Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde besøg af den søde Lola her forleden.

Først kan det siges at billederne er meget retvisende. Hun er lille, petite, men ikke som sådan slank, men stadig med flotte former, og skønne små bryster. Hendes engelsk var ikke perfekt, men hun gjorde et godt forsøg.

Fra da hun kom ind ad døren var der fart på, altså det hele føltes meget forhastet. Hun var dertil også meget energisk, hvilket både kan ses på den gode måde, som i at hun var god til at tage styringen, dvs. hun lå ikke bare stille. Men også at f.eks. kondomet ikke kunne komme hurtigt nok på, næsten så det gjorde ondt, haha. Selv hendes tungekys virkede aggressive. Tror aldrig jeg har haft en andens tunge så langt inde i munden.. kan ikke sige om det var en god eller dårlig oplevelse, men spændende :P  Det største minus var at hendes massage mellem akterne.. en hånd på min ryg, den anden igang med at svare beskeder..

Alt I alt var det en fin oplevelse med Lola. Jeg ville dog ikke gentage det pga. at det hele var noget forhastet (hun var ude igen efter 45 min - havde bestilt en time).

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, den 5.7.2022 at 02:03:

f.eks. kondomet ikke kunne komme hurtigt nok på,

Gav hun blowjob uden eller kun med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, den 5.7.2022 at 02:03:

Jeg havde besøg af den søde Lola her forleden.

Først kan det siges at billederne er meget retvisende. Hun er lille, petite, men ikke som sådan slank, men stadig med flotte former, og skønne små bryster. Hendes engelsk var ikke perfekt, men hun gjorde et godt forsøg.

Fra da hun kom ind ad døren var der fart på, altså det hele føltes meget forhastet. Hun var dertil også meget energisk, hvilket både kan ses på den gode måde, som i at hun var god til at tage styringen, dvs. hun lå ikke bare stille. Men også at f.eks. kondomet ikke kunne komme hurtigt nok på, næsten så det gjorde ondt, haha. Selv hendes tungekys virkede aggressive. Tror aldrig jeg har haft en andens tunge så langt inde i munden.. kan ikke sige om det var en god eller dårlig oplevelse, men spændende :P  Det største minus var at hendes massage mellem akterne.. en hånd på min ryg, den anden igang med at svare beskeder..

Alt I alt var det en fin oplevelse med Lola. Jeg ville dog ikke gentage det pga. at det hele var noget forhastet (hun var ude igen efter 45 min - havde bestilt en time).

Nu bliver nødt til at blande mig ,når noget strider mod "sandheden".

"men ikke som sådan slank" , det er simpelthen noget vrøvl . kort og godt . hun er absolut slank og grænsene til for mager.  hun er fuldkommen som på billederne. 

Hendes væsen kan måske virke som forhastet , men hun er bare en type med hurtige og glade bevægelser. 

mvh

Softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, for 1 minut siden:

"men ikke som sådan slank" , det er simpelthen noget vrøvl . kort og godt . hun er absolut slank og grænsene til for mager.  hun er fuldkommen som på billederne. 

Hendes væsen kan måske virke som forhastet , men hun er bare en type med hurtige og glade bevægelser. 

mvh

Softcore

Ja vi har alle et forskelligt syn på hvad slank er, men ja hans ord kan godt tolkes som " hun er som alle de andre 10 kg tungere end billederne" måske er hun bare normal, hvilket vel er optimalt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, den 7.7.2022 at 14:07:

Blowjob var med.

Lad os sige det på den pæne måde at hun laver superfrench når forholdene tillader det.

for en god orden skyld , så folk kan vurdere mine ord herefter , så kender jeg hende personligt igennem mange år .

mvh

Softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, for 4 timer siden:

Okay.. som @skunken skriver, så er der nok mange meninger om hvad "slank" er.. det jeg mente var at hun ikke er skinny/mager. Ja, hun er tynd, og ja billederne er retvisende. Faktisk skrev jeg også "Først kan det siges at billederne er meget retvisende". Men, hun er slet ikke på grænsen til at være for mager, som du ellers siger (@Softcore).

Desuden, bare fordi jeg skriver "ikke som sådan slank", betyder jo heller ikke det modsatte, det var på ingen måde ment sådan. Du overtolker lidt på min beskrivelse, hvis det var sådan du forstod det. Og @skunken, ja hun er ganske rigtig helt normal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, for 4 timer siden:

Lad os sige det på den pæne måde at hun laver superfrench når forholdene tillader det.

Så fordi du føler dig stødt over min beskrivelse, insinuerer du at mine "forhold"  derfor også må have været for ringe til at hun ville tilbyde mig sf? 

Tror det fortæller mere om dig.. altså, jeg er klar over at kemi kan have en stor indflydelse på hvordan oplevelsen kan være, men havde det virkelig været så ringe, så var hun vel gået igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, for 14 timer siden:

så er der nok mange meninger om hvad "slank" er.. det jeg mente var at hun ikke er skinny/mager. Ja, hun er tynd,

Det lyder som sprogforbistring. Du bruger "tynd" om én der er mere fyldig end én der er "slank". Det er det omvendte af, hvad de fleste gør. "Skinny" er det samme som "tynd". "Slank" svarer til engelsk "lean" eller "slender". På dansk er gradueringen:

Tynd/mager=undervægtig, meget lav fedtprocent og som regel også lav muskelmasse->slank=uden overflødigt fedt, normal muskelmasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, den 8.7.2022 at 23:58:

Så fordi du føler dig stødt over min beskrivelse, insinuerer du at mine "forhold"  derfor også må have været for ringe til at hun ville tilbyde mig sf? 

Tror det fortæller mere om dig.. altså, jeg er klar over at kemi kan have en stor indflydelse på hvordan oplevelsen kan være, men havde det virkelig været så ringe, så var hun vel gået igen.

Jeg er absolut ikke stødt , jeg prøver bare at sige sandheden på en pæn måde , at hun generelt giver blowjob uden kondom  , fordi folk spurgte ,du svarede og jeg forklarede at der var  omstændigheder til ikke skete ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik besøg af Lola . 1 time . Hun er en lille petite pige med små naturlige bryster og dejlige strittende nippels . Hun har en dejlig ung pige krop . Hun er gavmild med tungekys . Bj uden er god. Sex i forskellige stillinger er fremragende da hun hun har en stram pussy Jeg kom 2 gange i kondomet . Hun fik lov til at gå efter 50 minutter da hendes bil var parkeret i et parkering hus og havde ikke EasyPark . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik det anden besøg af Lola. Hun sagde , at hun bliver i 1 time og det gjorde hun. Det anden besøg var så fantastik . Hun smilede , grinede ,var glad og rolig . Pas godt på hende. Hun sagde , hun rejser om 2 dage og kommer måske tilbage om 2-3 måneder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige haft besøg af Lola. Det var en ren fornøjelse. Hun ser godt ud, og er rigtig sød, og dejlig nem at snakke med.

Jeg kan ellers godt være fåmælt, men hun formåede at holde samtalen kørende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...