jp 191994 Skrevet 22. Juni, 2022 Viviana en ny Gudinde! Surfede lidt rundt på nettet og AL kom med https://annoncelight.dk/showad/325478 Det er svært på Vestsjælland med Gode GP så jeg spilede øjnene op over foto af Viviana. Foto er ægte. Måske fra sidste uge men helt klart hende. Og min ydmyge mening slet ikke fyldestgørende. Hun ser meget bedre ud IRL. Hun er et lille nips ca 160 cm og under 50 kg. Knald lang sort hård som hele tiden kommer velkomment ind over din krop. Sms delen var hurtig en time efter stod jeg på adressen og blev vist ind! Super gode forhold, boble bad rent og alt 100 0/0 Blev modtaget med åbne arme, kindkys og nussen. Lånte toilet der var rigeligt plads til 30 min sex for 1200. Inde ved sengen tog hun langsomt mit tøj af! Hun selv i smat sort blonde sæt. For hver del hun aftog kyssede hun afklædt hud fantastisk! Jeg fik anvist midten af sengen og hun startede Og her slutter min beretning! Efter hendes ønske som jeg respekterer! Men kan sige jeg var på intet tidspunkt alene. Den lille meget smukke kvinde var overalt, det var utroligt! Tusind tak til Viviana for rigtigt GIRLF. dog med masser af kondom skifte undervejs. Jeg gik ud i bilen ligesom på en lille sky! Det var fantastisk sex med en utrolig sød indlevende kvinde som jeg kom til at lide på 30 min. Bedømmelse 10 ud af 10 hele vejen og kondom på toppen. Venlig hilsen JP Og go aften. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 23. Juni, 2022 jp skrev, for 10 timer siden: Viviana en ny Gudinde! Surfede lidt rundt på nettet og AL kom med https://annoncelight.dk/showad/325478 Det er svært på Vestsjælland med Gode GP så jeg spilede øjnene op over foto af Viviana. Foto er ægte. Måske fra sidste uge men helt klart hende. Og min ydmyge mening slet ikke fyldestgørende. Hun ser meget bedre ud IRL. Hun er et lille nips ca 160 cm og under 50 kg. Knald lang sort hård som hele tiden kommer velkomment ind over din krop. Sms delen var hurtig en time efter stod jeg på adressen og blev vist ind! Super gode forhold, boble bad rent og alt 100 0/0 Blev modtaget med åbne arme, kindkys og nussen. Lånte toilet der var rigeligt plads til 30 min sex for 1200. Inde ved sengen tog hun langsomt mit tøj af! Hun selv i smat sort blonde sæt. For hver del hun aftog kyssede hun afklædt hud fantastisk! Jeg fik anvist midten af sengen og hun startede Og her slutter min beretning! Efter hendes ønske som jeg respekterer! Men kan sige jeg var på intet tidspunkt alene. Den lille meget smukke kvinde var overalt, det var utroligt! Tusind tak til Viviana for rigtigt GIRLF. dog med masser af kondom skifte undervejs. Jeg gik ud i bilen ligesom på en lille sky! Det var fantastisk sex med en utrolig sød indlevende kvinde som jeg kom til at lide på 30 min. Bedømmelse 10 ud af 10 hele vejen og kondom på toppen. Venlig hilsen JP Og go aften. Hej. Jeg synes at du skulle sende hende link til dit opslag,med din fantastiske anmeldelse,så kan hun lægge den ind på sin annonce, det sætter de stor pris på, jeg gør det selv. Rigtig god sankthans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Juni, 2022 Ja hun ser “knepbar” ud, er hun en dansk kvinde? bh Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 23. Juni, 2022 Bødlen skrev, for 1 minut siden: Ja hun ser “knepbar” ud, er hun en dansk kvinde? bh Bødlen Hun er født i Spanien Taler flydende engelak og oversætter sms på dansk og skriver tilbage på dansk ca 35 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indomitable 53 Skrevet 25. Juni, 2022 jp skrev, den 23.6.2022 at 16:17: Hun er født i Spanien Taler flydende engelak og oversætter sms på dansk og skriver tilbage på dansk ca 35 år 35 år? Langt fra.. nærmere 45. Og flydende engelsk er det ikke.. men forståeligt nok. Og hun er fra Colombia. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 25. Juni, 2022 Indomitable skrev, for 2 minutter siden: 35 år? Langt fra.. nærmere 45. Og flydende engelsk er det ikke.. men forståeligt nok. Og hun er fra Colombia. Tror også du har ret. de fleste piger der siger de kommer fra Spanien er fra Colombia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 27. Juni, 2022 jp skrev, den 22.6.2022 at 22:28: ... en ny Gudinde! Hun har fået nye billeder, men har været i DK 1-2 år eller mere (on and off) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg