Hop til indhold
Joan

Anny i Vejle - (( min thai favorit))

Recommended Posts

Hende her vil jeg klart anbefale.. jeg får hende kun til sex når hun lander i Vejle. Gider ikke det der fake massage 

Jeg besøgte hende i Tirsdags til 30min sex.. hun kysser og slikker en over hele kroppen ingen berøringsangst hun er bare frisk .. jeg slikkede hende til hun kom .. vi kneppede i alle stillinger .. 

Pigen 10/10 

Sted: 9/10 boligkompleks 

Sex 10/10 bedste sex nogensinde 

Gentagelse ja da selvfølgelig 100% ..

Pas godt på hende .. 

https://annoncelight.dk/showad/336435

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type

Man skal altså ikke sådan kimse af falsk massage ;) Men lyder skønt! Tak for anmeldelsen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, Anny gør det rigtig godt, hendes massage med pirring er top klasse også virker det som om hun nyder at komme til Danmark de 3 måneder og servicerer os liderlige hankøn. Håber hun finder et sted i Aarhus som sidste sommer, så jeg kan spare en del kørsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
LarsB skrev, den 5.7.2022 at 12:48:

Enig, Anny gør det rigtig godt, hendes massage med pirring er top klasse også virker det som om hun nyder at komme til Danmark de 3 måneder og servicerer os liderlige hankøn. Håber hun finder et sted i Aarhus som sidste sommer, så jeg kan spare en del kørsel. 

Dumt spørgsmål, men gælder et turistvisum fra Thailand kun i tre måneder? Synes at tre måneder er et emne, der går igen vdr. thaipiger i Danmark :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansen. skrev, for 1 time siden:

Ja, max 90 dage

de bruger en anden kalender i thailand, det forklare nok, hvorfor det snarer er 900 dage, de bliver her ;) hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
peter.c skrev, for 1 time siden:

de bruger en anden kalender i thailand, det forklare nok, hvorfor det snarer er 900 dage, de bliver her ;) hehe

Hvordan bærer de sig ad med det? :0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joan skrev, den 1.7.2022 at 20:35:

Hende her vil jeg klart anbefale.. jeg får hende kun til sex når hun lander i Vejle. Gider ikke det der fake massage 

Jeg besøgte hende i Tirsdags til 30min sex.. hun kysser og slikker en over hele kroppen ingen berøringsangst hun er bare frisk .. jeg slikkede hende til hun kom .. vi kneppede i alle stillinger .. 

Pigen 10/10 

Pas godt på hende .. 

Hun er en éner!

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, den 7.7.2022 at 16:21:

Nu taler du om noget du ikke ved, hun er her ikke over de 90 dage hver gang, hun rejser hjem og er hjemme i Thailand hver gang. Den eneste gang hun var her lidt længere var grundet COVID og da havde de kontakt til både politiet og US for at sikre sig, der ikke ville være problemer når hun skulle hjem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 9 timer siden:

Nu taler du om noget du ikke ved, hun er her ikke over de 90 dage hver gang, hun rejser hjem og er hjemme i Thailand hver gang. Den eneste gang hun var her lidt længere var grundet COVID og da havde de kontakt til både politiet og US for at sikre sig, der ikke ville være problemer når hun skulle hjem 

øh.... nu kan du åbentbart ikke læse dansk, for jeg skriver "de"og ikke hende specifikt !

lagde du mærke til at det var skrevet med et smil. ;) 

men bedre held med at komme op på den hvide hest næste gang, du skal spille helt  :) haha

men du mener altså at der ikke er nogle Thai'er som bliver her længere end de 90 dage ?  men de må da gerne arbejde her i på et tourist visa må de ikk ? 

og skal vi lige være enige om en helt klar ting -  Hr. "har sat mig godt ind i tingene " bruger de den samme kalender i thailand som vi bruger i den vestlige del af verden  ?

(lad mig gi dig et lille råd, du kan google det inden du svare :) haha )

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 12 timer siden:

øh.... nu kan du åbentbart ikke læse dansk, for jeg skriver "de"og ikke hende specifikt !

lagde du mærke til at det var skrevet med et smil. ;) 

men bedre held med at komme op på den hvide hest næste gang, du skal spille helt  :) haha

men du mener altså at der ikke er nogle Thai'er som bliver her længere end de 90 dage ?  men de må da gerne arbejde her i på et tourist visa må de ikk ? 

og skal vi lige være enige om en helt klar ting -  Hr. "har sat mig godt ind i tingene " bruger de den samme kalender i thailand som vi bruger i den vestlige del af verden  ?

(lad mig gi dig et lille råd, du kan google det inden du svare :) haha )

Til peter.c  tja hvad skulle vi gøre uden folk som dig ,,   Der har sat sig godt ind i tingene !!! Men alle input gælder jo , så nogle bliver før andre "Erfarende bruger " 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 11 timer siden:

Til peter.c  tja hvad skulle vi gøre uden folk som dig ,,   Der har sat sig godt ind i tingene !!! Men alle input gælder jo , så nogle bliver før andre "Erfarende bruger " 

Tak - du er så sød 

ja folk som dig ville jo være helt fortabt 

jeg læser også alle dine indlæg med et smil :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anny er tilbage i Esbjerg

glæder mig til at besøge hende i gen, hun er virkelig dejlig at være sammen med, har besøgt hende ret mange gange efterhånden, vær Sød ved hende så er hun fantastisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joan skrev, den 1.7.2022 at 20:35:

Pigen 10/10 

Pas godt på hende .. 

Hun er bare sindssyg sød og lækker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse1 skrev, den 22.9.2023 at 10:09:

Det gad jeg også godt vide, men tror det ikke

Nej det er ikke samme pige, blot genbruger de annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Super træls de gør det for så er det jo ikke vildt let at læse anmeldelser når det er forskellige piger. I dag hedder hun Mali hende der bruger annoncenummeret

Ja men tit har de jo en mamasan der har lavet annonce og hun bruger den igen når der kommer ny pige så de ikke skal lave ny annonce hele tiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 2 timer siden:

Ja men tit har de jo en mamasan der har lavet annonce og hun bruger den igen når der kommer ny pige så de ikke skal lave ny annonce hele tiden 

Ja rigtigt nok men alligevel super træls da det jo gør anmeldelser ubrugelige, for selv om en er godt anmeldt, er det jo slet ikke sikker den næste har samme kvaliteter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 1 time siden:

Ja rigtigt nok men alligevel super træls da det jo gør anmeldelser ubrugelige, for selv om en er godt anmeldt, er det jo slet ikke sikker den næste har samme kvaliteter.

Helt enig, kan give en del forvirring 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...