Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Man skal høre meget før ørene falder af...

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Eller måske i mit tilfælde læse meget før øjnene falder ud, nå nevermind :D

Er stoppet med at forvente ændringer ud fra de oplæg jeg andre laver, for folk vil altid være som de er, og ofte bliver samtalen lidt ekstra tosset, når det er pikken der taler.

Men må altså lige dele den nye "trend", som har givet mig mange gode grin pga, de billeder det skaber på min nethinde.

Når spørgsmålet er vendt på denne måde, "har du lukket idag?", på en dag hvor jeg normalt ville ha åbent, så ved jeg bare personen har været på hjemmesiden og faktisk har set der stod lukket.

Og jeg synes bare det er så komisk, personen så alligevel skriver. For jeg kan lige se for mig, andre små butikker hvor ejer bor tæt på, lad os bare sige lile kiosk, eller en pizzaria, så tager lækkersulten over og selvom der på skiltet står lukket, så hamres der på døren lige til ejer lukker op og siger "hvad laver du?" - kunden "jamen skulle lige være sikker på der var lukket". :lol: Eller hvis man bare har haft ringet til frisøren, som ikke tog telefonen på sin fridag. Og når man så får telefonisk kontakt, sådan lidt anklagnede siger, "hvorfor tog du ikke telefonen den anden dag?!" - Øh det var min fridag....

Nogen ting sker bare kun i vores lille skæve univers.

Det sker også de dage jeg har anført "kun Bj", folk skal lige dobbelttjekke, for kunne jo være de lige var heldige, men beklager varen "fisse" var ikke lige på lager. Ok, ja bevares nogengange spørger jeg da også selv i supermarkedet, om de har flere på lager, hvis hylden er tom. For nogengange har de bare ikke nået at fylde op. Men jeg har desværre ikke lige et lager jeg kan tjekke op om der er flere fisser, jeg lige havde glemt at finde frem. Jeg kan desværre heller ikke lige bestille en ny hjem.

Men den besked jeg har moret mig mest over for nylig, var "gider ikke besøge dig, når du er så striks med tiden" - og her menes ankomst tidspunktet (er også striks med sluttidspunket). Men i al fald gutten ville altså ikke lave en aftale når jeg forventede, at man kunne klokken og kom til tiden. Og ingen triste eller sure miner herfra, han må bare lidt videre efter et drop in bordel, hvor han kan komme lige når det passer ham (hvis det findes, ellers må han finde en gadepige, der står altid en klar). Ved ikke om han var ny ud i dette univers, men min opfattelse er klart at de flest piger og kunder, gensidigt forventer aftalene overholdes. Og er første gang jeg har oplevet, at det så oprigigt blev forventet at selvfølgelig kunne han det og det chok han vist fik, da jeg forklarede hvordan booking hos mig foregår. Jeg tager den med på min liste over sjove samtaler (ting der undrer mig), mest fordi jeg kom til at tænke på, er det første kunde fra "curling-generationen" der er ved at være gammel nok til at færdes ud i købesex verden, for den generation kommer til at få en hård start på voksenlivet med mange chok og skuffelser.:huh:

Ha en dejlig dag derude, nogen griner nok med mig, andre tænker stop med at hænge dine kunder ud (men ingen navne nævnt og skulle nogen føle sig truffet, tager ingen skade af at se sagen fra flere vinkler)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 31 minutter siden:

Eller måske i mit tilfælde læse meget før øjnene falder ud, nå nevermind :D

Er stoppet med at forvente ændringer ud fra de oplæg jeg andre laver, for folk vil altid være som de er, og ofte bliver samtalen lidt ekstra tosset, når det er pikken der taler.

Men må altså lige dele den nye "trend", som har givet mig mange gode grin pga, de billeder det skaber på min nethinde.

Når spørgsmålet er vendt på denne måde, "har du lukket idag?", på en dag hvor jeg normalt ville ha åbent, så ved jeg bare personen har været på hjemmesiden og faktisk har set der stod lukket.

Og jeg synes bare det er så komisk, personen så alligevel skriver. For jeg kan lige se for mig, andre små butikker hvor ejer bor tæt på, lad os bare sige lile kiosk, eller en pizzaria, så tager lækkersulten over og selvom der på skiltet står lukket, så hamres der på døren lige til ejer lukker op og siger "hvad laver du?" - kunden "jamen skulle lige være sikker på der var lukket". :lol: Eller hvis man bare har haft ringet til frisøren, som ikke tog telefonen på sin fridag. Og når man så får telefonisk kontakt, sådan lidt anklagnede siger, "hvorfor tog du ikke telefonen den anden dag?!" - Øh det var min fridag....

Nogen ting sker bare kun i vores lille skæve univers.

Det sker også de dage jeg har anført "kun Bj", folk skal lige dobbelttjekke, for kunne jo være de lige var heldige, men beklager varen "fisse" var ikke lige på lager. Ok, ja bevares nogengange spørger jeg da også selv i supermarkedet, om de har flere på lager, hvis hylden er tom. For nogengange har de bare ikke nået at fylde op. Men jeg har desværre ikke lige et lager jeg kan tjekke op om der er flere fisser, jeg lige havde glemt at finde frem. Jeg kan desværre heller ikke lige bestille en ny hjem.

Men den besked jeg har moret mig mest over for nylig, var "gider ikke besøge dig, når du er så striks med tiden" - og her menes ankomst tidspunktet (er også striks med sluttidspunket). Men i al fald gutten ville altså ikke lave en aftale når jeg forventede, at man kunne klokken og kom til tiden. Og ingen triste eller sure miner herfra, han må bare lidt videre efter et drop in bordel, hvor han kan komme lige når det passer ham (hvis det findes, ellers må han finde en gadepige, der står altid en klar). Ved ikke om han var ny ud i dette univers, men min opfattelse er klart at de flest piger og kunder, gensidigt forventer aftalene overholdes. Og er første gang jeg har oplevet, at det så oprigigt blev forventet at selvfølgelig kunne han det og det chok han vist fik, da jeg forklarede hvordan booking hos mig foregår. Jeg tager den med på min liste over sjove samtaler (ting der undrer mig), mest fordi jeg kom til at tænke på, er det første kunde fra "curling-generationen" der er ved at være gammel nok til at færdes ud i købesex verden, for den generation kommer til at få en hård start på voksenlivet med mange chok og skuffelser.:huh:

Ha en dejlig dag derude, nogen griner nok med mig, andre tænker stop med at hænge dine kunder ud (men ingen navne nævnt og skulle nogen føle sig truffet, tager ingen skade af at se sagen fra flere vinkler)

Det bliver på mange måder et interessant skue, når curlingerne pludselig står der i den virkelige verden, forundrede, forvirrede, og sikkert også forargede, over realiteterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

ha ha, jeg har sku som kunde ofte spurt "har du lukket idag" og fået at vide nej der er "open" selv om der på annoncen/siden stod "lukket idag" så ikke alle steder er der udsolgt af "fisse"

griner med dig, du er simpelthen herlig (har dog aldrig mødt dig-men kan li dine tanker)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
next skrev, for 8 minutter siden:

ha ha, jeg har sku som kunde ofte spurt "har du lukket idag" og fået at vide nej der er "open" selv om der på annoncen/siden stod "lukket idag" så ikke alle steder er der udsolgt af "fisse"

griner med dig, du er simpelthen herlig (har dog aldrig mødt dig-men kan li dine tanker)

Ja ok, så er forvirringen da total, heller ikke noget jeg tager så tungt, når jeg ser beskeden, får de bare en bekræftelse på ja du læste sørme rigtigt. Ha ha

Tænkte mere det må være træls, at spilde sin tid på, at vente på svar fra en lukket butik. Men nogen mænd har også snøren ude flere steder samme dag, for større chance for en aftale et af stederne. Så måske de alligevel fik lettet trykket. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Men nogen mænd har også snøren ude flere steder samme dag, for større chance for en aftale et af stederne. Så måske de alligevel fik lettet trykket. :P

Jeg er en af de mænd der har "snøren" ude flere steder samme dag. Jeg kan ikke rigtig få det til at passe med at på torsdag i uge xx, i tidsrummet mellem 11:47 og 12:13 er jeg liderlig. Jeg er middelaldrende med de udfordringer det nu giver, nogle gange har jeg lyst til et stykke godt mad, andre gange stritter pikken, og når pikke stritter, så skal det være nu der handles, så kaster snører ud alle steder hvor der sælges "fisse" :)
Jeg har personligt dårlig erfaring med at planlægge min liderlighed, de få gange jeg har forsøgt har jeg enten måtte aflyse, eller decideret gennemført en "dårlig" oplevelse. så mine besøg planlægges altid til samme dag. Så ser varen i vinduet lækker ud, så banker jeg på, selv om der er "lukket"

Måske det kan give dig et indblik i nogle af dine kunders opførsel.

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
next skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er en af de mænd der har "snøren" ude flere steder samme dag. Jeg kan ikke rigtig få det til at passe med at på torsdag i uge xx, i tidsrummet mellem 11:47 og 12:13 er jeg liderlig. Jeg er middelaldrende med de udfordringer det nu giver, nogle gange har jeg lyst til et stykke godt mad, andre gange stritter pikken, og når pikke stritter, så skal det være nu der handles, så kaster snører ud alle steder hvor der sælges "fisse" :)
Jeg har personligt dårlig erfaring med at planlægge min liderlighed, de få gange jeg har forsøgt har jeg enten måtte aflyse, eller decideret gennemført en "dårlig" oplevelse. så mine besøg planlægges altid til samme dag. Så ser varen i vinduet lækker ud, så banker jeg på, selv om der er "lukket"

Måske det kan give dig et indblik i nogle af dine kunders opførsel.

Kendte godt til den adfærd, og har fuld forståelse for både dem der kan planlægge og selv har brug for det i forhold til deres job familie mm. og dem som kun kan spontant. Det dem med mange snører bare ofte glemmer, er at sende ud til de resterende at de ikke skal bruge en tid alligevel. Også sidder vi gp’er og svarer at vi godt kan, mens kunden allerede er på vej til en aftale et andet sted.  Det har to konsekvenser, at have spurgt og aldrig mere reagere virker useriøst og medfører ved mange blokering. Så din og andres pulje af piger formindskes. Konsekvensen (modreaktion) er jeg aldrig garantere ledig tid, om der så svares 10 min efter jeg egentligt havde sagt ja, kan en anden have lukket aftalen før dig (andre). Fået de magiske ord, du er i kalender og have fået adresse.  Også sidder I og tænker, hun sagde ja og nu svarer hun ikke (hvis man ikke lige når det, hvis jeg kan skriver jeg tiden er blevet optaget). Meget frustration, følelse af hinanden er useriøse og skruen uden ende. Nogen er kørt fordi de troede de havde en aftale, og trods alt vidste byen og forventede at få præcis adresse og det er selvfølgelig ærgerligt. Prøver selv at informere bedst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Venter da i spænding på din bog om sjove oplevelser fra "sengekanten" :)

Din hjemmeside er virkelig veludført og intet at være i tvivl om. At så en spørger på din anførte lukkedag, om du har lukket, er da snotdumt

Du styrer selv din hjemmeside, hvor i mod andre fx thaisteder har folk til det og der kan se sagtens ske at der er anført lukket, men alligevel åbent.

Du ligger øre til mange dumme ting der blir spurgt om, som i øvrigt kan læses på din hjemmeside, hvis man gad tage sig sammen og ikke kun kigge billeder :)

Forstår sgu godt, hvis du blir lidt træt af de dumme spørgsmål fra liderlige mænd.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pophair skrev, for 24 minutter siden:

Venter da i spænding på din bog om sjove oplevelser fra "sengekanten" :)

Sjovt du siger det med bogen. Har i et stykke tid overvejet, at tilknytte en blog til min hjemmeside. Hvilket jo faktisk bare er en online dagbog. Man fortæller jo ikke lige sin familie eller venner om dagens oplevelser. Så et sted, at få luft for godt som dårligt. Men tænker nogen historier vil blive for let genkendelige hvis jeg gjorde det, og kunne skræmme en del væk. Så nej må hellere bare holde mig til at skrive generelt herinde. Især når det er noget, som danner sig til et lidt uheldigt mønster og flere har gjort det samme.

Det mest mærkelige ved emnerne fra dette skriv er, det er nogen af stamkunderne som er begyndt på det. Dem som netop ved hvordan, tingene hænger sammen og burde vide bedre. 

Men tja nogen bliver aldrig klogere og nogen føler sig som VIP som måske lige kunne lokke lokke, du kunne da godt gøre en undtagelse for mig...

Er jo også nogen som selv efter 20 besøg stadig hvergang skal igennem hele møllen, med at skrive hej, har du tid, og jeg svarer hvor lang tid denne gang, og så fremdeles indtil vi er enige om præcis hvad dette besøg skal indeholde. Jeg siger det ofte til dem at skriv nu alt fra start af, men der er også en hårdfin balance i hvor strid, man kan være kontra serviceminded uden, at miste for mange kunder.  

Sorterer som regel helst kun folk fra der ikke kan opføre sig ordentligt, derudover er. min tålmodighed meget lang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Pianistinden møz til dig også :P

Ja dem er der også nogen stykker af. 5 sekunder her og der alt løber op af spildtid. 

Både for dem selv og os. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...