Quack 63 Skrevet 26. Juni, 2022 Halløj. Jeg skriver dette opslag, for at informere om at det anmeldelses-system der bliver brugt på Nympho, langt fra holder stik. Jeg har forsøgt at give en pige en dårlig udspecificeret anmeldelse, da jeg havde en rigtig uheldig oplevelse med hende. (Jeg giver også gode anmeldelser til de gode piger) Jeg skrev til Nympho support, hvor jeg spurgte hvordan det kunne være at de dårlige anmeldelser bliver fjernet? Her blev jeg bare mødt med et svar om at de anså det for spam eller chikane. Langt fra sandheden. Så gør jeg selv den tjeneste at lade være med at besøge en gp, på baggrund af anmeldelser fra Nympho. 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 105 Skrevet 26. Juni, 2022 Så er det jo godt vi har eroguide hvor vi kan kikke hen. Har du lavet anmeldelsen her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2022 Quack skrev, for 3 timer siden: Halløj. Jeg skriver dette opslag, for at informere om at det anmeldelses-system der bliver brugt på Nympho, langt fra holder stik. Jeg har forsøgt at give en pige en dårlig udspecificeret anmeldelse, da jeg havde en rigtig uheldig oplevelse med hende. (Jeg giver også gode anmeldelser til de gode piger) Jeg skrev til Nympho support, hvor jeg spurgte hvordan det kunne være at de dårlige anmeldelser bliver fjernet? Her blev jeg bare mødt med et svar om at de anså det for spam eller chikane. Langt fra sandheden. Så gør jeg selv den tjeneste at lade være med at besøge en gp, på baggrund af anmeldelser fra Nympho. Trust pilot er ikke meget bedre. De fjerne også anmeldelser som det anmeldte firma beder om at få fjernet. Faktisk gør de fleste anmeldelses site dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quack 63 Skrevet 27. Juni, 2022 Bogormen skrev, for 19 timer siden: Så er det jo godt vi har eroguide hvor vi kan kikke hen. Har du lavet anmeldelsen her? Nej. Men det er Jenny det drejer sig om. Der ville jeg holde mig væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 6. Juli, 2022 nørden skrev, den 26.6.2022 at 14:08: Trust pilot er ikke meget bedre. De fjerne også anmeldelser som det anmeldte firma beder om at få fjernet. Faktisk gør de fleste anmeldelses site dette. I har vist helt misforstået hvordan klager over anmeldelsessystemer skal fungere. Den hjemmeside anmeldelsen ligger, på er forpligtet til at verificere at anmelderen vitterlig har handlet med det sted der anmeldes, hvis virksomheden gør krav derom. Det er ikke specifikt for trustpilot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg