Hop til indhold
ppd

"Dansk 20 årig pige" Annoncelight

Recommended Posts

Hmm..

Er der ikke en anden pige som man også kan møde på et solcenter og er dét  Lyngby?

"Det er også muligt at møde mig på solcenter i Kongens Lyngby. Her er prisen 500 kr for 10 min"

I hvertfald en flot, pæn krop som virker meget ægte og billed 5, går lige i hjertet <3

Annoncen lyder:

"Jeg er en lækker dansk tøs på 20, der i dag tilbyder besøg hos dig, på hotel eller på dit kontor? Jeg elsker sex og er af natur konstant liderlig og våd.Mine naturlige mål er 169 cm, 63 kg og ægte c skål.Alle etniciteter og aldre (18+) er velkomne.

Jeg tilbyder IKKE kys, anal, slikning af mis/røv eller sæd på ansigt/mund, fisting, og uden kondom. Så spørg ikke.

Prisen er 1000 kroner inkl kørsel i københavn. Udenfor København tager jeg yderligere 300 kr.

Du kan booke en tid ved at skrive en SMS med nedenstående:Send en SMS på 42951867 der kan IKKE RINGES

Spørg ikke om uden kondom, det tilbydes ikke.Er på fra kl 10.00 til 20.00 i dag ( søndag)

Jeg tilbyder ikke sex eller bj uden kondom, så spørg ikke.Priserne er ikke til forhandling.Modtager MP Og naturligvis kontanter."

https://annoncelight.dk/showad/345361

At der ikke tilbydes kys, anal, slikning af mis/røv eller sæd på ansigt/mund, fisting, og uden kondom, gør mig lidt lunken..

Og hvorfor er det så spændende at mødes i et solariecenter ?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 14 minutter siden:

Hun er anmeldt før her. Ikke den mest positive omtale. 

1000 Tak. Man kan altid regne med eroguides brødre i denne eksklusive loge af tråde :)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske man kunne skrive til hende, at man godt vil besøge hende, men det ville være rart hvis hun lige tørrede sig i røven inden B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 57 minutter siden:

Måske man kunne skrive til hende, at man godt vil besøge hende, men det ville være rart hvis hun lige tørrede sig i røven inden B)

Jeg tænker da i hvertfald det er pænt hvis man lige gør hende opmærksom på at der faktisk er flere der har sået tvivl omkring hendes hygiejne:ph34r:.. 

Man ved jo ikke man er et røvhul før man bliver informeret om det.. Lige så ved man vel heller ikke ens hygiejne fejler noget før nogen påpeger det.. 

Nu har jeg selv sendt en SMS af sted.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Jeg tænker da i hvertfald det er pænt hvis man lige gør hende opmærksom på at der faktisk er flere der har sået tvivl omkring hendes hygiejne:ph34r:.. 

Man ved jo ikke man er et røvhul før man bliver informeret om det.. Lige så ved man vel heller ikke ens hygiejne fejler noget før nogen påpeger det.. 

Nu har jeg selv sendt en SMS af sted.. 

Jeg er spændt på at høre om dit besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg nøjes bare med at skrive hun lige skulle tjekke sine anmeldelser på eroguide og et link til tråden der er linket til i denne tråd:ph34r::lol:.. 

Så går der nok ikke længe, før en ny bruger, skriver i tråden her og roser hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må i sgu da bare være nogle gentlemens og lige tørre hende i røven med en vådserviet imens hun får agurken hen over solariet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Man ved jo ikke man er et røvhul før man bliver informeret om det.

De fleste mænd får informationen, når de er blevet gift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 21 minutter siden:

De fleste mænd får informationen, når de er blevet gift.

Jeg har ellers kun fortalt min at han er svaret på evigt liv:P.. Fordi sammen med ham kommer det til at føles uendeligt langt:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har fjernet sin annonce nu. Jeg får sgu lidt ondt af hende, for hun er faktisk smaddersød. Men nu er hun da gjort opmærksom på problemet, og kan få rettet op på det, hvis hun har mod på at vende tilbage. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...