærgelig situation.

Syntes dog at, det at hun giver dig nogen penge tilbage for det mislykkedes besøg er yderst god stil, det er bestem ikke noget mange af pigerne i den her branche praktisere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Emilly mange gange…. Dog ved at være lidt tid siden. 
Hun har aldrig svigtet, det har været godt hver eneste gang! 
Kan selv godt lide at det skal være lidt rough, men mærkelig nok sjældent med GP’ere…. Men kan da godt sige at det ikke har været ren vanilje med hende hver gang….:D

Tror bare meget det kommer an på måden og ikke mindst kemien….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bornholmerpro skrev, for 20 timer siden:

Tja det er jo så din konklusion på episoden. 
jeg prøver igen og sige hvis man kan lide at tage styringen også indenfor rammen så find en anden. Hvis ikke man styrer så gå endelig til hende 

Inden for rammen… tja, det har jo tydeligvis været uden for rammen. Der er ikke en eneste i denne tråd der genkender situationen, så tag den lige til dig igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emilly er en af mine faste go-to når hun er i byen. Har sågar været forbi her til aften. Hun svarer altid indenfor kort tid, ingen snyd med tiden. Og har altid fået kanon sex og godt humør.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...