Hop til indhold
Guest Aalborg

Nyt Thai-sted i Aalborg.

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle sammen.

Jeg så i dag i EB, og også i fredags, en annonce om et Thai-sted i Aalborg, og det måtte da undersøges nærmere:

Af sted og lavede lidt research.

Stedet er i de tidligere lokaler, hvor Maraya havde til huse. Den forretning lukkede for 5-6 uger siden og bør slettes af Thai-listen Vest.

Det nye sted hedder Royal Thai Massage, og har til huse Danmarksgade 13, kld. 9000 Aalborg, tlf. 5273 5699 med daglige åbningstider fra 10-19.

Jeg var indenfor to gange, men begge gange var der optaget. Der var kun en i forretningen. Hun oplyste dog, at der normalt er en mere, men at hun ikke kom i dag.

Det må så undersøges nærmere.

Håber stedet bliver opdateret på listen og at der hurtigt kommer en bedømmelse og beskrivelse af betjeningen samt prisniveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle sammen.

Jeg så i dag i EB, og også i fredags, en annonce om et Thai-sted i Aalborg, og det måtte da undersøges nærmere:

Af sted og lavede lidt research.

Stedet er i de tidligere lokaler, hvor Maraya havde til huse. Den forretning lukkede for 5-6 uger siden og bør slettes af Thai-listen Vest.

Det nye sted hedder Royal Thai Massage, og har til huse Danmarksgade 13, kld. 9000 Aalborg, tlf. 5273 5699 med daglige åbningstider fra 10-19.

Jeg var indenfor to gange, men begge gange var der optaget. Der var kun en i forretningen. Hun oplyste dog, at der normalt er en mere, men at hun ikke kom i dag.

Det må så undersøges nærmere.

Håber stedet bliver opdateret på listen og at der hurtigt kommer en bedømmelse og beskrivelse af betjeningen samt prisniveau.

Hej Aalborg

Tak for oplysningen.

(Der er større chance for at jeg får øje på nye emner til listen, hvis de bliver skrevet i strengen

vi har om hhv. thilisten øst og vest)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej OD.

Fint nok - men hvordan finder jeg den??

Jeg ved i øvrigt heller ikke, hvordan jeg laver et PM

Hjælp mig og tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjælp mig og tak.

I øverste højre hjørne kan du se "Private beskeder". Tryk på den.

Der efter kan du se næste billede til venstre. Tryk på "Opret besked"

Der efter skriver du det brugernavn du vil sende en besked til som næste billede og trykker på "Tilføj [Til] "

Herefter skriver du din besked og trykker på "Udfør" som vist på sidste billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej OD.

Fint nok - men hvordan finder jeg den??

Hjælp mig og tak.

Thailistetråden vest (og øst) ligger under ""Efterlysninger thaimassage og thaipiger":

viewtopic.php?f=44&t=5143

Du kan skrive en bemærkning om nye steder der, så kan alle følge med når nyt kommer til.

Hvis du hellere vil med privat besked, som BTB så fint illustrere, er det også fint.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thailistetråden vest (og øst) ligger under ""Efterlysninger thaimassage og thaipiger":

viewtopic.php?f=44&t=5143

Du kan skrive en bemærkning om nye steder der, så kan alle følge med når nyt kommer til.

Hvis du hellere vil med privat besked, som BTB så fint illustrere, er det også fint.

-OD

der gives vist kun alm massage altså skal den vel være grøn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...