Hop til indhold
gry

Gæst der ikke møder op til aftalt tid

Recommended Posts

Hvor er det frustrende når man har lavet en aftale med en at de så vælger ikke at møde op.

jeg oplever det engang imellen, heldigvis ikke ret tit.

Jeg er typen der altid smutter i bad lige inden jeg får besøg, selvom jeg har været i bad tidligere, gør noget ud af mit udseende, sætte den rigtige stemning osv elsker en velduftende mand, og derfor tilbyder jeg det selvføldig også den anden vej :-)

Min sidste oplevelse var idag,der var god sms kontakt med ønsker om tid osv og personen fik adresse og skrev til aftalt tid faktisk at nu holdte han udenfor.

men han han var der ikke, og pludselig ingen respons på sms.

Hvad får en mand ud af dette, jeg forstår det ganske enkelt ikke, kan det virke ophidsende for ham eller hvad sker der

er meget spændt på at høre jeres bud.

Kan se idag at en herinde har spurgt ind til om nogen har besøgt mig, og jeg kan da ikke lade være og tænke om der er en sammenhæng

I ønskes alle en smuk dag

Gry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gry

Der er ingen sammenhæng. Var blot interesseret i andres oplevelse...

Tager sikkert kontakt senere denne uge, hvis du er på.

Kris

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
pioneermandem skrev, for 21 minutter siden:

mente ala annoncelight 

men kan se hun ikke bruger den der ligger på hendes profil 

https://annoncelight.dk/showad/277981

smid linket i en "wayback" maskine (eller lignede cache-arkiv) og internettet viser dig, at internette aldrig glemmer. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, á propos det med ikke at møde op til aftalt tid ...
Jeg oplevede en gang at komme tre timer for sent til en booket aftale.
Een time efter at pigens vagt var ovre.

Det var nu ikke rigtig min egen fejl, jeg skulle rejse et stykke, og der var gået totalt ged i togdriften hen over Sjælland.
Da jeg så nåede stationen, gik jeg forkert og havnede ude i den modsatte ende af gaden hvor klinikken lå - det var det gamle Pussy Galores.

Jeg var hele tiden i kontakt med telefondamen på PG, og var selvfølgelig efterhånden både grundig forvirret og træt.

Og pigen?
Hun ventede og kom mig i møde med et stort grin.
Hun sagde det gjorde ikke så meget, det eneste der skete var at hun var nødt til at vente en dag med at brevstemme ... 
Vi havde et super fint halvtimes møde ... 
Det synes jeg dæl'me var service. Både fra telefondamen og fra pigen.
Det kostede mig lidt ekstra, men det var fordi vi skulle 'leje os ind' på et ekstra rum. Det var helt OK.

Ellers plejer det at gå OK ... 
Jeg lægger altid en ekstra time ind, dels på grund af togene, dels fordi jeg i almindelighed er et forvirret ho'de ... 
Har en enkelt gang før prøvet det med at lande i den helt forkerte ende af en meget lang gade ... og også dengang viste pigen mig til rette via mobil, og tog det med fint humør selv om jeg kom lidt for sent ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

Det er desværre en del af gamet, idioter kan man ikke gøre noget ved, ej heller uden for jeres branche . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 3 timer siden:

Min sidste oplevelse var idag,der var god sms kontakt med ønsker om tid osv og personen fik adresse og skrev til aftalt tid faktisk at nu holdte han udenfor.

men han han var der ikke, og pludselig ingen respons på sms.

Kunne det være der var en god forklaring? Jeg har en gang prøvet at køre til den forkerte by, til en adresse med samme husnummer og vejnavn. Dem jeg skulle mødes med undret sig også ret meget da jeg skrev at nu holdte jeg ude foran og de ikke kunne se mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat

Kære @gry

- - det må sgu være til at blive pissed af når en aftale viser sig at være det rene løgn.

- - men kender du dette saying : things happen for a reason        -        jeg har selv en "hjemmebrygget" :   - der er en mening med stort set alt der sker 

Det kan værre:  skide irriterende - føles som afmagt - "faldet i ryggen" - tarveligt - osv 

"Svaret" det kan vi få en ½ time senere eller 1 dag - eller 1 uge - 1 måned - ½ år - 1 år        -      nå det var derfor !!!!  - -   der viste sig noget bedre -  en anden bedre løsning - det helt rigtige var ikke tilgængelig før nu. Det var værd at vente på.

Og så er der hvor "svaret" aldrig kommer - og det er sikkert også meget godt.

Mht ham pislingen der brændte dig af - - - det var måske meget godt

Det er sikkert meget billigt sagt af mig i forhold til din situation; men i mit eget liv kommer jeg da også ud for noget hvor jeg tænker - - hvorfor - hvorfor - hvorfor nu det pis, og lige efter : things happen for a reason!!   - nå - " forklaringen" kommer nok senere" og det gør den næsten altid.

Gry, op på hesten igen:)

Mange hilsner

Nye tider

- - kom der så i løbet af dagen en anden mand der viste sig at være en god erstatning for ham fjolset  ( du behøver naturligvis ikke at svare)

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kris54 skrev, for 3 timer siden:

Hej Gry

Der er ingen sammenhæng. Var blot interesseret i andres oplevelse...

Tager sikkert kontakt senere denne uge, hvis du er på.

Kris

Du skal være velkommen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tykke94 skrev, for 27 minutter siden:

Kunne det være der var en god forklaring? Jeg har en gang prøvet at køre til den forkerte by, til en adresse med samme husnummer og vejnavn. Dem jeg skulle mødes med undret sig også ret meget da jeg skrev at nu holdte jeg ude foran og de ikke kunne se mig.

Tror ikke han var i en forkert by, eftersom han skrev at han holdte på Horsens banegård, og lidt efter skrev at ham havde parkerede ude foran adressen 

selvføldig kan der ske ting der gør at du ikke kan overholde din tid, eller må aflyse. 
men om ikke andet kan man lige smide en Sms 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Kan huske en vældig diskussion der var herinde engang. Kan ikke huske emnet, om det var relevant eller tråden var afsporet.

Men kan huske kommentaren, en var vendt om fordi han så hvad han mente var kunden forinden forlade stedet. Og den foregående kunde var så snusket og ulækker, at hvis pigen lige havde været sammen med ham, skulle han der skrev kommentaren ikke nyde noget. Og generelt hvis hun bød sig selv den slags måtte hendes personlighed selvværd osv være derefter. (På ingen måde ordret, men pointen er der).

Så de har alverdens undskyldninger og forklaringer, han havde ikke givet pigen besked, havde bare forladt stedet. 

Sikke en shitstorm, så han kan ha været der, set noget upassende, ikke synes stedet var diskret nok osv osv  og nogen finder det nok bare sjovt. Måske sad han hjemme i sin sofa og tog pis på dig.  Han vidste jo hvad kl han skulle skrive  

Men brug pyt knappen, de ved ikke hvad de går glip af. Og har ikke fortjent dig efter den opførsel  

Del dette indlæg

Link til indlæg

I bund og grund handler det vel om respekt eller mangel på samme. Respekt for et andet menneske. 

Der har altid og vil altid være mennesker som sætter sig selv først og er ligeglade med andre.

Hvor irriterende det end er, når man for er uheldig at støde på den type, så er der kun een ting at gøre. “Pyt-knappen”, som også @SweetMilf6630 skriver.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det vel en branche, der ikke er specielt reguleret.. Vi mænd kommer jo også ud for at den aftalte tid er afsat, - uden besked eller begrundelse... Jeg tror at både pigerne og vi købere i nogen grad kan spotte den gensidige respekt. Jeg vil tro at de fleste mænd ikke gider en lang indledende svada om alt det pigen IKKE vil - og at det iøvrigt er no go at spørge til prisen... Omvendt gider pigerne selvfølgelig ikke høre på at mændene vil have det billigere - og mega med i prisen.. Jeg vil tro at vi kan komme langt med gensidig respekt.. Jeg har et par dejlige stam-piger hvor vi gensidigt er glade for at se hinanden. Én af dem har jeg masseret pænt længe fordi hun var træt efter en hård dag.. Endte bare med lækker rolig missionær med lækre kram undervejs... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør selv absolut alt hvad jeg kan for at overholde aftaler. Men har da af og til tænkt over at der nemt kan komme noget på tværs som gør at man må aflyse. Vi bevæger os jo lidt i en gråzone hvor man ikke sådan kan forklare sit ærinde til familie og venner. Men, men. I givet fald skal man jo som minimum give besked. Så hurtigt man nu kan. Det tror jeg da der vil være forståelse for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 21 timer siden:

Det er desværre en del af gamet, idioter kan man ikke gøre noget ved, ej heller uden for jeres branche . 

Spot on!

Det er nogle der ikke holder aftaler, og kære GP’er, det er ikke bare jer der oplever det. Den eneste forskel er at I kan lave en tråd her på EG, og der er lidt medfølelse og brokkerier om dårlige kunder.

Frisører, sælgere, læger, advokater, funktionærer, håndværkere - og alle andre med kundekontakt, oplever at nogle udebliver fra en aftale.

At nogle udebliver fra en aftale, det er træls, med påfølgende økonomisk tab.

I mit arbejde må jeg også forberede mig til en aftale, men måske ikke direkte sammeligneligt med forberedelserne@grylaver. Men mit arbejde er også “salg af tid”, og der er nogle dage med tabte timer. 

Beklageligvis ingen forklaring på problemet, bare en konstatering af problemets eksistens.

Redigeret af Bombadilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mildur skrev, for 18 timer siden:

Jeg gør selv absolut alt hvad jeg kan for at overholde aftaler. Men har da af og til tænkt over at der nemt kan komme noget på tværs som gør at man må aflyse. Vi bevæger os jo lidt i en gråzone hvor man ikke sådan kan forklare sit ærinde til familie og venner. Men, men. I givet fald skal man jo som minimum give besked. Så hurtigt man nu kan. Det tror jeg da der vil være forståelse for. 

Som regel kommer der et surt svar retur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bombadilla skrev, den 5.7.2022 at 13:17:

Spot on!

Det er nogle der ikke holder aftaler, og kære GP’er, det er ikke bare jer der oplever det. Den eneste forskel er at I kan lave en tråd her på EG, og der er lidt medfølelse og brokkerier om dårlige kunder.

Frisører, sælgere, læger, advokater, funktionærer, håndværkere - og alle andre med kundekontakt, oplever at nogle udebliver fra en aftale.

At nogle udebliver fra en aftale, det er træls, med påfølgende økonomisk tab.

I mit arbejde må jeg også forberede mig til en aftale, men måske ikke direkte sammeligneligt med forberedelserne@grylaver. Men mit arbejde er også “salg af tid”, og der er nogle dage med tabte timer. 

Beklageligvis ingen forklaring på problemet, bare en konstatering af problemets eksistens.

Selvføldig kan man blive forhindret 

men det jeg beskriver handler om og holde en for nar, især når man skriver at nu er man på p-pladsen osv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At blive holdt for nar, er nok ikke noget særskilt for din branche. Det har jeg også oplevet, ikke tit, men der er nogle hvert år.

Mit pointe er at problemet med kunder der ikke møder til aftaler, ikke er noget der er særskilt for din branche.

Måske 1-2 timer forberedelser, hvor kunden “bare forvinder”. Tabt tid, tabte penger (hvis det er en ny kunde), men det er en del af livet. Og min timepris er nogenlunde det samme som din (plus moms). 

Men jeg kan garantere, jeg har ikke et forum ala EG, hvor jeg kan få trøst og venlige kommentarer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 5 timer siden:

Selvføldig kan man blive forhindret 

men det jeg beskriver handler om og holde en for nar, især når man skriver at nu er man på p-pladsen osv 

Jep, det er noget helt andet. Jeg har oplevet det samme et par gange, en mand bestiller og der er kommunikation flere gange op til det aftalte tidspunkt, måske han også skriver, at han er forsinket, til sidst ringer eller skriver han, at nu er han på p-pladsen. Det er han så bare ikke. Det er mit indtryk, at det enten er pikspillere eller typer der får et kick ud af at holde pigen for nar og evt. også af at forhindre hende i at få andre gæster i samme tidsrum. Der er kun et at gøre; gem hans nummer så det ikke sker igen og tryk på den kæmpestore pytknap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pollerik skrev, den 5/7/2022 at 15:26:

Som regel kommer der et surt svar retur.

Surt svar eller ej, f.eks hos mig er der forskellen mellem en blokering. Eller forsat chance for en aftale en anden dag. Så må kunden så selv vælge hvor gerne de vil besøge mig. Har så stadig et max på 3 aflysninger, en grænse er nødvendig ellers kan spillet køre længe med evt useriøse “kunder”. Og ja de som kun ønsker, at genere findes. Har oplevet er par gange at hele mailkontoen var slettet da jeg høfligt spurgte hvor vedkommende blev af. 

Jeg skælder ikke ud over en aflysning, men ofte bliver det bare et ok eller læst. Så folk ved beskeden er modtaget. Om det så opfattes surt, koldt, jeg ikke ønsker besøg en anden dag, det er ikke mit problem. Min tid er altså ikke til, at pylre om de som aflyser, men bedre brugt på at få tiden i udbud som afbudstid. 

Og ofte er aflysningen ikke formuleret som en “undskyldning”, mere ej jeg er så ked af jeg må aflyse for havde glædet mig så meget, øv øv. Fokus på hvad kunden gik glip af. Ikke en reel beklager jeg (måske) har spildt din tid.

Men ja både aflysninger og udeblivelser, er en del af denne branche og mange andre, og det vil det altid være.

Har heldigvis kun oplevet 3 gange at en stamkunde, blev væk uden besked og det er det værste, for der bliver jeg lige dele frustrerer og bekymret.  

2 af dem har jeg faktisk ikke hørt fra siden, trods en diskret besked om at give livstegn. Så måske der var sket noget forfærdeligt. Nye kan årsagen være alt.  

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bombadilla skrev, for 11 timer siden:

Det har jeg også oplevet, ikke tit, men der er nogle hvert år.

Der også kæmpe forskel på et par gange om året og så det vi tit og ofte oplever.. Jeg er nødt til altid at regne med 3-5 udeblivelser OG 3-5 aflysninger hver måned.. Når man kun arbejder 5 dage så betyder det faktisk noget for indtjeningen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...