BrandmandSam 536 Skrevet 22. Juni, 2022 Hej gutter. Planlægger mit næste besøg hos en GP. Jeg tænker på et godt dybt og savlende øko-blow, deepthroat og sex med sport i 2’eren. Skal være med facefucking og gerne mulighed for CIM. Berøringsvenlig og kys er klart er plus. Har selv fundet frem til June, som jeg ikke har besøgt før, og hun ligner et godt bud. Har I andre gode bud jeg bør være opmærksom på eller andre gode råd i denne forbindelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 22. Juni, 2022 Du kan rolig besøge June, hun er helt klar på det du efterlyser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 22. Juni, 2022 (edited) Hans69 skrev, for 12 minutter siden: Du kan rolig besøge June, hun er helt klar på det du efterlyser Tak, @Hans69 Jeg har læst anmeldelser og finder June er klart interessant. Hvis ikke nogen kan overbevise mig om noget andet, så bliver det et besøg i Ahornsgade Redigeret 22. Juni, 2022 af BrandmandSam Stavefjel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 22. Juni, 2022 Det kan gå ret så vildt for sig hos Lina Bbw. https://annoncelight.dk/showad/331307 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 22. Juni, 2022 Prøv at søge på Kate 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 22. Juni, 2022 lingo skrev, for 15 minutter siden: Prøv at søge på Kate Tak! Der er godt nok en del Kate’s derude… Er der en specifik Kate du tænker på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 339 Skrevet 22. Juni, 2022 BrandmandSam skrev, for 12 minutter siden: Tak! Der er godt nok en del Kate’s derude… Er der en specifik Kate du tænker på? Jeg tænker det er denne Kate der hentydes til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 22. Juni, 2022 Waverider skrev, for 11 minutter siden: Jeg tænker det er denne Kate der hentydes til Tak! Interessant - hun kan vist også noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 339 Skrevet 22. Juni, 2022 (edited) Det kunne også lyde som om Hana i Hillerød er med et godt stykke af vejen. Redigeret 22. Juni, 2022 af Waverider Dobbeltkonfekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 22. Juni, 2022 Waverider skrev, for 22 minutter siden: Det kunne også lyde som om Hana i Hillerød er med et godt stykke af vejen. Tak! Havde faktisk set anmeldelsen, men det kunne bestemt også være et godt bud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 10. Juli, 2022 Helt sikkert kun BBW 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 10. Juli, 2022 (edited) Waverider skrev, den 22.6.2022 at 20:18: Jeg tænker det er denne Kate der hentydes til Grrrrrrr!!! Alt for lang tid at vente. Kan hun ikke få fast bopæl heroppe? Dejlige danske Lærke hos Eventyrpigerne har vist ikke CIM og facefucking, ellers kunne hun måske også være en idé. Bare ærgeligt at hun næsten hver uge skal til Fjenneslev. Redigeret 10. Juli, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. Juli, 2022 Frække Tanja skrev, den 10.7.2022 at 20:23: Helt sikkert kun BBW Lina BBW sku der stå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 12. Juli, 2022 Tak for Jeres input. Det endte med er besøg hos June og det var helt perfekt. Hun leverede på alle de ønskede parametre og det var en virkelig god oplevelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg