Hop til indhold
mejersken

Kom og knep min kone - Århus/Odense

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg vil gerne dele min oplevelse med parret bag denne annonce

https://annoncelight.dk/annonce/74245/ko ... n-i-odense

Bilederne i Annoncen er nok et par år gamle, men hun er stadig en flot pige med gode former.

Jeg mødte dem på et hotel i den vestlige del af Århus.

Konen sad på sengen iført en mørk halv-gennemsigtig overdel samt et par små mørke trusser, mens manden sad fuldt påklædt i en stol ved siden af. Der blev han iøvrigt siddende under hele mødet :?

Vi startede med at tage et hurtigt bad sammen hvor der ikke blev sparet på kys og kærtegn. - meget dejligt.

Vi rykkede derefter ind til sengen hvor den stod på gensidig fransk, mest til hende da hun var meget glad for min teknik og fik orgasme et par gange.

Vi krøb derefter ned under den store dobbelt dyne hvor det blev til endnu flere kys og kram kombineret med dansk indtil jeg måtte strække gevær. Vi tog derefter endnu et bad sammen hvor vi fik vasket diverse kropsvæsker af og kysset færdigt.

Tilsidt hyggesnakkede vi lidt om løst og fast inden jeg efter 1.5 time gik igen.

Alt i alt var det et godt besøg som kan anbefales, hvis man ikke har noget imod at manden i forholdet er til stede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mens manden sad fuldt påklædt i en stol ved siden af. Der blev han iøvrigt siddende under hele mødet :?

Tilsidt hyggesnakkede vi lidt om løst og fast inden jeg efter 1.5 time gik igen.

Alt i alt var det et godt besøg som kan anbefales, hvis man ikke har noget imod at manden i forholdet er til stede.

Vil det sige at manden sad og kiggede på - eller sad han i et andet rum? Kunne han ikke gå en tur imens? - og hvad kostede sådan en omgang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...