Hop til indhold
SuSa

Har nogen prøvet Mej i Zen ? slikke pussy til Dansk uden

Recommended Posts

Har nogen prøvet spa og slikke pussy på Mej i Zen-Thaiwellness??

Jeg har fra anden bruger fået følgende beskrivelse

Her er så min beretning.

Da jeg kom op til stedet blev jeg mødt af hende som åbner døren på stedet.

Jeg blev præsenteret for stedets menu og valgte 1 time Spa med pigen og derefter 1 time Zen tantra. Jeg blev så præsenteret for Mej (udtales vist Mae) som blev omtalt meget rosende. Meget god og sød osv. sød og ok køn.

Efter Spa til 1.000 kr. med Mej kom jeg ind i værelset og op på briksen. Stort sted og gode lokaler.

Massagen gik i gang. Ok massage kombineret med lette berøringer på ryg og ben. Dejligt afslappende og jeg næsten fald i søvn.

Så blev jeg vendt om og massagen fortsætte. Still og roligt, ingen hastværk. De nedre regioner blev blidt berørt og efter et stykke tid kom spørgsmålet -Mere????

Hmm hvad har du a byde på????

HJ eller BJ med eller uden tøj. Også mulighed for BJ uden gummi til 1200 kr. nøgen. Ingen mulighed for sex i første omgang.

Jeg kom frem til lidt HJ og så BJ nøgen og med lick pussy til 1500(special). Så smed hun tøjet og kravlede op på briksen.

Hun er vel et sted i 40 erne, små bryster, lidt slappe og vel mærket af børn. Hun er en petit kvinde - ikke fed eller buttet men maven mærket at fødsler - lidt slap i skinnet men ellers ok. Hun er ikke en ungpige nips.

Under HJ var der fri adgang til at røre og pille over alt. Og jeg fik lov til at fingerkneppe hende. Lod til at hun synes om det. Brysterne fik også en stor tur med finger og tunge.

Hun begyndte at give BJ så englene sang. Jeg krøb ned til hendes pussy og begyndte at slikke hende og det var noget hun kunne lide.

Med et let træk hev hun mig op og jeg kom ind i hendes dejlige snævre pussy uden kondom.

Jeg tror lysten pludseligt kom over hende og det blev til dansk uden.

Har andre været i spa eller prøvet at lick pussy på Mej?? og hvad var resultatet. Jeg har prøvet men havde ikke selv held til at få dansk uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nogen prøvet spa og slikke pussy på Mej i Zen-Thaiwellness??

Jeg er blevet kontaktet af den bruger som var årsag til indlægget.

Han gør mig opmærksom på, at jeg i den version som jeg gengiver blander forskellige klinikker og piger sammen.

Jeg har været for hurtig til at sende indlægget ud.

Jeg undskylder hermed overfor den anden bruger, Mej og forretning.

Susa

Del dette indlæg

Link til indlæg

håndværker

Hvis du nu læser begge indlæg som er skrevet af trådstarter så ser du at han i indlæg nr. 2 beklager at han har blandet forskellige episoder sammen så kan det ikke være lige meget hvor i landet det er.

Trådstarter.

Jeg syntes det er meget prisværdigt du gør opmærksom på fejlen.

andre ville bare have ladet det stå, det er rart der også findes personer som dig.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

som jeg læser indlægget så har trådstarter ikke besøgt nogen men har fået fortalt episoden fra en anden, og det er der det er gået galt

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

som jeg læser indlægget så har trådstarter ikke besøgt nogen men har fået fortalt episoden fra en anden, og det er der det er gået galt

the rider

ah..det står der jo også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

håndværker

Hvis du nu læser begge indlæg som er skrevet af trådstarter så ser du at han i indlæg nr. 2 beklager at han har blandet forskellige episoder sammen så kan det ikke være lige meget hvor i landet det er.

Det ændre da ikke ved at det ville være rart med en sted markering i overskriften!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...