Hop til indhold
apollodrengen

Mia, Hobrovej 386, Aalborg

Recommended Posts

Jeg var et smut i Aalborg i dag, og fik øje på at en af mine absolutte favoritter, nemlig Silvia var på vagt hos Hermodsgade. http://side6.dk/resultatside/?q=1145 Desværre var der optaget, (ved godt jeg burde have bestilt tid men det var en pludselig opstået chance).

Så var gode råd dyre, tjekkede hurtigt side6 og fandt hende her: http://massage.side6.dk/aalborg

Stedet var nemt at finde, og forholdsvis diskret, med fin parkering lige ved døren. Bliver lukket ind af Mia, videre til bollerummet og får stukket menuen i hånden. Pigen snakker engelsk og da jeg er bedst til dansk blev det ikke til den helt store samtale, men vi forstod hinanden. Bestilte dansk, svensk og fransk til 800,- og fik de lovede ydelser som var ok, men ikke noget særligt. Startede med lidt svensk som udviklede sig til et halvt minuts spansk inden montering af gummi og herefter fransk som ikke var særligt dybt, videre til hende på toppen og afsluttede i missionæren.

Udover at sexen ikke var noget særligt, var jeg også skuffet over pigen som ikke levede op til hendes tekst og billeder. Alderen er væsentligt højere end de 26 hun skriver og billederne kan såmænd nok være af hende men hun ser meget ældre og fyldigere ud i virkeligheden.

Var pengene spildt? kan man spørge sig selv: nej det var de nok ikke men de kunne havde været brugt noget bedre, hvorfor jeg absolut heller ikke kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...