Bananas 17566 Skrevet 25. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Måske på svensk men ikke på dansk.. Det findes ikke animositet — Den Danske Ordbog (ordnet.dk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 25. Juni, 2022 (edited) Bananas skrev, for 2 minutter siden: animositet — Den Danske Ordbog (ordnet.dk) Jajaja.. Rettede mig selv.. Internettet er ikke skide hurtigt hernede i tyrkiet.. De første 9 Google resultater var engelsk eller svensk.. Redigeret 25. Juni, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jajaja.. Rettede mig selv.. Internettet er ikke skide hurtigt hernede i tyrkiet.. De første 9 Google resultater var engelsk eller svensk.. Milliondollarspørgsmålet er nu bare: hvad hedder det på tyrkisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 25. Juni, 2022 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Milliondollarspørgsmålet er nu bare: hvad hedder det på tyrkisk? Det havde været anvendeligt her da Hamam massøren på den anden side af gaden lige fortalte mig at jeg faktisk burde give ham massage fordi hans nakke gjorde ondt efter hele den her uge hvor han har gloet ned på min altan, der ellers var barrikeret med tæpper, og set på mig nøgen solbade.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Det havde været anvendeligt her da Hamam massøren på den anden side af gaden lige fortalte mig at jeg faktisk burde give ham massage fordi hans nakke gjorde ondt efter hele den her uge hvor han har gloet ned på min altan, der ellers var barrikeret med tæpper, og set på mig nøgen solbade.. Stakkels mand. Kan godt forstå ham. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 26. Juni, 2022 charlieCarlo skrev, den 23.6.2022 at 21:18: Jeg kender nu en ny dejlig thaidame, som jeg hjælper og holder rigtig meget af. Hun kom til "at afløse en anden", som jeg mistede for 18 mdr siden. Mit spørgsmål er, hvis jeg som igår kom for at tage hende med ud og spise, og køre hende hjem bagefter, og hun så siger.. du kan drikke en øl mens du venter, og så har jeg lige et hj til en kunde som en af mine andre piger servicerer, det tager kun 15 min vent på mig... Jeg sagde nej tak, uden at sige at for mig var det en dårlig optakt til en hyggelig aften på en resto. Det blev sådan, pigen der arbejdede med kunden fik intet at vide, og kunden fik ikke sit hj. Vi taler om en ejer af en klinik der kunne tjene kr 300 på at lave hj. Hvad tænker i??? Hvis du vil indlede et forhold til en thaimassøse kan du lige så godt med det samme indstille dig på, at der er et par kameler, der skal sluges: 1. Hendes job kommer før jeres forhold 2. Du er ikke den enste mand i hendes liv. Kun hvis du er meget rig og parat til at spendere rigdommen på hende og hendes projekter i hjemlandet, kan du forvente andet. Dette er ikke sagt for at tale grimt om thaimassøser, men det er nu engang bare sådan det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 26. Juni, 2022 Virgula skrev, for 16 minutter siden: 1. Hans job kommer før jeres forhold 2. Du er ikke den enste kvinde i hans liv. Hvis man skifter lidt på kønnene, så fungerer det godt også på temmelig mange danske mænd. Og svenske... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 26. Juni, 2022 Bananas skrev, for 9 minutter siden: Hvis man skifter lidt på kønnene, så fungerer det godt også på temmelig mange danske mænd. Og svenske... Ha, ha ... touché. Jeg ved heller ikke, hvor den med at asiatiske kvinder skulle være underdanige kommer fra. Det gælder i hvert fald ikke dem, jeg er stødt på - de har i den grad bukserne på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 26. Juni, 2022 Virgula skrev, for 13 minutter siden: Ha, ha ... touché. Jeg ved heller ikke, hvor den med at asiatiske kvinder skulle være underdanige kommer fra. Det gælder i hvert fald ikke dem, jeg er stødt på - de har i den grad bukserne på. Nej underdanige er nok ikke hvad man tænker på. De er - som alle andre - interesserede i et godt liv. De er - som de fleste andre - interesserede i penge. Det som generelt skiller mange thaikvinder fra nordiske - min erfaring - er at mange gerne tager sig af de traditionelle kvindesyslerne i hjemmet. En anden forskel er at de - min erfaring - ikke går så meget op i udseende. Har manden penge og er et godt menneske, så er udseendet ikke af nogen større betydning. Men underdanige ... nej. Er det underdanighed man vil have så skal man nok .... ja hvad skal man? Skifte århundrede måske? 1800'ene kan være vært at prøve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 27. Juni, 2022 Bananas skrev, for 21 timer siden: Nej underdanige er nok ikke hvad man tænker på. De er - som alle andre - interesserede i et godt liv. De er - som de fleste andre - interesserede i penge. Det som generelt skiller mange thaikvinder fra nordiske - min erfaring - er at mange gerne tager sig af de traditionelle kvindesyslerne i hjemmet. En anden forskel er at de - min erfaring - ikke går så meget op i udseende. Har manden penge og er et godt menneske, så er udseendet ikke af nogen større betydning. Men underdanige ... nej. Er det underdanighed man vil have så skal man nok .... ja hvad skal man? Skifte århundrede måske? 1800'ene kan være vært at prøve. Jeg vidste slet ikke jeg var thai før din kommentar.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 27. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Jeg vidste slet ikke jeg var thai før din kommentar.. Bedre sent end aldrig. บูม-บูม 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 169 Skrevet 8. December, 2022 JenniferRomantica skrev, den 23.6.2022 at 22:54: Jeg vil sige at min kæreste accepterer det jeg laver.. Men jeg kunne aldrig drømme om at lade ham vente fordi jeg lige havde en gæst og jeg ved det ville være ubehageligt for ham.. Der er forskel på at man accepterer det og så at man skal tilsidesættes for det.. Det er samtidig en meget direkte konfrontation med det arbejde vi piger nu engang har valgt os som nemt kan undgås og som er total unødvendig.. For mig er det også et spørgsmål om respekt.. Og at vise ham at han da selvfølgelig er den vigtigste.. Jeg kan godt forstår dit "nej".. Tak Jennifer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 169 Skrevet 8. December, 2022 (edited) Virgula skrev, den 26.6.2022 at 13:10: Hvis du vil indlede et forhold til en thaimassøse kan du lige så godt med det samme indstille dig på, at der er et par kameler, der skal sluges: 1. Hendes job kommer før jeres forhold 2. Du er ikke den enste mand i hendes liv. Kun hvis du er meget rig og parat til at spendere rigdommen på hende og hendes projekter i hjemlandet, kan du forvente andet. Dette er ikke sagt for at tale grimt om thaimassøser, men det er nu engang bare sådan det er. Godt skrevet. Hendes job er nr.1 er at hun skal tjene pengene. Hun er gift med en anden mand. Hun har mange kunder selv. Det er optakten til middagen den begivenhed, som er svært at til side sættes for bare 300 for et hj, som hun kan tjene 150 på at hendes pige udfører det. Jeg har lært nu, at acceptere vip`s som lægger det hun har brug for, bare jeg bliver set, og at vi skiller tingene lidt ad. Og respekterer hvad der sker begge veje. Og ja der er økonomi imellem os, og derfor er det også i tanken som oprindeligt nævnt. Hvad gør man lige inden man skal ud og spise. Den aften viste jeg, at det var lavt, for kortsigtet, for små penge. Ud fra min konstruktion. Og tænkte det var en ringe optakt til at gå ud sammen. Tak for jeres indspark. Redigeret 8. December, 2022 af charlieCarlo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charlieCarlo 169 Skrevet 8. December, 2022 charlieCarlo skrev, for 25 minutter siden: Tak Jennifer du har forstået mig, og også tak til andre som udfordrede mit indlæg med deres meninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg