Damm160 11 Skrevet 3. Juli, 2022 Hej nu var jeg nede i wlecome thai massage i horsens havde hørt man fik happy ending dernede da jeg kom dernede fik jeg ingen happy ending hvorofr kunne det være? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. Juli, 2022 Damm160 skrev, for 21 minutter siden: Hej nu var jeg nede i wlecome thai massage i horsens havde hørt man fik happy ending dernede da jeg kom dernede fik jeg ingen happy ending hvorofr kunne det være? Godt spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Damm160 11 Skrevet 3. Juli, 2022 Plejer man til thai massage at tage alt af også underbukser eller beholder man dem på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 3. Juli, 2022 Jeg plejer at tage en olie massage og hvis det er første gang starter jeg med underbukserne på Hvis der er udsigt til mere vil de hurtigt foreslå at man tager det hele af "på grund af olien" og så tager de den derfra, som man siger. Men det kan også sagtens være et spørgsmål om kemien er der. Uanset hvor venlig og sød man er er det ikke altid der er kemi nok til de foreslår mere end blot massagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 3. Juli, 2022 Hvis det er første gang så tager jeg alligevel underhylerne af og forklarer evt at jeg ikke vil have olie på dem. Ikke mærkeligt overhoved. Vil de så ikke se min spændstige numse, kan de altid placere et håndklæde over den. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 3. Juli, 2022 Uanset om jeg er gået til thai-massage for at få massage eller noget mere, så har jeg altid smidt underhylerne. Det er der aldrig nogen der har sagt noget til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 4. Juli, 2022 Damm160 skrev, for 11 timer siden: Hej nu var jeg nede i wlecome thai massage i horsens havde hørt man fik happy ending dernede da jeg kom dernede fik jeg ingen happy ending hvorofr kunne det være? I forhold til ydelser udover massagen, så tilbyder pigerne på thaiklinikkerne ikke automatisk det samme til alle kunder. Jeg synes dog, at de meget ofte er gode til at fange, hvad kunden er med på eller kan “overtales” til. I nogen tilfælde skal du dog også selv være opmærksom og selv aktivt sige, hvad du ønsker. Eksempelvis hvis massagen er slut og pigen spørger, om du var tilfreds med massagen og afventer en respons fra dig i stil med “ja, massagen var dejlig, men der er vist også en anden del af kroppen, som også har brug for lidt massage”, fulgt af et øjekast nedefter. Damm160 skrev, for 10 timer siden: Plejer man til thai massage at tage alt af også underbukser eller beholder man dem på? Hvis du fra starten af ved, at du som minimum også gerne vil have et håndjob, så smid alt tøjet fra starten af. Det er både nemmere for pigen i forhold til massagen, og det åbner op for lidt pirring undervejs, som du så kan sige “det er dejligt” til, når hun piller ved dig. Så er pigen ikke i tvivl om, at du er med på lidt ekstra. Men som sagt kan der godt være forskel på, hvem de tilbyder hvilke ydelser. God fornøjelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 4. Juli, 2022 Det er svært for os andre at svare på, men for thailændere er personlig hygiejne og kemi med kunden altafgørende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 5. Juli, 2022 Underhylerne ryger altid. Også ved første besøg for så ligger bolden på deres banehalvdel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg