Jackt 0 Skrevet 3. Juli, 2022 Jeg har lige besøgt MissNelly, og hold kæft det var en god oplevelse! Pigen er 100% hende på billederne, og hun er mega sød! Jeg fik en halv times almindelig kærestesex, og det var en ren fornøjelse. Priserne er rimelige ift kvaliteten. Hun er mega smuk, og kan klart anbefales! https://annoncelight.dk/showad/345495 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 5. Juli, 2022 Jackt skrev, den 3.7.2022 at 20:24: Jeg har lige besøgt MissNelly, og hold kæft det var en god oplevelse! Pigen er 100% hende på billederne, og hun er mega sød! Jeg fik en halv times almindelig kærestesex, og det var en ren fornøjelse. Priserne er rimelige ift kvaliteten. Hun er mega smuk, og kan klart anbefales! https://annoncelight.dk/showad/345495 Bare så super sjovt med alle disse nye reklamebrugere der dukker op herinde ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 5. Juli, 2022 Hun reklamerede i sidste uge med trekant med en polsk pige. Men hende den polske pige arbejder altid alene og laver kun tantra med håndtrold. Så mine advarselslamper lyste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1700 Skrevet 5. Juli, 2022 (edited) youngatheart skrev, for 7 timer siden: Bare så super sjovt med alle disse nye reklamebrugere der dukker op herinde Ja, normalt synes jeg man skal lade tvivlen komme nye brugere til gavn, men der er ikke mange piger der får så mange anmeldelser fra helt nye brugere som Nelly. Bortset fra det, ser hun pissegodt ud, og hvis hun holdt til tættere på mig, tror jeg, jeg ville tage chancen. Redigeret 5. Juli, 2022 af Elprebsi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 5. Juli, 2022 Elprebsi skrev, for 6 timer siden: Ja, normalt synes jeg man skal lade tvivlen komme nye brugere til gavn, men der er ikke mange piger der får så mange anmeldelser fra helt nye brugere som Nelly. Bortset fra det, ser hun pissegodt ud, og hvis hun holdt til tættere på mig, tror jeg, jeg ville tage chancen. Det er nemlig rigtig kender stedet rigtig godt ikke at stedet er skod, men de gode piger der er sku væk, hvorfor ved jeg ikke kan nævne flere piger som jeg har haft en god og lækker oplevelse med på stedet nelly eller hvad hun hedder skifter jo navn som vi andre skifter underbukser men det er hendes sag ikke vi andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg