modenelsker 9553 Skrevet 28. Juni, 2022 https://ekstrabladet.dk/krimi/i-faengsel-for-at-bedrage-og-true-sexhungrende-maend/9318415 Godt at se, at det kan betale sig at anmelde svindel, ved sex handel. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 28. Juni, 2022 Jeg tror vist lige jeg vil åbne en lækker flaske kold hvidvin og skåle på denne glædelige nyhed.........ligeledes en stor, iskold hvidvinsskål og god tur ned til de 4 små Bitches der nu skal meget lææææænge i fængsel.....Game over...pas på med at tabe sæben i badet, tøser!!. Yes!!, dejlig sommerferie og fisse til os andre...he...he....life is good. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 28. Juni, 2022 Hvis man bevar sin sunde fornuft og ikke hopper med på snap, overfører penge på forhånd osv, kan det aldrig gå alt, men mange er desværre for naive og godtroende og det bliver udnyttet af sådanne lavsi små drenge/mænd .... Lad os håbe karma rammer dem ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 28. Juni, 2022 Sportstossen skrev, for 2 timer siden: Hvis man bevar sin sunde fornuft og ikke hopper med på snap, overfører penge på forhånd osv, kan det aldrig gå alt, men mange er desværre for naive og godtroende og det bliver udnyttet af sådanne lavsi små drenge/mænd .... Lad os håbe karma rammer dem ! Det er jo ikke hele sagen, jeg har prøvet og blive mødt af to mænd da jeg sådan helt normalt skulle besøge en pige, - de var meget truende, og selv om jeg pustede mig op var det ikke nok, så jeg tog bene på nakken og slap fra dem, det kostede mig ikke noget, men jeg er meget forsigtig med opgange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 28. Juni, 2022 Derudover skal de vel undvære fast fisse i et par år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 29. Juni, 2022 Servciesboy skrev, for 12 timer siden: Det er jo ikke hele sagen, jeg har prøvet og blive mødt af to mænd da jeg sådan helt normalt skulle besøge en pige, - de var meget truende, og selv om jeg pustede mig op var det ikke nok, så jeg tog bene på nakken og slap fra dem, det kostede mig ikke noget, men jeg er meget forsigtig med opgange Handler den konkrete sag ikke om at de forurettede overførte penge på nettet i den tro at det var kvinder som solgte seksuele ydelser, billeder etc ... Det du beskriver var jo ikke tilfældet her og det kan man ikke gardere sig i mod . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Side45 26 Skrevet 29. Juni, 2022 GIANT COCK skrev, for 22 timer siden: Game over...pas på med at tabe sæben i badet, tøser!!. Yes!!, dejlig sommerferie og fisse til os andre...he...he....life is good. Det er fint de har fået deres dom. Men det ondskabsfuldt når du ønsker de skal udsættes for seksuelle krænkelser og overgreb i badet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Juni, 2022 Side45 skrev, for 4 minutter siden: Det er fint de har fået deres dom. Men det ondskabsfuldt når du ønsker de skal udsættes for seksuelle krænkelser og overgreb i badet. Hvor læser du noget om, at jeg ønsker dette? 1. Jeg synes selv det er pisse irriterende at tabe sæben i badet.....ligge der nøgen som mand med en våd numse lige i vejret. Ret træls når man endelig nyder badet ...helt alene.....mens man lystigt synger om nøgne damer 2. Jeg giver faktisk tøserne en anbefaling om netop ikke at tabe sæben i badet....en velment advarsel om at være yderst årvågen..... at tabe sæben, saboterer jo netop denne frie oplevelse det er at nyde et dejligt bad på egen hånd..... Fri som fuglen i den danske sommer Jo, det er sgu vigtigt med et bad og god hygiejne, inden man skal besøge de skønne glædespiger......hvis man da har muligheden for dette de næste 4-5 år....meeeeen de "bader" sgu nok som de har redt de næste mange år bag tremmer....he...heeeeee....og kun godt for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Side45 26 Skrevet 29. Juni, 2022 GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden: Hvor læser du noget om, at jeg ønsker dette? 1. Jeg synes selv det er pisse irriterende at tabe sæben i badet.....ligge der nøgen som mand med en våd numse lige i vejret. Ret træls når man endelig nyder badet ...helt alene.....mens man lystigt synger om nøgne damer 2. Jeg giver faktisk tøserne en anbefaling om netop ikke at tabe sæben i badet....en velment advarsel om at være yderst årvågen..... at tabe sæben, saboterer jo netop denne frie oplevelse det er at nyde et dejligt bad på egen hånd..... Fri som fuglen i den danske sommer Jo, det er sgu vigtigt med et bad og god hygiejne, inden man skal besøge de skønne glædespiger......hvis man da har muligheden for dette de næste 4-5 år....meeeeen de "bader" sgu nok som de har redt de næste mange år bag tremmer....he...heeeeee....og kun godt for det. Det læser jeg mellem dine ret humoristiske linjer. Hvordan indsætter du alle de smileys? Derudover er der så et marked for naive mænd der hopper på den slags svindel, det bør også straffes med buksevand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Juni, 2022 Side45 skrev, for 1 minut siden: Det læser jeg mellem dine ret humoristiske linjer. Hvordan indsætter du alle de smileys? Derudover er der så et marked for naive mænd der hopper på den slags svindel, det bør også straffes med buksevand. 100% enig......det er dælme også mangel på årvågenhed den anden vej rundt at hoppe på denne limpind som nogle mænd desværre stadig gør....godt du kan se min humor i mit indlæg....smileys indsætter du jo ved at vælge dem i den øverste bjælke mens du skriver....god aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Side45 26 Skrevet 29. Juni, 2022 GIANT COCK skrev, Lige nu: 100% enig......det er dælme også mangel på årvågenhed den anden vej rundt at hoppe på denne limpind som nogle mænd desværre stadig gør....godt du kan se min humor i mit indlæg....smileys indsætter du jo ved at vælge dem i den øverste bjælke mens du skriver....god aften. sådan. Tak også god aften til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Side45 26 Skrevet 29. Juni, 2022 modenelsker skrev, den 28.6.2022 at 16:11: https://ekstrabladet.dk/krimi/i-faengsel-for-at-bedrage-og-true-sexhungrende-maend/9318415 Godt at se, at det kan betale sig at anmelde svindel, ved sex handel. Der er kun tale om økonomisk svindel. Der er ikke tale om sex handel som trådopetter skriver. Sex handel, er trafficing som er langt alvorligere end at 4 mænd er sigtet for svindel fra købelystne mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 30. Juni, 2022 Servciesboy skrev, den 28.6.2022 at 19:09: Det er jo ikke hele sagen, jeg har prøvet og blive mødt af to mænd da jeg sådan helt normalt skulle besøge en pige, - de var meget truende, og selv om jeg pustede mig op var det ikke nok, så jeg tog bene på nakken og slap fra dem, det kostede mig ikke noget, men jeg er meget forsigtig med opgange Den konkrete sag handler om Økonomisk svindel via nettet, hvorfor så komme med din røverhistorie, som intet har med den konkrete sag at gøre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 30. Juni, 2022 Sportstossen skrev, den 28.6.2022 at 16:36: Hvis man bevar sin sunde fornuft og ikke hopper med på snap, overfører penge på forhånd osv, kan det aldrig gå alt, men mange er desværre for naive og godtroende og det bliver udnyttet af sådanne lavsi små drenge/mænd .... Lad os håbe karma rammer dem ! Jo, for i det her tilfælde er der også tale om afpresning, som er noget vi er mange der frygter. Derfor også trådene med kritiske holdninger til, at skal sende foto og link til Facebook osv. inden et besøg. Det er vi mangler der aldrig vil gøre, og sagen her underbygger, at man skal passe meget på med, hvilke oplysninger man giver. Vi er nogle der har valgt at bestille sex fra et telefonnummer, som er registreret og den vej igennem kan der findes en del oplysninger om en, og derfor kan man sagtens komme i problemer ved fuskere som dem her, ved udelukkende at have sent en sms med forespørgsler., Så nej, det handler også om andet end bare at betale forud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 30. Juni, 2022 Side45 skrev, den 29.6.2022 at 18:59: Der er kun tale om økonomisk svindel. Der er ikke tale om sex handel som trådopetter skriver. Sex handel, er trafficing som er langt alvorligere end at 4 mænd er sigtet for svindel fra købelystne mænd. Har du læst artiklen? "Fire unge mænd udgav sig for at være kvinde, der solgte sex på sociale medier. I stedet var det et stort svindelnummer, og mændene er nu idømt fængselsstraffe for bedrageri og afpresning" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg