Gæst Skrevet 15. Juli, 2015 Det kunne også være noget for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 17. Juli, 2015 Jeg er også interesseret i et GB med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mf11 8 Skrevet 20. Juli, 2015 The Kitten på annoncelight i dag: Jeg har næsten mistet min stemme men det er jo ikke det mit mundtøj skal bruges til he he 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deerhunter 191 Skrevet 23. Juli, 2015 besøgte hende for ca. 14 dage siden. Lidt sjov pige, der var hæs og kunne bruge munden. Men en lidt underlig oplevelse af bolle en meget slank pige, der bare næsten var for villig til alt. På vej ud af døren kom der så lige et vennepar på besøg - uanmeldt/hun havde glemt det.gentagelse - måske D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 28. August, 2015 enig med dig Mand38hun er ikke lækker og har lige været i bad når man møder hendeog en aftale ahhh det er hun ikke god til...hun kan ikke når man er ved hendes dør...eller tar ikke sin tlf..så nej tak til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 28. August, 2015 (edited) Hun var faktisk lækker for et par år tilbage, men det er vist gået meget ned af bakke. Redigeret 30. August, 2015 af Kurator udokumenterede beskyldninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Norsk dreng 3 Skrevet 11. December, 2016 En venn av meg så annonsen, men var så dum at han ikke sjekket opp omtaler før han bestilte tid. Han omtaler stedet som skittent, (lå bruk papir på gulvet, teppet på sengen var skittent) huset godt slitt og det samme gjorde damen. Når han kontaktet henne var hun ovenpå hos en venn etter sigende. Hadde avtalt en time, det var gjort på 20 min. Min venn ble skuffet når det Ikke var mulig med samleie pga hun var for tørr. Hun gjorde ingenting for å bli våtere sa han. Han burde gått uten å betalt med det gjorde han desverre ikke. Han angrer meget etterpa Kommer ingen anbefaling fra han om å besøke damen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg