Hop til indhold
Filosoffen20

Erfaringer fra søde piger i Ålborggade 8 -- Sara Thaimassage

Recommended Posts

Jeg har siddet og set på dette massage sted i Ålborggade 8 på Østerbro i København.

Pigerne ser utrolig søde og dejlige ud.

Har nogen erfrainger med stedet og pigerne, især hende i den røde kjole og den anden med stribe trøje på forsiden af hjemmesiden? Kunne godt tænke mig at hører, da stedet ikke er sådan rigtig anmeldt i dette forum.

http://www.sarathaimassage.dk/velkommen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har siddet og set på dette massage sted i Ålborggade 8 på Østerbro i København.

Har nogen erfrainger med stedet og pigerne, især hende i den røde kjole og den anden med stribe trøje på forsiden af hjemmesiden? Kunne godt tænke mig at hører, da stedet ikke er sådan rigtig anmeldt i dette forum.

Jeg var der et par gange, da Jenny (nu Vardegade) havde stedet, så jeg har ingen aktuelle erfaringer med, hvad der sker på stedet. Det, der får mig til at skrive, er, at du ved et besøg må være indstillet på, at begrebet "diskretion" er ret meningsløst her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar, men hvad mener du med bemærknkngen diskretion vil virke menngsløst?

For jeg tror vel ikke mere overvåget af almen vellet end andre steder....Var det tidligere sted Jennys da meget populært? For var det sådn, så man folk jo ikke være hæmmet af folk overvågenhed...men hvad ved jeg...

Har set at stedet annoncerer med vintertilbud frem til årsskiftet....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Filosof.

Det er sådan set heller ikke det, jeg skriver. Jeg skriver, at "begrebet diskretion er meningsløst i denne sammenhæng".

Med det mener jeg, at stedet på ingen måde ligger diskret. Ålborggade er en næsten unaturlig smal gade, hvor der på visse tidspunkter er en del (gående) trafik, og klinikken ligger i en butik lige ud til gaden, hvor der ikke er så meget som et vindfang at skjule sig i. Er klinikken tilmed langsom til at åbne, når man ringer på, er man ret eksponeret.

Man kan, kort sagt, langtfra påstå, at stedet ligger diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Man kan, kort sagt, langtfra påstå, at stedet ligger diskret.

Køb en elefanthue eller tag din eventuelle styrthjelm på, inden du når frem til Ålborggade, så er problemet løst... :P;)

Ved mit eget allerførste besøg hos en glædespige havde jeg Dr. Zivago hue på, og den er god nok til at skjule sig i, men en elefanthue er endnu bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

men en elefanthue er endnu bedre.

Så er det godt, at det snart er vintertid, så det virker mere naturligt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ellers også kan det have den modsatte virkning, da pigerne tror at det er et criminal robbery

:lol: brug i stedet pizzabud forklædning, bruger den selv hver uge :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køb en elefanthue eller tag din eventuelle styrthjelm på, inden du når frem til Ålborggade, så er problemet løst... :P;)

Ved mit eget allerførste besøg hos en glædespige havde jeg Dr. Zivago hue på, og den er god nok til at skjule sig i, men en elefanthue er endnu bedre.

Det er vist en balancegang, TH.

Formummer man sig for meget, kan det virke så mistænkeligt, at folk først rigtigt begynder at kigge.

En regnfrakke har f.eks kun den tilsigtede virkning i regnvejr, mens den er malplaceret i 30 grader med høj sol.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er al den formummen ikke ligegyldig. Møder du en bekendt, vil du blive genkendt selv om du har skæg og blå briller på, hvis bekendten er tæt nok på. Alle andre kan du da være totalt ligeglade med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er al den formummen ikke ligegyldig. Møder du en bekendt, vil du blive genkendt selv om du har skæg og blå briller på, hvis bekendten er tæt nok på. Alle andre kan du da være totalt ligeglade med.
Lige præcis.

Min strategi er da også at virke så naturlig som mulig, og derudover jeg har altid en god forklaring parat, hvis jeg skulle møde en bekendt i nærheden af gerningsstedet. Heldigvis er der tæt på Vandtårnsvej et foretagende, som det i min stilling ville være helt naturligt at besøge.

Jeg har fundet ud af, at min stresscontainer faktisk er en glimrende "forklædning", og de gange, jeg har været i Slaglille, har jeg haft mit kamera med på maven. I den ene ende for at slippe hjemmefra "til en opgave", og i den anden ende for tilsyneladende at fotografere kirken.

Men jeg har også lært, at klatgæld og fremmed phisse altid skal holdes mindst 5 km fra hjemmet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

fremmed phisse altid skal holdes mindst 5 km fra hjemmet :lol:

Nå for pokker, så har jeg lagt op til problemer. Det er byen ikke stor nok til :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld d'herrer hvis jeg forstyrrer denne seriøse diskretionsdiskussion, men jeg tænkte vende tilbage til trådstarterens oprindelige spørgsmål "har nogen erfaringer med stedet og pigerne".

Men hensyn til diskretion, synes jeg ikke Ålborggade 8 skiller sig fra de fleste. Gaden er rimeligt stille, og det er også noget med at en klinik som er så synlig, også måtte være seriøs, ik? I hvert fald havde jeg for cirka 100 år siden rigtigt sjove og dejlige oplevelser hos Jenny som tideligere huserede her. Og på den tiden var det snarere sådan at det var inde på selve klinikken der man nogle (mange) gange kunde opleve mangel på diskretion. Havde en gang en utroligt ophidsende seance i det berømte lille værelse med kun et forhæng der skillede briksen fra opholdsværelset, hvor politiet og sundhedsministeriet diskuterede sexsalg og kondomer imens jeg og en fnissende pige så tavst som muligt knaldede løs. Kan i forestille jer at at uden et lyd explodere over en pige, imens politiet og sundhedsstyrelsen diskuterer problematiken med sexsalg sammen med en meget taknemmelig Jenny to meter derfra? ;)

I hvert fald; jeg har besøgt Sara. Det er hun i stribet trøje på forsiden der ejer stedet. Fik dog massage af en anden pige, og det var en spøjs oplevelse der ikke havde brug for at gentages.

Læs eventuelt mere her. Bananas besøger Sara Thaimassage

B

PS Når politiet og sundhedsmenneskerna var gået, kom en grinende Jenny in på værelset til mig og pigen og gav os to kondomer som myndighederne havde skænket hende - "hvis en situation skulle opstå".

Nu kan jeg jo ikke tænke mig at en sådan situation skulle opstå på en thaiklinik, men som politiet sagde inden han gik: "Man ved aldrig med massagekunder".

Nej man ved jo aldrig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter de mere sådan lidt legestue kommentarer omkring gennemleg og skæg med blå briller, så kvitterer jeg for Bananens mere seriøse indlæg og vil forsøge at kaste mig ud i Ålborggades favn.

Selvom man af førnævntes indlæg må sige, at at stedet kom noget uheldig fra start set i lyset af den forrige ejers herligheder....Hvordan er standarden hos Jennys i Vardegade fornærværende?????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...