Guest KPBR Skrevet 2. Juli, 2022 Jeg ser en annonce som lyder spændende, og hendes behandling kunne jeg godt tænke mig og prøve. Men da hun holder til i Hanstholm og jeg tæt på Randers, så har jeg langt og køre, så jeg sender en sms til hende som lyder således: Hej Sanne Jeg har set din annonce flere gange, og kunne godt tænke mig din behandling, men har langt op til dig. Er du kun i Hanstholm?? Mvh Peter Hun svare: Min tlf er kun til aftaler. Der hvor jeg er. Jeg svare: Okay det må du undskylde. Hun svare: BLOKERET Jeg er godt klar over, at pigerne får mange useriøse beskeder. Men syntes jo ikke det er forkert og spørge, da mange piger flytter rundt i hele landet, så det var nemmere at besøge hende hvis hun kom tættere på hvor jeg bor. Min besked til hende, var i hvertfald ikke for at være uhøflig på nogen måde, og jeg er mega ked af hun har blokeret mig. Har jeg dummet mig ??? P.s NAVNE OG BYNAVNE ER IKKE DE RIGTIGE, DA JEG PÅ INGEN MÅDE ØNSKER AT UDSTILLE HENDE HERINDE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 2. Juli, 2022 Personligt synes jeg godt man kan tillade sig at spørge om en pige kommer til en by tættere på en, men har dog også forståelse for at pigerne sikkert modtager mange beskeder som ikke fører til noget. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 2. Juli, 2022 KPBR skrev, for 6 minutter siden: Hun lyder som en det virkelig ikke er nødvendig at bruge tid på. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 2. Juli, 2022 Elprebsi skrev, for 1 minut siden: Personligt synes jeg godt man kan tillade sig at spørge om en pige kommer til en by tættere på en, men har dog også forståelse for at pigerne sikkert modtager mange beskeder som ikke fører til noget. Ja dem får de mange af siger pigerne. Og jeg har da også forståelse for, at de ikke gider bruge tid på sms. Og det er mega træls hvis hun har opfattet min sådan, for det var bestemt ikke hensigten ved og skrive til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 2. Juli, 2022 Pite skrev, for 2 minutter siden: Hun lyder som en det virkelig ikke er nødvendig at bruge tid på. Jeg ville gerne besøge hende hvis hun kom tættere på, gider bare ikke køre så langt. Derfor jeg spurgte hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 261 Skrevet 2. Juli, 2022 KPBR skrev, for 20 minutter siden: Jeg ser en annonce som lyder spændende, og hendes behandling kunne jeg godt tænke mig og prøve. Men da hun holder til i Hanstholm og jeg tæt på Randers, så har jeg langt og køre, så jeg sender en sms til hende som lyder således: Hej Sanne Jeg har set din annonce flere gange, og kunne godt tænke mig din behandling, men har langt op til dig. Er du kun i Hanstholm?? Mvh Peter Hun svare: Min tlf er kun til aftaler. Der hvor jeg er. Jeg svare: Okay det må du undskylde. Hun svare: BLOKERET Jeg er godt klar over, at pigerne får mange useriøse beskeder. Men syntes jo ikke det er forkert og spørge, da mange piger flytter rundt i hele landet, så det var nemmere at besøge hende hvis hun kom tættere på hvor jeg bor. Min besked til hende, var i hvertfald ikke for at være uhøflig på nogen måde, og jeg er mega ked af hun har blokeret mig. Har jeg dummet mig ??? P.s NAVNE OG BYNAVNE ER IKKE DE RIGTIGE, DA JEG PÅ INGEN MÅDE ØNSKER AT UDSTILLE HENDE HERINDE. Jeg personligt syntes ikke at det du har gjort er forkert…. Måske det var heldigt for dig at hun blokerede dig!!! Hun var nok bare ikke den rette 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 2. Juli, 2022 KPBR skrev, for 19 minutter siden: Jeg ser en annonce som lyder spændende, og hendes behandling kunne jeg godt tænke mig og prøve. Men da hun holder til i Hanstholm og jeg tæt på Randers, så har jeg langt og køre, så jeg sender en sms til hende som lyder således: Hej Sanne Jeg har set din annonce flere gange, og kunne godt tænke mig din behandling, men har langt op til dig. Er du kun i Hanstholm?? Mvh Peter Hun svare: Min tlf er kun til aftaler. Der hvor jeg er. Jeg svare: Okay det må du undskylde. Hun svare: BLOKERET Jeg er godt klar over, at pigerne får mange useriøse beskeder. Men syntes jo ikke det er forkert og spørge, da mange piger flytter rundt i hele landet, så det var nemmere at besøge hende hvis hun kom tættere på hvor jeg bor. Min besked til hende, var i hvertfald ikke for at være uhøflig på nogen måde, og jeg er mega ked af hun har blokeret mig. Har jeg dummet mig ??? P.s NAVNE OG BYNAVNE ER IKKE DE RIGTIGE, DA JEG PÅ INGEN MÅDE ØNSKER AT UDSTILLE HENDE HERINDE. du har ikke dummet dig !!!! glem hende, hun er spild af tid, en total primadonna luder ! hvis hun opfører sig sådan på en høflig henvendelse og du ovenikøbet siger undskyld for ulejligheden og du så bliver blokeret for det tro mig den service hun ville ha leveret ville ha været elendig og der skulle ikke gå meget galt i jeres kommunikation for at hun havde flippet ud over et eller andet !!! så bare glem hende 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 2. Juli, 2022 [email protected] skrev, for 4 minutter siden: Jeg personligt syntes ikke at det du har gjort er forkert…. Måske det var heldigt for dig at hun blokerede dig!!! Hun var nok bare ikke den rette Tak.......Nej måske ikke. Er blevet en erfaring rigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 2. Juli, 2022 peter.c skrev, for 5 minutter siden: du har ikke dummet dig !!!! glem hende, hun er spild af tid, en total primadonna luder ! hvis hun opfører sig sådan på en høflig henvendelse og du ovenikøbet siger undskyld for ulejligheden og du så bliver blokeret for det tro mig den service hun ville ha leveret ville ha været elendig og der skulle ikke gå meget galt i jeres kommunikation for at hun havde flippet ud over et eller andet !!! så bare glem hende Tak.... Tjaa jeg spekulerede også bagefter på, hvilken måde hun ville være på hvis jeg besøgte hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 263 Skrevet 2. Juli, 2022 KPBR skrev, for 34 minutter siden: Jeg ser en annonce som lyder spændende, og hendes behandling kunne jeg godt tænke mig og prøve. Men da hun holder til i Hanstholm og jeg tæt på Randers, så har jeg langt og køre, så jeg sender en sms til hende som lyder således: Hej Sanne Jeg har set din annonce flere gange, og kunne godt tænke mig din behandling, men har langt op til dig. Er du kun i Hanstholm?? Mvh Peter Hun svare: Min tlf er kun til aftaler. Der hvor jeg er. Jeg svare: Okay det må du undskylde. Hun svare: BLOKERET Jeg er godt klar over, at pigerne får mange useriøse beskeder. Men syntes jo ikke det er forkert og spørge, da mange piger flytter rundt i hele landet, så det var nemmere at besøge hende hvis hun kom tættere på hvor jeg bor. Min besked til hende, var i hvertfald ikke for at være uhøflig på nogen måde, og jeg er mega ked af hun har blokeret mig. Har jeg dummet mig ??? P.s NAVNE OG BYNAVNE ER IKKE DE RIGTIGE, DA JEG PÅ INGEN MÅDE ØNSKER AT UDSTILLE HENDE HERINDE. Hende gad jeg sku ikke bruge 5 sek mere på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 2. Juli, 2022 Hende tror jeg også jeg har prøvet at skrive til, med nogenlunde samme svar, på trods af, at hun i sin annonce skriver, at hun svarer på mail og sms Drop hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 2. Juli, 2022 Glem hende - hendes service er med garanti lige så ringe som hendes svar. Du har intet gjort forkert, endda opført dig som en sand gentleman. Vidre i livet der er mange søde mus derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danmarklorteland 10 Skrevet 2. Juli, 2022 KPBR skrev, for 1 time siden: Jeg ser en annonce som lyder spændende, og hendes behandling kunne jeg godt tænke mig og prøve. Men da hun holder til i Hanstholm og jeg tæt på Randers, så har jeg langt og køre, så jeg sender en sms til hende som lyder således: Hej Sanne Jeg har set din annonce flere gange, og kunne godt tænke mig din behandling, men har langt op til dig. Er du kun i Hanstholm?? Mvh Peter Hun svare: Min tlf er kun til aftaler. Der hvor jeg er. Jeg svare: Okay det må du undskylde. Hun svare: BLOKERET Jeg er godt klar over, at pigerne får mange useriøse beskeder. Men syntes jo ikke det er forkert og spørge, da mange piger flytter rundt i hele landet, så det var nemmere at besøge hende hvis hun kom tættere på hvor jeg bor. Min besked til hende, var i hvertfald ikke for at være uhøflig på nogen måde, og jeg er mega ked af hun har blokeret mig. Har jeg dummet mig ??? P.s NAVNE OG BYNAVNE ER IKKE DE RIGTIGE, DA JEG PÅ INGEN MÅDE ØNSKER AT UDSTILLE HENDE HERINDE. Og du følte, du skulle dele dine følelser på eroguide? Hun ligner en som har været alt for mange år i branchen og som om hun er en primadonna og man skal ikke forstyrre hende med unødvendige beskeder. Bare skriv til hende, hun ikke skal springe over sin medicin og det skal nok gå. I øvrigt, er du for blød til denne verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 2. Juli, 2022 Danmarklorteland skrev, for 1 minut siden: Og du følte, du skulle dele dine følelser på eroguide? Hun ligner en som har været alt for mange år i branchen og som om hun er en primadonna og man skal ikke forstyrre hende med unødvendige beskeder. Bare skriv til hende, hun ikke skal springe over sin medicin og det skal nok gå. I øvrigt, er du for blød til denne verden. Dele mine følelser......Næææ jeg spørger bare om i mener jeg har dummet mig ved og skrive sådan en besked til hende.. For blød......Hmmm jeg troede det kaldtes og være ordentlig og høflig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danmarklorteland 10 Skrevet 2. Juli, 2022 KPBR skrev, Lige nu: Dele mine følelser......Næææ jeg spørger bare om i mener jeg har dummet mig ved og skrive sådan en besked til hende.. For blød......Hmmm jeg troede det kaldtes og være ordentlig og høflig Hvorfor skulle du så bruge mere tid på en prostitueret, som klart trænger til en pause? Har hun blokeret dig?Som om hendes fisse er lavet af guld. Det er ikke verdens undergang.Kom videre i dit liv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 2. Juli, 2022 Danmark... Lorte... Land... Gad vide hvorfor det er det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 2. Juli, 2022 Ser intet problem med din besked, og GP'er flytter jo ofte rundt, så hun kunne jo bare svarer pænt. Så som andre skriver drop hende, hendes toldmodighed på sms, afspejler nok også hendes service. Så du undgik nok en dårlig oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 2. Juli, 2022 Det skal du bare tage lige så iskoldt, som hun gør. Det kan være lettere sagt end gjort. Og grin lidt af, at hun er så sølle, at hun har brug for at fortælle dig, at hun har blokeret dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 96 Skrevet 3. Juli, 2022 Jeg har oplevet tilsvarende hvor jeg har stillet andre afklarende og høflige spørgsmål. Mit svar må også være, undgå dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 3. Juli, 2022 Du kunne evt have holdt øje med hvornår annoncen var det sted som passede til dig. Jeg forstår godt pigerne bliver trætte af alle de spørgsmål dagen lang . Hvis en pige feks er på fyn, skriver jeg heller ikke til hende at jeg er langt fra hende ( ligegyldig info for hende ) men afventer og holder øjet med hendes kalender elle hvornår hun annoncerer i kbh . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 3. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 10 minutter siden: Du kunne evt have holdt øje med hvornår annoncen var det sted som passede til dig. Jeg forstår godt pigerne bliver trætte af alle de spørgsmål dagen lang . Hvis en pige feks er på fyn, skriver jeg heller ikke til hende at jeg er langt fra hende ( ligegyldig info for hende ) men afventer og holder øjet med hendes kalender elle hvornår hun annoncerer i kbh . Ja og det har jeg også gjort, men hun annoncere kun på dagen hun er på. Og da jeg har skiftende arbejdstider skal jeg lige planlægge mit besøg hos hende. Hendes annonce er lidt speciel modsat alle andre, så derfor min interesse for hende. Så jeg så ikke noget forkert i og stille hende et spørgsmål, men det gjorde hun så.... Og nej, jeg stiller ikke spørgsmål til alle pigerne jeg besøger, hun er den første. Og ja, jeg forstår også godt pigerne bliver trætte af spørgsmål dagen lang, men omvendt så er det også det de må forvente, ligesom alle andre virksomheder modtager spørgsmål til deres produkter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 3. Juli, 2022 KPBR skrev, for 28 minutter siden: Ja og det har jeg også gjort, men hun annoncere kun på dagen hun er på. Og da jeg har skiftende arbejdstider skal jeg lige planlægge mit besøg hos hende. Hendes annonce er lidt speciel modsat alle andre, så derfor min interesse for hende. Så jeg så ikke noget forkert i og stille hende et spørgsmål, men det gjorde hun så.... Og nej, jeg stiller ikke spørgsmål til alle pigerne jeg besøger, hun er den første. Og ja, jeg forstår også godt pigerne bliver trætte af spørgsmål dagen lang, men omvendt så er det også det de må forvente, ligesom alle andre virksomheder modtager spørgsmål til deres produkter. Ta det ikke personligt, hun har fået masser spørgsmål i løbet af dagen som måske ikke fører til nogle besøg, dit var ikke specielt dumt, men oven i de mange andre, flød bægeret måske over ved lige dig . Ærgerligt, men så var hun måske den type for dig alligevel . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 3. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 5 minutter siden: Ta det ikke personligt, hun har fået masser spørgsmål i løbet af dagen som måske ikke fører til nogle besøg, dit var ikke specielt dumt, men oven i de mange andre, flød bægeret måske over ved lige dig . Ærgerligt, men så var hun måske den type for dig alligevel . Nej nej det gør jeg bestemt heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 3. Juli, 2022 (edited) KPBR skrev, for 12 timer siden: Jeg ser en annonce som lyder spændende, og hendes behandling kunne jeg godt tænke mig og prøve. Men da hun holder til i Hanstholm og jeg tæt på Randers, så har jeg langt og køre, så jeg sender en sms til hende som lyder således: Hej Sanne Jeg har set din annonce flere gange, og kunne godt tænke mig din behandling, men har langt op til dig. Er du kun i Hanstholm?? Mvh Peter Hun svare: Min tlf er kun til aftaler. Der hvor jeg er. Jeg svare: Okay det må du undskylde. Hun svare: BLOKERET Jeg er godt klar over, at pigerne får mange useriøse beskeder. Men syntes jo ikke det er forkert og spørge, da mange piger flytter rundt i hele landet, så det var nemmere at besøge hende hvis hun kom tættere på hvor jeg bor. Min besked til hende, var i hvertfald ikke for at være uhøflig på nogen måde, og jeg er mega ked af hun har blokeret mig. Har jeg dummet mig ??? P.s NAVNE OG BYNAVNE ER IKKE DE RIGTIGE, DA JEG PÅ INGEN MÅDE ØNSKER AT UDSTILLE HENDE HERINDE. peter.c skrev, for 12 timer siden: du har ikke dummet dig !!!! glem hende, hun er spild af tid, en total primadonna luder ! hvis hun opfører sig sådan på en høflig henvendelse og du ovenikøbet siger undskyld for ulejligheden og du så bliver blokeret for det tro mig den service hun ville ha leveret ville ha været elendig og der skulle ikke gå meget galt i jeres kommunikation for at hun havde flippet ud over et eller andet !!! så bare glem hende Det bliver næsten sådan helt TV-agtigt. “De følgende begivenheder er fiktion, men baseret på virkelige hændelser.” Jeg tænker snarere, at din overskrift er meget sigende for, at det er det første spørgsmål, der falder dig ind. “Har jeg dummet mig?” Os (måske især danske) mænd bør sgu lære at tænke anderledes og sige, hvad er der måske også den anden vej? “Hvordan kan hun tillade sig det?” “Hvorfor spilde tid på hende?” Der er ligeså mange kvinder som mænd i denne verden. At kalde hende en primadonna luder ville så måske være et eksempel på de mænd, der skal lære at tale lidt pænere til deres piger (alle jokes til side) Redigeret 3. Juli, 2022 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 3. Juli, 2022 (edited) TheLion skrev, for 9 timer siden: Det bliver næsten sådan helt TV-agtigt. “De følgende begivenheder er fiktion, men baseret på virkelige hændelser.” Jeg tænker snarere, at din overskrift er meget sigende for, at det er det første spørgsmål, der falder dig ind. “Har jeg dummet mig?” Os (måske især danske) mænd bør sgu lære at tænke anderledes og sige, hvad er der måske også den anden vej? “Hvordan kan hun tillade sig det?” “Hvorfor spilde tid på hende?” Der er ligeså mange kvinder som mænd i denne verden. At kalde hende en primadonna luder ville så måske være et eksempel på de mænd, der skal lære at tale lidt pænere til deres piger (alle jokes til side) nu taler jeg egentlig pænt til alle, og hende her er ikke min pige !!! men jeg kalder her en spade for en spade - det gør vi nemlig i Jylland men hvad vil du da kalde hende??? hun er ikke en primadonna. ? hun er ikke en luder. ? jeg kender mange ludere som alle har min største respekt, og dem kalder jeg aldrig ludere eller andre ord som kommer ind på deres profession, - men jeg kalder dem ikke gudinder og alt det anden højrøvede lort som folk som dig sikkert kan finde på, hvis man opfører sig som en, ja, så kalder jeg hende det. det her er sagt for at visualisere overfor en broder herinde, at han på ingen måde, skal ha det dårligt over hans opførsel overfor den her type at kvinde !!! du er åbentbart den type, der straks er oppe på barrikaderne, som den hvide ridder - tillykke med det. (alle jokes til side ) Redigeret 3. Juli, 2022 af peter.c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg