Hop til indhold
hejmeddig

Squirty wendy esbjerg ADVARSEL!!!!!!!!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/313889

Jeg må kraftig advare mod hende. Aldrig mødt nogen så ubehøvlet der sviner folk til på det groveste.

Jeg tog dog kun 15 min men det aftalte vi i sms.

det første hun  gør når hun sætter kondom på er at fortælle hun lige havde været ved læge med skridtet fordi hun havde knopper så det var nogle ulækre naturlige kondomer. Allerede der røg den ligesom lidt.

Vi kneppede vel 3 min så ville hun ikke mere og vi rodede  rundt i stillinger fordi hun ikke kunne de stillinger åbenbart og havde travlt med jeg skulle komme. Jeg måtte heller ikke rigtig røre.

Så hun tog kondom af og brugte hænderne 1 min før jeg kom bipede hendes telefon som hun i øvrigt kiggede meget på og havde med i sengen. Så stoppede hun og jeg fik a vide jeg kunne gå hjem og rykke den af og os der kommer efter 15 min er ulækre eller (disgusting pigs). Fordi vi er nærige.

Hun startede tiden åbenbart da hun fik pengene og der gik jeg ud og vaskede den lidt først. Der var ingen håndklæde hvilket jeg gjorde hende opmærksom på bagefter. Og sådan et svin som mig skulle ingen håndklæde have sagde hun.

Har aldrig mødt noget så dårlig og ubehøvlet som hende. Ville hellere smide 500kr i havnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har da også virkelig tirret hende. Hun havde da nok forventet, at du havde taget benene på nakken, allerede da hun fortalte dig om knopperne.

Hun nævner jo selv i annoncen, at hun ikke tager kunder på dage hvor hun ikke er oplagt. Godt hun har styr på det, det havde jo nok været grimt at møde hende på en af de dårlige dage.:-o

Hun vil nok få det svært på sin rundtur og møde flere afskyelige svin. Vi jyder har jo et godt og kærligt forhold til vores penge.:) Måske er der lidt jyde i hende, hun viser jo helt klart at hun også har et godt og kærligt forhold til vores penge....

Del dette indlæg

Link til indlæg
hejmeddig skrev, den 3.7.2022 at 16:48:

https://annoncelight.dk/showad/313889

Jeg må kraftig advare mod hende. Aldrig mødt nogen så ubehøvlet der sviner folk til på det groveste.

Jeg tog dog kun 15 min men det aftalte vi i sms.

det første hun  gør når hun sætter kondom på er at fortælle hun lige havde været ved læge med skridtet fordi hun havde knopper så det var nogle ulækre naturlige kondomer. Allerede der røg den ligesom lidt.

Vi kneppede vel 3 min så ville hun ikke mere og vi rodede  rundt i stillinger fordi hun ikke kunne de stillinger åbenbart og havde travlt med jeg skulle komme. Jeg måtte heller ikke rigtig røre.

Så hun tog kondom af og brugte hænderne 1 min før jeg kom bipede hendes telefon som hun i øvrigt kiggede meget på og havde med i sengen. Så stoppede hun og jeg fik a vide jeg kunne gå hjem og rykke den af og os der kommer efter 15 min er ulækre eller (disgusting pigs). Fordi vi er nærige.

Hun startede tiden åbenbart da hun fik pengene og der gik jeg ud og vaskede den lidt først. Der var ingen håndklæde hvilket jeg gjorde hende opmærksom på bagefter. Og sådan et svin som mig skulle ingen håndklæde have sagde hun.

Har aldrig mødt noget så dårlig og ubehøvlet som hende. Ville hellere smide 500kr i havnen.

Der er lignende oplevelser med hende her på E.G. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...